מירן בוזגלו חושפת: "היו לי התקפי חרדה קשים. פוניתי לבית חולים"

מירן בוזגלו על סט הצילומים של טאצ' | צילום: אור גפן
מירן בוזגלו על סט הצילומים של טאצ' | צילום: אור גפן

מירן בוזגלו נכנסת לנעליה של אילנית לוי בקמפיין חדש ומדברת על הכל: התקפי החרדה המטלטלים שחוותה, למה היא שלפה את מאור בוזגלו ממסיבה לשיעור תורה בחב"ד ומה דעתה על מעלליו של אוהד בוזגלו

88 שיתופים | 132 צפיות

התקף החרדה הראשון של מירן בוזגלו התרחש אחרי חתונתה עם מאור בוזגלו לפני 13 שנה, אז מבכירי הכדורגלנים בארץ ובן למשפחת ה"בוזגלוס", המשפחה שמספקת לנו הצצה לחייה כבר עונה שמינית. "הייתי ילדה בת 20 כשנכנסתי למשפחה", היא מספרת בריאיון מסט הצילומים לטאצ'. "הוא היה החלוץ הגדול של הכדורגל, והיה עליי לנהל בית, לדאוג לבעל ולהכין לו ארוחות חמות כשהכל סובב סביבו. ועם אבא יעקב בוזגלו הדומיננטי ברקע, לא ידעתי איך אני אמורה להתנהג ושילמתי מחיר".

>> לא רק אצל מירן בוזגלו: איך לזהות סימני התעללות בגן?

תסבירי.
"הרגשתי לא טוב. התקפי החרדה שלי היו קשים. היו לי רעידות, הזעות וכאבים בצד שמאל. פינו אותי כמה פעמים עם אמבולנס לבית החולים כי הרגשתי כאילו יש לי התקף לב. ניסיתי להכחיש, כאילו שרק משהו לא בסדר פיזית אצלי, אבל הבדיקות הראו שזה נפשי. הלכתי לכל בדיקה אפשרית ויום אחד אפילו מצאתי את עצמי יחד עם אנשים בני 80 פלוס. לקח בערך שנה עד שזה עבר".

מירן לא משאירה הרבה דברים לעצמה, וזהו רק גילוי לב אחד מיני רבים, גם כשהמציאות מורכבת וכוללת קלישאות מהחיים. אולי עובדה זו, בנוסף לכך שהיא מספיק פיקחית בשביל להחליק כל מיני סיפורי בוזגלוס משפחתיים, מסבירה את סוד ההצלחה של מי שהפכה להיות משפיענית רשת בולטת עם כמעט חצי מיליון עוקבות ועוקבים. "אני מביאה את עצמי באמת. מציירת תמונה אמיתית ומראה ברשת את החיים כמו שהם, עם הקשיים ובלי לנסות לייפות אותם. אני לא אסתיר את האמת גם כשהיא כואבת".

"זה לא היה לי פשוט לספר את זה ובעיקר ללחוץ על 'שלח', אבל ידעתי שאני חייבת לעשות זה ולהתמודד עם הפחד, כדי להראות את הקושי. ואם עזרתי אפילו לאחת, זה שווה לי עולם"

 

מה היו הדברים הכי אישיים מבחינתך שפרסמת?
"הקשיים שלי להרות וטיפולי הפוריות שעברתי, וגם כשהחלטתי לספר על התקפי החרדה שהיו לי. לא היה לי פשוט לספר את זה, ובעיקר ללחוץ על 'שלח', אבל ידעתי שאני חייבת לעשות זה ולהתמודד עם הפחד כדי להראות את הקושי. אם עזרתי אפילו לאחת, זה שווה לי עולם. מה שקרה זה שאנשים – ונשים בעיקר – פגשו אותי ברחוב ואמרו לי שהצלתי להם את החיים".

