מגיע לו לייק: אסוס מפרגנת לבלוגר האופנה הישראלי

נדיר אליהו | צילום מסך מעמוד האינסטגרם
נדיר אליהו | צילום מסך מעמוד האינסטגרם

בלוגר האופנה נדיר אליהו צד את עיניהם של 70 אלף עוקביו מדי יום, אבל עכשיו נוסף לו עוקב שווה במיוחד - אתר השופינג האהוב אסוס. האם יש סיכוי בקרוב לשת"פ?

88 שיתופים | 132 צפיות

אם אתן חובבות אופנה וסטייל, יכול מאוד להיות שפיד האינסטגרם שלכן כבר כולל בתוכו את נדיר אליהו, משפיען רשת, או יותר נכון בלוגר אופנה היסטרי שפרץ בזכות תוכן מקורי וטעם אישי משובח. קהל העוקבים שלו היום עומד כרגע על 70 אלף חובבי סטיילינג, ונראה שזו רק ההתחלה.

>> אגם בוחבוט: "המזל שלי הוא שההורים שלי הגנו עליי כל הזמן"

חלק נכבד מהצלחתו של אליהו נובע מהאג'נדה שלו בכל הנוגע לשימוש בפוטושופ. בין כל תמונות הסלפי המסוגננות והפוסטים שחושפים את הסטייל האישי שלו, ניתן למצוא תמונות של "תאונות פוטושופ" של סלבס. אליהו לא חוסך את דעתו ומעביר ביקורת מושחזת, למורת רוחם של הסלבס ולהנאתם של עוקביו.

>> מה שטוב לקייט מידלטון: הפריט המושלם לחורף ולעונות מעבר

כעת הבלוגר והאינסטגרמר עולה שלב וזוכה לעוקב חדש ושווה במיוחד – אתר השופינג האהוב אסוס. אנשי האתר הבחינו בסטייל של אליהו ובחרו לשתף בחשבון האינסטגרם asos_man@ תמונה שלו בבגדים של אסוס, וכמובן הקפידו גם לתייג.

נדיר, ידעת על זה מראש, או שהייתה לך הפתעה נעימה?
"כן, הם ביקשו אישור להשתמש בתמונה. הם גם שאלו אותי איך ארצה שיציגו אותי מבחינה מגדרית".

מעניין. מה ענית להם על זה?
"כגבר".

יש מצב שבקרוב נראה אותך בשת"פ עם אסוס?
"שת"פ איתם? חלום!".

ואנחנו לא יכולות שלא לשאול, אחרי הסערות והביקורות שלך ושל אחרים לגבי שימוש בפוטושופ, אתה רואה שינוי?
"השיח על זה אולי גדל מאוד, אבל האם יש שינוי בשימוש בריטושים? לא כל כך".

>> איזה סטייל: המנצח האמיתי של "אקס פקטור" הוא בכלל רן דנקר