המלון שיתן לכם שקט, שלווה והרבה כחול בעיניים

האגף היווני החדש במלון נחשולים | צילום שרית גופן
האגף היווני החדש במלון נחשולים | צילום שרית גופן

במלון נחשולים בחוף דור פתחו אגף חדש שבנוי כמו כפר יווני. יש חדר נוח, נעים ולא מוגזם, יש דשא, יש ערסל ובעיקר יש הרבה הרבה ים

88 שיתופים | 132 צפיות

מה: האגף היווני החדש במלון נחשולים, חוף דור.

מה הקטע: כמו רבים אחרים, גם מלון נחשולים ניצל את חודשי הקורונה הראשונים כדי להשתפץ ולמתוח את פניו. התוצאה הפרדוקסלית היא שבקיץ של שיא לתיירות מקומית – המחירים עשויים לעלות כדי לכסות את עלויות השיפוצים, ולהכביד גם כך על הכיס הישראלי המאותגר. אבל במקרה של נחשולים, ההתחדשות הייתה מתוכננת עוד קודם. בסיבוב הקודם שלנו בכוכב הזה של חוף דור הקסום (או טנטורה, תלוי איך אתם אוהבים לקרוא לו), סיפרנו על הסוויטות היוקרתיות החדשות ועל התכנונים לחדרי משפחה בוטיקיים עם גישה לים. ובכן, העת הגיעה – שש יחידות משפחתיות חדשות הושקו לאחרונה ואנחנו בנות המזל שדגמנו אחת מהן. 

>> עם הילדים, בלי דרכונים: 7 צימרים מושלמים למשפחות

האגף היווני במלון נחשולים | צילום: שרית גופן
האגף היווני במלון נחשולים | צילום: שרית גופן

רושם ראשוני: שש היחידות החדשות בנויות כמו מיני-כפר יווני, עם חצרות, דשא וערסלים. הים נמצא במרחק של דקה בדיוק, בדרך אליו המסעדה – וזהו בעצם. אין בריכה, לובי או הפעלות לילדים. במקום זה תאלצו להסתפק בשקט, שלווה, והרבה כחול בעיניים. קשה, קשה. 

מלון חוף נחשולים | צילום אסף פינצוק
מלון חוף נחשולים | צילום אסף פינצוק

החדר: שילוב של בקתה כפרית עם בוטיק מסוגנן, ובעיקר נוח, נעים ולא מוגזם. כל החדרים הם בני אותו גודל – יש שם יחידת הורים, המופרדת בדלת מסלון קטן ובו ספה שאפשר לפתוח למיטה לילדים. המקלחת גדולה ומרווחת עם אפקט טיפות-גשם מענג, אין אמבטיה, יש מכונת קפה, מקררון וטלוויזיה בחדר ההורים. העיצוב כחול, ימי, משמח ומאוד יווני. בחצר כריות נוחות לרביצה וערסל לכל שתי יחידות דיור. המינוס: החדרים מעט צפופים אחד ביחס לשני, אז כדאי שתחבבו את השכנים. 

נשנושים: ארוחת הבוקר מוגשת בהתאם לכללי הקורונה, עם ריחוק חברתי ומלצרים שמגישים לשולחן את רובה (חביתה, גבינות, דג מלוח, סלט וסלסלת לחמים) פלוס כמה תוספות שיש לקחת מהבופה, כמו בורקס, פסטה וסלט עדשים. מי שיישב בחוץ יזכה ליהנות מרחש הגלים בעת הלעיסה. ארוחות ערב לא מוגשות בדרך כלל במלון נחשולים, ולכן רצוי לבדוק מבעוד מועד את זמינות המסעדות הקרובות בזכרון יעקב, אפשרות למשלוחים או לרכוש כמה מצרכים לפיקניק ולאלתר סנדוויצ'ים בשקיעה. 

האגף היווני במלון נחשולים | צילום: שרית גופן
האגף היווני במלון נחשולים | צילום: שרית גופן

מה בסביבה: רוב מבקרי המלון משתקעים בחוף הים לכל החופשה. יש מהמלון יציאה לחוף דור הציבורי, או לחוף הפרטי של נחשולים (שם תקבלו גם מגבת וכיסא) – בפועל, מדובר בשתי רצועות חוף זהות שמפרידים ביניהן כמה מאות מטרים בלבד. אנחנו נהננו משתיהן, ובעיקר משובר הגלים המפורסם של טנטורה שנותן לטבילה בים תחושה של אמבטיה מענגת. אם אתם לא אנשים של ים, אפשר לטייל בשמורות הטבע של הכרמל, בקיסריה או עין הוד – אבל עזבו, כדאי מאוד שתאהבו ים כשאתם בחופשה הזו. ותבדקו את מצב המדוזות. 

מדד הפרטים הקטנים: בניגוד לסוויטות, כאן אין נוף לים מהחדר. לא נורא, מרגישים אותו גם בלי זה. 

בשורה התחתונה: כיף חיים לצד צביטה בלב על יוון וקפריסין שמי יודע מתי נוכל לחזור אליהן איך אומרים געגוע ביוונית?

מחירים: המחירים באגף היווני מתחילים ב-1100 שקל לזוג, עם תוספת של כ-250 שקל לילד.
>> למבצעים והזמנת מקום במלון נחשולים

* הכותבת היתה אורחת המלון.