אווירה יוונית קרוב לבית: המלון המושלם לזוגות ולמשפחות

נחשולים. אגף יווני | צילום: שרית גופן
נחשולים. אגף יווני | צילום: שרית גופן

שקיעות מרהיבות, חוף ים שקשה להיפרד ממנו ובריכה פרטית: מלון בוטיק באווירה יוונית שמציע חופשה חלומית שמתאימה לכולם - בלי להחתים דרכון

88 שיתופים | 132 צפיות

רושם ראשוני

מלון בוטיק חוף נחשולים, הצמוד לקיבוץ נחשולים, אינו מזכיר במאום את בתי המלון הבנויים בקומות והמוכרים לעייפה. המלון מתוכנן כולו מבתים קטנים בני קומה או שתיים לכל היותר, וממוקם בפריים לוקיישן פסטורלי – במרחק נגיעה מהים, בין אתר העתיקות תל דור, קיסריה, זיכרון יעקב וכפר האומנים עין הוד, לצד שמורת הטבע תל דור, ובסמוך ללגונות שקטות, המשמשות אתר נופש ללהקות פלמינגו. שקיעות מרהיבות ומגוון רחב של מסלולי הליכה בטבע הסמוך, הופכים את המלון ליעד חופשה אידאלי לזוגות כמו גם למשפחות. לאחרונה עבר המלון שיפוץ ונוספו לו וילות אירוח בסגנון יווני מרשים ושפע של אטרקציות לחובבי נופש פעיל. בנוסף, מתחם המלון כולל גם אולמות אירועים מאובזרים לכנסים.   

>> מלונות הבוטיק הכי טובים בארץ

מתאים מאוד לזוגות ולמשפחות. נחשולים. אגף בוטיק | צילום: אסף פינצ'וק
מתאים מאוד לזוגות ולמשפחות. נחשולים. אגף בוטיק | צילום: אסף פינצ'וק

קצת רקע

העיר העתיקה דור היא אתר ארכיאולוגי מרתק, שנחשפו בו שכבות מהתקופה הכנענית, הפיניקית, ההלניסטית והרומית. החוף המפורץ יצר נמל טבעי ומשך אליו ספינות וספנים כבר לפני 5,000 שנה. לפני כ-2,400 שנה עשתה ספינת עץ גדולה את דרכה מאזור יוון לארץ ישראל עמוסה במטען, אבל בגלל כשל בניווט, נטרפה הספינה וכוסתה בחול, ולפני 36 שנה התגלו שרידיה. מוזיאון המזגגה שבמקום הוקם בשנת 1891 על ידי הברון רוטשילד ושימש כבית חרושת לבקבוקי זכוכית, בקרבתו נמצא היום תעתיק מרשים של הספינה העתיקה.  

החדרים

במלון 152 יחידות אירוח, החל מחדרי נופש בסיסיים ועד סוויטות מפנקות, והכל באווירה כפרית ונעימה, שופעת צמחיה מטופחת, מרחבי דשא וערסלים. 48 יחידות הן בנות שני חדרים ברמות שונות, ואילו גולת הכותרת הן 15 יחידות בוטיק משפחתיות באווירה יוונית אותנטית ומפנקת. כמו כן מוצעים 24 חדרי בוטיק אלגנטיים הפונים למפרץ ו-17 סוויטות במבנים דו קומתיים, כאשר אלה הממוקמות בקומות התחתונות מאובזרות בבריכות פרטיות, אליהן ניתן לצאת הישר מהמרפסת. במרחק הליכה של כמה דקות, בקיבוץ עצמו, ישנם בתי קיבוץ כפריים שהוסבו לחדרי אירוח ומתאימים במיוחד למשפחות עם ילדים קטנים. 

>>>תל אביב פינת פריז: תכירו את מלון הבוטיק החדש והמדובר בנווה צדק

כח החדרים באווירה כפרית נעימה. מלון בוטיק נחשולים | צילום שרית גופן
כח החדרים באווירה כפרית נעימה. מלון בוטיק נחשולים | צילום שרית גופן

מה עושים

ים וים וים. חוף ים מדהים שקשה להיפרד ממנו. מי שלא מסתפק ברביצה מול הגלים, מוזמן לסור למועדון הספורט הימי החדש, המהווה חלק בלתי נפרד מהמלון ומציע מנעד רחב של פעילויות ספורט ימי כגון סאפ, קייאקים, גלישת גלים ורוח ושחיה עם מדריך מקומי (בתשלום נפרד). "ביו קפה", הממוקם בשטח הקיבוץ, הוא סטודיו לקדרות וגלריה קסומה, המוכר גם מאפים ממכרים. מומלץ גם לבקר במוזיאון המזגגה, הכולל תצוגה מרשימה של פריטי ארכיאולוגיה ימית לצד תערוכות מתחלפות של אמנים. 