מירן בוזגלו עם מאור והילדים על סט הצילומים של טאצ' | צילום: אור גפן
מירן בוזגלו עם מאור והילדים על סט הצילומים של טאצ' | צילום: אור גפן

ויש לה עוד וידוי. "הייתי קנאית למאור בצורה מוגזמת. זה לא עשה טוב, לא למאור ולא לי, וזה היה לא נעים. לקח לי זמן להבין שמדובר בבן אדם שאני הכי אוהבת ושההתנהגות שלי לא בריאה. שיניתי אותה ברגע שנפתחתי, השתניתי ואני מאמינה בעצמי. כיום אני פחות קנאית, ועדיין, אני חושבת שקנאה שהיא לא מוגזמת – זה דבר יפה. מאור תמיד בחר מקצועות לא פשוטים – הוא יזם, פרשן בערוץ הספורט ועובד פעמיים בשבוע בלילות כדי.ג'יי, אבל אני סומכת עליו בעיניים עצומות. אוי ואבוי לו אם לא. סתם".

אז מה שהיה – היה. בוזגלו היפה היא כבר בת 36, אימא לשני זוגות תאומים, פעמיים בת ובן, מיילי וריי בני ה-11, ולאיו ושיין בני ה-6, וכולם מתגוררים יחדיו בווילה בראשון לציון. עכשיו בוזגלו נכנסת לנעליים הגדולות של אילנית לוי, שהובילה מספר עונות יחד עם בן זוגה אלירז שדה את הפרסומות לחברת חומרי הניקוי טאצ'.

"למאור יותר קשה ממני, וזה יצר אצלנו קונפליקטים, אבל למדתי לקבל ולכבד אותו וגם לבוא לקראתו. אם יש משהו שמאוד חשוב לו ומצריך נסיעה בשבת, אני אסע איתו, למרות שחשוב לי לשמור"

 

זו מחמאה להחליף את אילנית לוי. קיבלת ממנה טיפים?
"זו מחמאה הכי גדולה והנעליים הכי גדולות להיכנס אליהן. אילנית היא מדהימה. נפגשנו בעבר בקטנה ואם ניפגש אני מניחה שנדבר. הסרטונים יהיו מצחיקים כמו שהיא עשתה, ואני מאמינה שבהמשך גם מאור יצטרף".

יש ביניכן מכנה משותף, שתיכן חולות ניקיון.
"הניקיון מאוד חשוב לי, וגם התחזוק השוטף של הבית. אני מסיימת גלון של מגבונים לניקוי כללי כל שבוע ועוד משתמשת בספריי לניקוי כללי של טאצ'. הכי אני מכורה לג'ל  לניקוי כללי – מוצר פלא שאני שמה אותו בכל דבר. גיליתי אותו כבר לפני כמה שנים ואני לא זזה בלעדיו".

טוב, בכל זאת לנקות אחרי ארבעה ילדים.
"ארבעה ילדים זה הרבה עבודה, למרות שהם עוזרים לעשות סדר בחדרים שלהם ומפנים את הכלים אחרי האוכל".

ומאור גם שותף לניקיון?
"בדברים הקטנים כן, אבל התרפיה האמיתית שלו – והנה קיבלת סקופ – היא לשטוף את הרצפה כשאין לי זמן או כשאני לא בטוב".

מירן בוזגלו ובנה על סט הצילומים של טאצ' עם בנה ריי | צילום: אור גפן
מירן בוזגלו ובנה על סט הצילומים של טאצ' עם בנה ריי | צילום: אור גפן

בוזגלו לא רק מככבת כעת בקמפיין חדש, אלא גם מתכננת לעשות את צעדיה הראשונים בעולם המשחק: "בעבר היו לי חלומות בתחום הזה ולקחתי גם שיעורים. בזכות 'הבוזגלוס' והעובדה שאנחנו חיים מול מצלמות, זה טבעי בשבילי. אני מאמינה שיראו את זה בסרטונים של טאצ' בטלוויזיה. כבר עשינו הכנות, עברתי על הטקסט עם הבמאי וזה מרגש. אני מרגישה שאני בתוך משהו מאוד גדול".

