מצאנו בנתניה את המלון המושלם לזוגות שרוצים לקחת חופש מהילדים

מלון דיוויד טאוור נתניה | צילום: יח"צ
מלון דיוויד טאוור נתניה | צילום: יח"צ

רצועת חוף עוצרת נשימה, ספא חלומי ומדיניות שמבטיחה שלא תשמעו את המילה "אימא" אפילו פעם אחת במהלך החופשה. עשינו גיחה קצרה למלון דיוויד טאוור בנתניה וחזרנו עם מצברים מלאים

88 שיתופים | 132 צפיות

מה שנים שלא ביקרתי בנתניה. העיר עברה מתיחת פנים אדירה במרוץ השנים, ובלי לשים לב נהייתה לה עיר שאפתנית בתוספת בנייה מרשימה. המלון ממוקם בלוקיישן מרכזי, כשלמרגלותיו במרחק צעדים ספורים, שרועה לה רצועת החוף היפה ביותר במזרח התיכון. באמת. שם, על קוצו של מצוק אל מול נופי הטיילת הארוכה משובצת המסעדות והברים, שוכן מלון דיוויד טאוור מרשת מלונות פרימה. המלון מציע חוויית אירוח מפנקת בסגנון אירופאי קלאסי. בלובי של המלון וברחבי המסדרונות ניתן לראות תמונות מרשימות בהשראת סיפור אהבתם של הסולטן דָאוּד פָאשָה ובחירת לבו. אם תבחרו בו כיעד התיירותי הבא שלכן, תשמחו לדעת שהמלון מיועד לאורחים מגיל 16 ומעלה, כך שאין סיכוי שתשמעו את המילה "אימא" בין כתליו – ולפעמים, טוב שכך. המלון נבנה בניצוחו של האדריכל מיכאל אזולאי (מי שעומד מאחורי מלון ענבל בירושלים ומלון רוטשילד בתל אביב ועוד), וגם תוכלו ליהנות מחוויית ספא באווירה ים תיכונית, כשעיטורים בעלי השפעות מערביות ומזרחיות ניבטים מכל עבר.

>> על נופש בחדרה חשבת? 5 מלונות שווים ביעדים לא שגרתיים בארץ

מלון דיוויד טאוור נתניה | צילום: יח"צ
מלון דיוויד טאוור נתניה | צילום: יח"צ

רושם ראשוני עם כניסתנו ללובי המעוצב בתמונות של הסולטן התורכי דאוד פאשה, קיבלה את פנינו פקידת הקבלה שהייתה מסבירת פנים ונעימה. בכלל, נעים להיכנס למלון שנמצא במרכז העיר ולמצוא שקט ואינטימיות. מצד ימין לקבלה יש פינת ישיבה אינטימית עם ספרי קריאה ומצד שמאל לקבלה ממוקמת הכניסה למסעדת המלון. במלון יש 77 חדרי אירוח וסוויטות המעוצבים בסגנון אקלקטי. במרבית החדרים, אם תסיטו את הווילון, תוכלו ליהנות מהבריזה הים תיכונית ומנוף פנורמי עוצר נשימה.

החדר קיבלנו חדר דלקס בגודל 30 מ"ר בקומה הרביעית עם מרפסת גדולה הצופה לים. החדר מאוד מזמין, אינטימי ומרגיע, עם פלטת צבעי פסטל רכים שעושים נעים בעיניים. איך שנכנסנו, חיסלנו ביעף את השוקולדים ואת צלחת הפירות הטרופיים שצוות המלון השאיר לנו להנאתנו. כל חדרי האירוח מאובזרים במכונת קפה יוקרתית, המקלחת הייתה סופר מפנקת עם זרם מים חם וחזק ומגבות גדולות וחמימות. כמו כן, בחדר יש טלוויזיה חכמה, יציאת USB לטעינת מכשירים סלולריים, ארונות אחסון, כספת המותאמת למחשבים ניידים, חלוקים ונעלי בית. החדר רחב ידיים ומצויד במיטת KING SIZE מפנקת ועליה מגוון כריות בגדלים וטקסטורות שונים. 

