נוסיף עוד קיסם למדורה: גברים שצריך לשרוף איתם את היחסים

ג'רארד פיקה ושאקירה בימים יפים | צילום: Robert Marquardt/Gettyimages
ג'רארד פיקה ושאקירה בימים יפים | צילום: Robert Marquardt/Gettyimages

זה שמשאיר אותך על אש קטנה, זה שמדבר רק על כסף, זה שנעלם בלי להשאיר סימן וזה שרגיש מדי - אבל רק על פני השטח. 8 סוגי גברים שאנחנו חייבות לגרש מהחיים שלנו

88 שיתופים | 132 צפיות

הלא פנוי רגשית 

לגבר הלא פנוי רגשית, לרוב יש זין יפה תואר או לשון בעלת כישורים שלא מן העולם הזה, אבל לצד אלה יש לו גם כד קטן שמשאיר אותך על אש קטנה, לא שמונה ימים אלא לעיתים חודשים ואף שנים. לא פנוי רגשית, אבל יודע יופי לשבת לך בדיוק על המקומות הרגשיים שגורמים לך להגיד "אחחח אני אשנה אותו", "איתי הוא יפתח", "בסוף אנחנו נהיה סיפור אגדה". חיים שלי, את לא סינדרלה ושמך לא שלגיה. את גם לא בקומדיה רומנטית משנת 2005, ומגיע לך מישהו שיאהב אותך עכשיו, שיהיה פנוי אלייך עכשיו, ושירצה לתת לך את כל כולו – ולא רק את הפין שלו בין עבודה למשחק כדורגל לדייט עם מישהי שהיא לא את.

>> 36 שאלות על סקס שאת צריכה לשאול את הפרטנר

הביזנס מן

הוא מדבר מלא על כמה כסף הוא עושה, יש עליו שעון רולקס, והתחביב שלו זה למנות את הנכסים שיש לו, בקול רם, מולך, בדייט ראשון. את לא הצהרת הון ולא פקידת שומה במס הכנסה, ולרוב התנהגות כזו היא דגל אדום מוחלט (ולא פעם היא באה לפצות על איבר קטן). בדייטים ראשונים אנחנו רוצות להכיר את הבן אדם, ואם כל מה שהוא עושה זו רשימת מכולת של דינרות וקריאה שבע"פ של תלוש המשכורת, כנראה שאין שם הרבה רגש, גם לא הרבה פתיחות ואפילו לא נתינה אמיתית. להתרחק. לא להצית באש, כי יש לו אמצעים לתבוע.

הקמצן

בניגוד לביזנס מן, הוא אולי לא ירעיף עלייך תיאורים מפרכים על יאכטות וחופשות ספונטניות במלדיביים. הוא לא ירעיף עלייך כלום, בכלל. חשוב לי להבהיר, אין פה כוונה לאדם שמציע חצי-חצי בדייט ראשון, באופן אישי אני לא מאמינה שרק הגבר צריך לשלם בדייט ראשון. השנה היא 2022, אפשר לשבת על בירה ושכל אחד ישלם על עצמו (או פשוט לוותר על הדייט וישר לשכב – לי זה קרה ואנחנו נשואים 8 שנים). בקיצור, לא כולנו בהייטק.
"הקמצן" הוא גבר שבשלבים ראשונים את קולטת שהוא פשוט… פאקינג קמצן. הולך ברגל כדי לחסוך 6 שקלים על מונית שירות, משאיר טיפ אבל מחשב אותו עד רמת האגורות, מתחשבן איתך על כל שקל ומתלונן על הוצאת כספים. לא רק שזה בלתי לחיות עם אדם כזה, לרוב קמצנות היא גם רגשית, ומילא לתת למלצרית 12 ש"ח ו-30 אגורות, אבל לא לתת לך את כל הלב והנשמה – על זה אין מחילה.

>> זה לא קורה לי: פדיחות הסקס הגדולות ביותר

הגוסטר

נפגשתם פעם אחת, אולי כמה פעמים, אולי אפילו כמה חודשים. היה שמח, היה כיף, ופתאום הבן אדם נעלם. לא מסמס, לא עונה, לעיתים אפילו חוסם. מה גורם לאנשים לעשות את זה? פחד מתקשורת, פחד לפגוע, סיכוי מזערי מאוד שמשהו קרה להם, ולרוב עצם העובדה הקיומית שהם פשוט אפסים. אין מה להרחיב על הגוסטר, שנעלם לו כמו פיתה עם חומוס וחמוצים בימי הולדת בניינטיז. פשוט לשרוף! (אם תצליחי למצוא אותו).