בשנה האחרונה את מתחזקת בדת, ספרי על השגרה שלך.
"אני לוקחת שיעורי תורה ושומרת שבת, מתפללת תפילת שמונה עשרה כל יום והולכת למקווה. טהרת המשפחה זה אחד הדברים הכי חשובים עבורי וגם הפרשת חלה זה חשוב. כשהתחלתי לפני שנה ומשהו, לקחתי החלטה לא להיות עם טלפון בשבת, ובהדרגה התחזקתי עד לשמור כמעט מלא".

"אני לוקחת שיעורי תורה ושומרת שבת, מתפללת תפילת שמונה עשרה כל יום והולכת למקווה. טהרת המשפחה זה אחד הדברים הכי חשובים עבורי וגם הפרשת חלה זה חשוב"

 

כמעט? איפה את נופלת?
"למאור יותר קשה ממני, וזה יצר אצלנו קונפליקטים, אבל למדתי לקבל ולכבד אותו וגם לבוא לקראתו. אז אם יש משהו שמאוד חשוב לו ומצריך נסיעה בשבת, אני אסע איתו, למרות שחשוב לי לשמור. לגבי הילדים שלי – הקטנים במסגרת דתית, הגדולים לא. להם זה כבר היה מאוחר מדי וחששנו שהשינוי יהיה גדול מדי בשבילם ויהיה להם קשה. עם הקטנים התחלתי מוקדם, ולפני שרשמתי אותם למסגרת דתית, באתי למנהלת. אמרתי לה שאני מתחזקת, אבל שלא כל הבית שלנו מתחזק ושמפחיד אותי שזה יביא לכל מיני ניגודים. היא ענתה לי שלא מעניין אותה מה קורה בתוך הבית שלנו, אבל מה שלה חשוב זה להקנות לילדים ערכים. מאור שמע את דבריה וזה קנה אותו וגם אותי. הגדולים מבקשים מהקטנים שילמדו אותם תפילות ושירים. כשהם יגדלו הם יבחרו את הדרך שלהם. אני באה לשם בבגד מכבד, אני לא אבוא לשם עם חולצת בטן למשל".

אפרופו חולצות בטן, זה אחרי שעברת ניתוח למתיחת בטן, נכון?
"אחרי הלידה השנייה של התאומים היה לי בקע טבורי גדול וזה נראה לא יפה. אז זה היה גם ניתוח רפואי וגם אסתטי, כי היו לי עודפי עור".

>> מה זה מיני מתיחת בטן? כל מה שרצית לדעת וחששת לשאול
>> גל רובין חושפת באומץ כי עברה את הניתוח שנשים רבות מתביישות בו

מירן בוזגלו על סט הצילומים של טאצ' | צילום: אור גפן
מירן בוזגלו על סט הצילומים של טאצ' | צילום: אור גפן

הכדורגל אגב, הוא נשאר במשפחה?
"הבנים כבר משחקים כדורגל בקבוצת הפועל ראשון לציון. מאור מטפל בהסעות ומצטרף למשחקים, וגם סבא יעקב לפעמים מגיע. מנבאים להם עתיד. אין לאן לברוח מזה. עשינו דרכון פורטוגלי כשמאור שיחק בבלגיה וגרנו שם, ועכשיו זה בשביל הבנים – יש להם חלום לשחק יום אחד בחו"ל".

כבר כמעט חמישה חודשים שישראל במצב מלחמה, שמתחילתה הקפידו גם מירן וגם מאור להתנדב. לזוגיות, המלחמה דווקא עשתה טוב במובן מסוים: "היא עשתה לנו ממש טוב. בתחילתה התנדבנו, כל התקופה אנחנו עם חיילים וזה ממלא אותנו וחיבר בינינו. שלחנו אוכל לבסיסים רבים, התחברנו לעמותה ויחד איתה ביום שישי אחד הוצאנו 6,700 מנות".

