שלום ובריכה: המלונות שיפנקו אתכם בבריכה פרטית

מלון בראשית | צילום: אסף פינצ'וק
מלון בראשית | צילום: אסף פינצ'וק

עם מרפסת שיזוף, נוף לים או מים בטמפרטורה מותאמת אישית, העיקר שכל המלונות השווים האלה בארץ מתהדרים בבריכות פרטיות

88 שיתופים | 132 צפיות

YAMA

אם החלטת לוותר על נסיעה לתאילנד או להוסיף לה נופש בישראל ברמת הקרדשיאנס, קבלי את YAMA – מתחם אירוח מיוחד במינו על שפת הכינרת. שתי וילות בסך הכל, שכל אחת מהן מיועדת לשמונה אורחים, מאובזרות בפינוקים שבנות תמותה יכולות רק לחלום עליהם: חלל אירוח עצום ומטבח מאובזר למשעי, מיטה רכה ומצעי כותנה משובחת, מזח קטן לעגון בו את היאכטה או הג'ט סקי, באטלרים וכמובן מרפסת ענקית מוקפת צמחייה המשקיפה לכינרת ומצוידת בבריכה פרטית מחוממת וג'קוזי. ניתן לשכור כל וילה בנפרד או את שתיהן לנופש מורחב או למסיבת רווקות יוקרתית. ארוחות אינן כלולות במחיר אך תמורת תשלום נוסף ניתן להזמין שף פרטי ואף הגעה במסוק שחותכת באבחה את הפקקים. קרדשיאנס, כבר אמרנו?
מ־8,000 ש"ח ללילה.
YAMA ריזורט

YAMA | צילום יח"צ
YAMA | צילום יח"צ

הרודס ים המלח

הרודס ים המלח | צילום באדיבות רשת מלונות פתאל
הרודס ים המלח | צילום באדיבות רשת מלונות פתאל

המקום הנמוך ביותר בעולם הוא פנינת תיירות מהיפות ומהמיוחדות בעולם. מלון הרודס ים המלח מרשת פתאל עושה כבוד לנוף המדברי ולים ההולך ונעלם, שנמצא במרחק צעדים ספורים ממש (ומעטים המלונות בים המלח עם חוף פרטי צמוד). הלאקשרי מתחיל כבר בצ'ק אין: בקרת אקלים רצחנית מאוששת את הגוף מהחום, והעין והלב פנויים להתרשם מהעיצוב. אם השכלת להזמין חדר אקזקיוטיב גן, והרי לשם כך התכנסנו, מפלס הפינוק רק הולך ועולה. גרם מדרגות פרטי מוביל לחדרים הכי נחשקים במלון, המאובזרים במרפסת שיזוף ובריכה צרה וארוכה. הבריכה משותפת אמנם לכמה חדרים אך הפרטיות עדיין בתוקף. יש לא מעט רגעים שתוכלי לשכשך בה רק עם מי שתרצי, כן, גם בלילה כשכולם ישנים.
מ־727 ש"ח לזוג ללילה כולל ארוחת בוקר.
>> למבצעים והזמנת מקום בהרודס ים המלח

בראשית

מלון בראשית | צילום: אסף פינצ'וק
מלון בראשית | צילום: אסף פינצ'וק
מלון בראשית | צילום אסף פינצ'וק
מלון בראשית | צילום אסף פינצ'וק

גם אם צברת מיילג' ביעדי נופש נחשקים בעולם, מלון בראשית מרשת ישרוטל יעיף לך את הסכך. בשטח המשתרע על פני 50 דונמים פזורים 40 מבנים בני קומה אחת ושתי קומות המשתלבים בנוף המדברי באופן מושלם. אלא שאנו כאן לטובת החופשה המושלמת: 39 חדרים, שלוש סוויטות וסוויטה נשיאותית מאובזרים בבריכה פרטית לגמרי. כמה מהבריכות נמצאות ממש על המצוק, ומדי פעם חולף בשטח איל בעל קרניים מרשימות שמייצר פריים מערוץ החיים הטובים.
מ־1,624 ש"ח לזוג ללילה כולל ארוחת בוקר.

>> למבצעים והזמנת מקום במלון בראשית

חוף נחשולים

מלון חוף נחשולים | צילום: אסף פינצוק
מלון חוף נחשולים | צילום: אסף פינצוק

בפרפראזה לחופשה בחו"ל שאולי תחליטי לותר עליה בגלל הבלגן בנתב"ג, מלון חוף נחשולים מזכיר כפר יווני. על רקע רצועת חוף מהיפות בארץ פזורים מבנים קטנים שכמעט נושקים למים,\ וביניהם מפרידות מדשאות ירוקות. אגף הבוטיק לוקח הכול כמה צעדים קדימה, וכולל שני מבנים דו קומתיים ובהם חדרים הפונים לים. אורחי הקומה העליונה נהנים מפנורמה ושקיעה מסחררת, אך אורחי קומת הקרקע הם המרוויחים הגדולים: לכל חדר בריכה פרטית קטנה שמתמזגת עם קו המים ומרפסת שיזוף צמודה. להשלמת התמונה תמצאי בהישג יד מיטת קינג סייז, מכונת אספרסו, חלוקי מגבת וכל המרכיבים שהופכים חופשת בלית ברירה לתחליף מוצדק לחו"ל.
מ־826 ש"ח לזוג ללילה כולל ארוחת בוקר.
>> למבצעים והזמנת מקום במלון חוף נחשולים