>> סיטי גירל: המלונות שמציעים את החופשה האורבנית המושלמת

מלון דיוויד טאוור נתניה | צילום: יח"צ
מלון דיוויד טאוור נתניה | צילום: יח"צ

טיפולי הספא "ויה מאריס" הוא שמו של ספא המלון, הוא ממוקם בקומה השנייה וכולל בריכה פנימית מקורה מחוממת הצופה לים, חדרי טיפולי ספא, חדר כושר, סאונה רטובה, חמאם טורקי, ג'קוזי, מתחם מנוחה ובר. בהגיענו לספא, זוג מטפלים חייכן הזמין אותנו להיכנס לחדר החמאם, שהפשיר אותנו ברוך אחרי יום סגרירי. התבקשנו לשכב על המיטה החמה והמטפלים החלו להתיז עלינו מים חמים כמיטב המסורת. לאחר מכן, החלו לקרצף את גופנו עם ליפה ריחנית לטובת המרצת מחזור הדם, ניקוי וטיהור הגוף מתאי עור מתים. התחושה הייתה נהדרת והעור נשאר נעים וריחני שעות ארוכות לאחר מכן. המטפלים המשיכו בעיסוי שוודי עם חמאת שיאה ובעזרת ציפית סבון כמו ענן המשיכו בפעולת הקרצוף על גופנו ויצאנו משם בתחושת רוגע מנטלי. הספא היוקרתי מציע שלל טיפולים הוליסטיים מפנקים, ביניהם: טיפול באבנים חמות, עיסוי שוודי, עיסוי משולב, עיסוי רקמות עמוק ועוד. החלטנו להתנסות בטיפול באבנים חמות, החלטה שהתבררה כמוצלחת מאוד. תחילה, המטפלת מיקמה את אבני הבזלת החמימות בנקודות אסטרטגיות על הגב. לאחר מכן, החלה בעיסוי נעים בשילובן. יצאנו מהטיפול רגועים ושלווים במיוחד. מחיר הטיפול הוא 375 ש"ח ל־45 דקות. אורחי המלון זכאים ל־75 ש"ח הנחה על הטיפול.

>> עיסוי אבני קריסטל או פילינג שוקולד? המלונות עם הספא הכי מפנק בארץ

מלון דיוויד טאוור נתניה | צילום: איתי סיקולסקי
מלון דיוויד טאוור נתניה | צילום: איתי סיקולסקי
מלון דיוויד טאוור נתניה | צילום: יח"צ
מלון דיוויד טאוור נתניה | צילום: יח"צ

נשנושים גם הגזרה הקולינרית במלון לא מאכזבת, הודות למסעדת Legend הממוקמת בקומת הכניסה. במסעדה יש מזנון קטן, עליו מוגש בופה עם מגוון מנות המורכבות מחומרי גלם טריים, מגוון מאפי בוקר טריים מתוקים ומלוחים, סלטי ירקות טריים, דגים כבושים ומעושנים, פשטידות ועוגות ומבחר לחמים, לצד שתייה חמה וקרה. המסעדה לא גדולה ולכן הכל קרוב ונגיש.

מלון דיוויד טאוור נתניה | צילום: יח"צ
מלון דיוויד טאוור נתניה | צילום: יח"צ
מלון דיוויד טאוור נתניה | צילום: יח"צ
מלון דיוויד טאוור נתניה | צילום: יח"צ

>> בלי להתרחק מהלובי: מסעדות שף מומלצות בבתי מלון בארץ

בשורה התחתונה אם אתם זוג שמחפש חופשה חורפית מפנקת נטולת רעשי רקע של ילדים במרחק נגיעה מהים – זה המקום בשבילכם. המלון קרוב למוקדי בילוי, מסעדות ובתי קפה כמו קפה לונדון, פטיסרי בוטיק ועוד, וכמובן מומלץ לטייל בטיילת היפה מול המלון ולהנות מאינספור נקודות תצפית לים התיכון.

מחיר מבצעי חורף: באמצע שבוע החל מ־595 ש"ח לזוג ללא ארוחת בוקר, 835 ש"ח כולל ארוחת בוקר. בסוף שבוע החל מ-1,000 ש"ח ללילה כולל ארוחת בוקר, תוספת 250 ש"ח לארוחת שישי. 

להזמנת מקום במלון 

הכותבת הייתה אורחת המלון