"זה אוהד. לי מאוד קשה לקבל את זה, אבל הוא מודה שהוא לא אדם נורמטיבי וממציא את החוקים שלו בעצמו. אם טוב לו – אז שיבושם לו, ואם הבנות שאיתו מקבלות את זה – זה שלהן. אני לא הייתי יכולה לחיות ככה"

 

"שלוש פעמים בשבוע הסתובבנו בכל הארץ מאור ואני, יחד עם הצוות ועשינו להם על האש", ממשיכה בוזגלו לספר, "לאחרונה נודע לי שהחיילים של 'יהלום' לא קיבלו הרבה זמן אוכל חם והיינו בשוק, אז הזמנו אותם אלינו הביתה ואירחנו אותם עם בנות הזוג שלהם. הבאנו גם זמרת ורקדנו, וכשהם אמרו לנו כל הכבוד, ענינו שכל הכבוד להם – שאנחנו צריכים להודות להם על כל מה שהם עושים. זה היה הערב שהכי נהנינו בו בעולם".

אז אם כך, יש לך טיפים להישרדות זוגית?
"זה ישמע קיטשי, אבל הסוד האמיתי הוא ללמוד לקבל את האחר. אנחנו שני אנשים שונים. את לא יכולה לרצות שהבן אדם שמולך יהיה בדיוק כמוך, אבל כן אפשר לדרוש לקבל ולכבד את השני. אנחנו לא מדברים לא יפה אחד לשנייה, וזה אחד הדברים הראשונים שאמרתי למאור: מי שכועס – שישתה מים וילך להירגע".

מירן בוזגלו על סט הצילומים של טאצ' | צילום: אור גפן
מירן בוזגלו על סט הצילומים של טאצ' | צילום: אור גפן

בואי נדבר קצת על הבוזגלוס. את רואה הבדל בין מירן של העונה הראשונה לבין העונה השמינית?
"בוודאי. זו לא אותה מירן. אמנם אני מי שאני, אבל בהתחלה הייתי מאוד ביישנית והיום אני יותר משוחררת, פתוחה וזורמת".

כשאני שואלת אותה על פרשת אוהד בוזגלו, ודעתה על ההסכם עם בת הזוג לשעבר מריה שהתפוצץ ברשת, היא נחרצת מאוד בדעתה: "זה אוהד. לי מאוד קשה לקבל את זה, ועבור רוב האנשים אורח חייו הוא לא משהו נורמטיבי. אבל הוא מודה שהוא לא אדם נורמטיבי וממציא את החוקים שלו בעצמו. אם טוב לו – אז שיבושם לו, ואם הבנות שאיתו מקבלות את זה – זה שלהן. אני לא הייתי יכולה לחיות ככה. חברתו מריה ממש מקסימה והיא כנראה מאוד אוהבת אותו. אני מאחלת לכל אחד שיהיה לו טוב, גם אם זה נוגד את הערכים שלי".

>> בעקבות הווידוי של יובל לוי: למה גבר שממקבל נחשב "זיין" ואישה שממקבלת היא "זונה"?

עם אסי ועדי יש קשר?
"אנחנו נפגשים בעיקר בצילומים ולא בקשר יומיומי. לחץ החיים לצערי, ככה יצא".

תני ספוילר לסצנה מפתיעה שעוד לא ראינו מהעונה הנוכחית.
"היינו בקפריסין באמצע מסיבה שמאור ניגן בה. אני הרגשתי שאני כבר לא יכולה לשאת את זה יותר, אז לקחתי את מאור מהמסיבה לשיעור תורה בחב"ד. שיהיה קצת איזון".

מה החלום שלך?
"הכי אמיתי? שהחטופים יחזרו מהר, שהלוחמים יחזרו בשלום, ובריאות טובה לנו ולכל עם ישראל".