המנצח האמיתי של "אקס פקטור" הוא בכלל רן דנקר

רן דנקר ב"אקס פקטור" | צילום: אינסטגרם randankerkhalil@
רן דנקר ב"אקס פקטור" | צילום: אינסטגרם randankerkhalil@

לבריטים יש את הארי סטיילס, לנו יש את רן דנקר. הכוכב האמיתי של "אקס פקטור" הוא סטייל אייקון באופן רשמי, אפשר לעשות מנוי לארון הבגדים שלך?

88 שיתופים | 132 צפיות

עם כל הכבוד לזוכה "אקס פקטור" מיכאל בן דוד (ויש כבוד!), שנבחר לייצג אותנו באירוויזיון 2022, מבחינתנו הווינר האמיתי של העונה הוא לא אחר מאשר רן דנקר.

>> נטע ברזילי שלפה ציפורניים בגמר "אקס פקטור", והן היו פשוט מושלמות

הקראש הסודי שלנו עוד מימי "השיר שלנו", הפגין ב"אקס פקטור" סטייל מעורר השתאות תוכנית אחרי תוכנית. בתוכנית הגמר ששודרה אמש (מוצ"ש), הוא הרטיט את לבנו בחליפה שחורה ואדג'ית מבית המותג המקומי "Desert" של המעצב הצעיר עלי מוהנא, כפי שגילינו מחשבון האינסטגרם של אייל חג'בי, הסטייליסט של דנקר. החליפה המחויטת והקלאסית לכאורה, זכתה כאן לכמה טוויסטים שאהבנו ממש: המכנסיים שמתחילים בגזרה מחויטת ומסתיימים בגזרה רפויה, והשסעים המפתיעים בחלקם הפנימי של השרוולים שחושפים את האמות באלגנטיות. אהבנו גם את הרכיסה האלכסונית של הז'קט ואת חולצת הרשת השחורה והשקפקפה שביצבצה מתחת. במילים אחרות, היינו לובשות את החליפה הזאת בעצמנו מכף רגל ועד ראש.

דנקר, שמיום ליום נראה יותר ויותר בטוח בעצמו ובמיניות שלו (אנחנו עפות על זה), הביא את הביטחון הזה למסך בגמר "אקס פקטור" ולאורך כל התוכנית. אחרי שהביא את מגמת הג'נדר בלנדר לשיאים חדשים בקליפ לשיר "השמלה החדשה שלי", הוא הציג בפריים טיים מלתחה שלמה על טהרת היוניסקס, שהיא פשוטה אך מתוחכמת במקומות הנכונים, פרקטית וקולית. בעינינו היא אמורה להלהיב גברים ונשים כאחד.

עוד כמה לוקים מוצלחים של רן דנקר, מ"אקס פקטור" ובכלל, שהיינו שמחות לאמץ למלתחה שלנו:

>> ואיך הפך הארי סטיילס למלך הסטייל הגברי החדש?