הדוש המצוי

"רק איתך אני בלי קונדום", "נו, רק את הקצה לרגע", "טוב יאללה, נגיד לילה טוב? פשוט יש לי עוד תכניות".
מוכר לך? כן זה הרגע להביא את שקית ההקאה. הדוש המצוי מתרחק מקונדום כמו בחורה בדיאטה מסופגניות של רולדין, יש לו אפס אכפתיות לאורגזמות שלך, וברגע שהוא גמר – זהו, את צריכה להתקפל מהר כמו חנוכיה ממקלות ארטיקים שהילדים עשו בגן.
לא צריך לחשוב יותר מדי  – אם הוא מדבר כמו דוש, מתנהג כמו דוש, לא עונה לך יותר אחרי סקס ולרוב הוא ברמן – הוא דוש! יאללה, מאסנו בכם, וייב הבאד בוי הזה היה כאילו מגניב כשהיינו בנות 16, אבל עכשיו? אתם מעייפים יותר מלשמוע מישהו שר את כל הבתים של "מעוז צור".

אובר גברי

הוא נרתע מכל דבר שחלילה יכול לגרום לו להיראות "נשי" (נניח לדבר על רגשות), אוהב בדיחות מיזוגניות, אין לו בעיה עם הומואים אבל שלא יהיו לידו, אם תקראי לו אי פעם "בובי" ליד החברים שלו הוא יהיה בטראומה לכל החיים, המאכל האהוב עליו זה שווארמה והוא מסתובב עם מור"קים על זה שהוא ינק מאימא שלו בירה.
2022 והגבריות השברירית בשיאה, ובכנות? חלאס. אחת מנפלאות הפמיניזם בתקופתנו היא להראות לגברים שזה שגדלנו על "מה אתה בוכה, מה אתה ילדה?" לא דפק רק אותנו הנשים, אלא בעיקר אותם. כל ההוגה-בוגה הזה כבר לא רלוונטי לתקופה, ואפילו די מעציב, מסרס ויותר מתסכל מלביבה אפויה ולא מטוגנת. זיכרו: בתוך כל גבר שמגיב "חחחח נשים למטבח" מסתתר לו גבר עצוב שרק רוצה אישה שתחבק אותו. אבל אנחנו לא הפסיכולוגיות שלך, אז שיהיה בהצלחה בטיפול.

ההיפסטר

בניגוד לקודמו, להיפסטר יש הרבה רגשות, הוא יודע לדבר ויודע להעמיק, אבל לרוב כל הדבר הזה מתורגם לציניות טרחנית והתנשאות על העולם. המעטפת של ההיפסטר היא יפה, על פניו יש לו את כל הדברים שיגרמו לו להיות בן זוג נפלא, אבל לעיתים ה"בפנוכו" פשוט ריק. אין שם חום, רגשות או נתינה. כמו סופגניה עם ריבה שברגע שהתחלת לאכול גילית שעקצו אותך ושמו את הריבה רק בחוץ. ולעזאזל, כמה אנחנו יכולות להאזין לכמה שהעולם שלנו מטומטם? לפעמים בא לנו להיות קלילות, ליהנות מהחיים, לצחוק, להשתטות ולא אובר-לחשוב על כל דבר. תאמינו לי – את זה אנחנו עושות בעצמנו מצוין.

>> מה גברים רוצים בסקס? תכלס זה די פשוט

נוכל הטינדר

עזבו עכשיו כל מיני שקרני טינדר רנדומליים, פוטושופיסטים וכאלה שמעלים תמונות עם משקפי שמש. אין מה לשרוף אותם כי אנחנו עושות את אותו דבר בדיוק, בואו נודה. אפשר רגע להתייחס לנוכל הטינדר ספציפית? סיימון לבייב, או מה שלא יהיה השם של האיש שמייצג כל מה שרע בעולמנו כיום. איך הבן אדם הזה עדיין חופשי, מסתובב לו במסוקים, שותה שמפניה עם פיטר (הממש לא פצוע) ועוקץ נשים? אפשר שמשהו אחד ממש נפלא יקרה ב-2022 ויעיפו אותו עמוק עמוק לתוך צינוק, שם הדבר היחיד שיעקוץ זה יתוש את האמ-אמ-אמ-אימא של הרגליים שלו? תודה וחג שמח.