סטאי כנרת

מלון סטאי כנרת | צילום: אסף פינצ'וק
מלון סטאי כנרת | צילום: אסף פינצ'וק

אם מדברים על ריחוק חברתי או שסתם מתחשק לך להתבודד, במלון סטאי כנרת תוכלי לשהות ימים מבלי לפגוש אף אחד (חוץ ממי שבאמת מתחשק לך). על פני 40 דונמים פזורות 158 וילות הנושקות לגדת הכנרת ולגולן, נוף צפוני יפהפה בכחול וירוק. השטח הממוצע לווילה עומד על 55 מ"ר, כלומר המון מקום להשליך על הרצפה בנונשלנטיות לנז'רי סקסי או לחלופין להביא את הילדים (עד ארבע נפשות בסוויטה), שגם להם מגיע קצת חופש מהחיים. סוויטות עם בריכה פרטית צמודה הן מן הסתם היהלום שבכתר, מתחם נופש מבודד שמציב בפנייך את דילמת החלומות אם לשכשך במים או לעבוד על השיזוף.
מ־1,546 ש"ח לזוג ללילה כולל ארוחת בוקר
>> למבצעים והזמנת מקום במלון סטאי כנרת

>> מלונות בישראל שיגרמו לכם להרגיש בחו"ל

Gordonia Private Hotel

מלון גורדוניה | צילום: אדי ישראל
מלון גורדוניה | צילום: אדי ישראל

בגובה כ־800 מטרים מול נוף הרי ירושלים ממוקם מלון הבוטיק גורדוניה, יעד אסקפיסטי רומנטי מהיפים בארץ. 11 דונמים של שטחים מוריקים ועצי חורש טבעיים הם בית ל־24 סוויטות מבודדות ושקטות, 20 מתוכן מאובזרות בדק עם בריכה פרטית מחוממת ו־Hot-tub. האירוח תפור להעדפותייך האישיות ומתחיל כבר יממה לפני ההגעה, בשיחת טלפון שבה תישאלי לאיזו טמפרטורה לכוון את המזגן בסוויטה, איזו מוזיקה תרצי שתתנגן ברקע ואם את מעדיפה מים מינרליים צלולים או מוגזים. צמוד לסוויטות הפרטיות נמצא סלון גורדוניה, לאונג' ובו בר קולינרי, דרינקים וחלון ענקי שממנו נשקפים הרי ירושלים.
מ-2,222 ש"ח לזוג ללילה על בסיס חצי פנסיון. 
>> למבצעים והזמנת מקום במלון גורדוניה

יו ספלאש

מלון יו ספלאש | צילום באדיבות רשת מלונות פתאל
מלון יו ספלאש | צילום באדיבות רשת מלונות פתאל

יו ספלאש משתרע על פני לא פחות מ־80 דונמים, עובדה שכבר מאפשרת להצמיד לו את הטייטל כפר נופש. באזור המרוחק ממרכז ההתרחשויות נבנו חדרי גן עם בריכה פרטית, המיועדים לחופשה זוגית רומנטית או לנופש משפחתי (עד שני ילדים בחדר). הריחוק משאר הנופשים מבטיח לא רק שקט נפשי אלא גם מייצר תחושת פרטיות של וילה מבודדת בריזורט יוקרתי. אם בכל זאת תחליטי לתור את הסביבה הקרובה, המלון מציע בריכה חיצונית ובריכה פנימית מחוממת ומקורה יחידה מסוגה באילת, ספא, חדר כושר ומועדון ילדים, שכולם פועלים לפי תקן התו הסגול. לכשישובו החיים לסדרם, ייפתח במלון פארק מים ענקי ובו מתחם אקסטרים ומגלשה בגובה 17.5 מטרים – הגבוהה בארץ.
מ־1,900 ש"ח ללילה על בסיס הכל כלול.
>> למבצעים והזמנת מקום במלון יו ספלאש 

הרברט סמואל מילוס ים המלח

גווני כחול ולבן ואווירת מיקונוס הם סימני ההיכר של מלון הרברט סמואל מילוס ים המלח. חוף צמוד עוצר נשימה, אוזו ומוזיקה היוונית משמשים רקע ל־162 חדרי אירוח, כאשר ל-20 מהם צמודה בריכה פרטית. אם חשבת שים המלח בקיץ הוא ביג נו נו, בריכה צמודה שזמינה לשימושך בכל רגע נתון היא פקטור שמשנה לגמרי את המצב. מ-2,790 ש"ח.

הרברט סמואל מילוס ים המלח (צילום אסף פינצ'וק)
הרברט סמואל מילוס ים המלח (צילום אסף פינצ'וק)

לפרטים והזמנות בהרברט סמואל מילוס ים המלח