מה אוכלים

מסעדת רוזמרין במלון מציעה ארוחות מזנון עשירות כשרות, המוגשות על גבי דלפקים מעוצבים ומושכים את העין. ארוחת הבוקר כוללת בר-שוק של ירקות טריים, מבחר סלטים, דגים כמו הרינג כבוש ופרוסות פלמידה, ועוד שפע של גבינות משובחות, קישים חמים, ירקות מוקרמים, ביצים מכל הסוגים, לחמים, ריבות וממרחים, מיצים טריים ושתייה חמה על כל סוגיה. ארוחת הערב הינה על טהרת המטבח הישראלי – סלטים, בשרים, דגים ומבחר תוספות וקינוחים. עם זאת, הארוחה אינה מוגשת מדי יום, ומומלץ לוודא את הדבר מראש בעת ההזמנה. אפשרות מפנקת נוספת היא להתאבזר במלון בחבילת פיקניק זוגית המורכבת בשיתוף מעדניית "באשר פרומאז'רי", ולהעזר בצוות המלון, שישמח לכוון אתכם ללוקיישנים רומנטיים בשמורת הטבע הסמוכה ולפונות חמד נסתרות בין המפרצים. גם אופציות לאכילה מחוץ למלון לא חסרות – לקרניבורים מומלץ להתייצב במסעדת סמאש בורגר במושב מגדים ולהתענג על קציצת בשר מובחרת בטכניקת סמאש ייחודית על פלאנצ'ה לוהטת, כריכי בשר מעושן ובירות ממבשלות ישראליות. גן השעשועים הגדול הצמוד למסעדה מבטיח להורים מבינכם ארוחה נינוחה. עוד בסביבה – טראק במושבה בכניסה לבת שלמה העתיקה, המציעה תפריט עשיר מתוצרת מקומית. בנוסף, זיכרון יעקב הסמוכה שופעת מסעדות ובתי קפה.    

מה בסביבה

ניתן לטייל במסלול מעגלי שמתחיל ומסתיים בקיבוץ נחשולים, וכולל הליכה לאורך מפרץ טבעי ומרהיב, תצפית אל המערה הכחולה, ביקור בנקבות מים ועוד. כפר האומנים הציורי עין הוד מציע סיורים המודרכים על ידי שחקן מקצועי בין הסמטאות, המוזיאונים והגלריות. שני היקבים "אמפוריה" ו"בת שלמה" מציעים סיורים וטעימות יינות בהנחיית מומחי יין. עוד ניתן לבקר בחווה החקלאית האורגנית "מקורה", לערוך סיור מזמר בעקבות אהוד מנור, או להצטרף לסיור בהנחיית אשת הקולינריה טלי אשחר גוטליב (לשעבר עורכת "על השולחן"), ולגלות את הסצנה הקולינרית בפרדס חנה. אורחי המלון זכאים להנחות בכל המקומות. 

שקיעות מרהיבות וחוף ים מדהים שקשה להיפרד ממנו. נחשולים. אגף יווני | צילום: שרית גופן
שקיעות מרהיבות וחוף ים מדהים שקשה להיפרד ממנו. נחשולים. אגף יווני | צילום: שרית גופן

>>> נווה מדבר: נופש אלטרנטיבי במתחם החדש מבית סלינה בים המלח

מדד הפרטים הקטנים 

המיטה בסוויטה בה שהינו יכולה לתמצת באופן מושלם את חווית האירוח במלון – רחבה במיוחד, מזמינה השתרעות ונוחה בטירוף.

בשורה התחתונה

בין אם אתם זוג המעוניין בגיחה לוויקנד רומנטי, משפחה עם זאטוטים המחפשת יעד לחופשה מבלי להחתים דרכון או חברות שזקוקות לזמן איכות ביחד – מלון נחשולים המחודש הוא הלוקיישן עבורכן. לצד ההזמנות הרגילות, מציע המלון מגוון חבילות ספציפיות, לדוגמה: חבילה לזוגות הכוללת אירוח בסוויטה, ארוחת בוקר בסוויטה או במסעדת המלון, בקבוק יין בחדר ועיסוי של 40 דקות. המחיר לכל אחד הוא 1,550 ש"ח ללילה בימים ראשון-רביעי, על בסיס מקום פנוי. ישנה גם חבילה לקבוצת חברות הכוללת לינה בסוויטה או בחדר בוטיק עם יין, נשנושים, ארוחת ערב שף, ארוחת בוקר ובונוס: סדנה במתנה לבחירה – טקס הפרשת חלה, סדנת ריקודי בטן, סדנת זומבה, קריאה בקלפי טארוט ועוד.  החל מ-650 לזוג ללילה כולל ארוחת בוקר. החל מ-700 ש"ח לאדם בחדר קבוצתי של חמישה אנשים.  
לפרטים והזמנות