חזיית ספורט שאשכרה תומכת? מירן בוזגלו ואדידס מבטיחות שיש חיה כזאת

קמפיין אדידס BRA REVOLUTION | צילום: יח"צ
קמפיין אדידס BRA REVOLUTION | צילום: יח"צ

אדידס השיקה קולקציית חזיות ספורט עד קאפ G, אז יצאנו לבחון את הבשורה מקרוב. על הדרך שמענו ממירן בוזגלו, שהצטרפה לחגיגה, על אפליקציית היוגה החדשה שלה ועל החיים החדשים של מאור

88 שיתופים | 132 צפיות

השקת סדרת חזיות הספורט החדשות של אדידס, התחילה במהלך חתרני/פרובוקטיבי/מעצבן/מדהים – תלוי מאיפה אתן מסתכלות על זה. במודעה שעלתה לפני כשבוע לרשת ומעבר לה, התנוססו צילומים של 25 זוגות שדיים חשופים, ללא זכר אפילו לחזייה אחת.

התגובות לקמפיין היו מגוונות כמספר צורות השדיים שנראו בו. השמרנים הזדעזעו, הפמיניסטיות טענו שגם זה סוג של החפצה שמגייסת את הגוף הנשי רק כדי למכור, ונשות הפלאס סייז בירכו את ההשקעה של אדידס בקידום דימוי גוף חיובי, ועל הענקת התמיכה הראויה גם למי שיש לה חזה גדול (המידות של החזיות החדשות מגיעות עד לקאפ G או 4XL).

אדידס מצדם ענו בתגובה, שהם מאמינים שחזה בכל צורה וגודל ראוי לתמיכה ונוחות, ולכן הם השקיעו במחקר בן שלוש שנים שהתמקד בביומכניקת השד. בסיומו פותחה קולקציית BRA REVOLUTION, הכוללת מעל 40 דגמים חדשים של חזיות, המתאימים לחזה נשי בגדלים ובצורות שונות ולענפי ספורט שונים. לפי מסקנות המחקר, 80 אחוז מהנשים לובשות חזיית ספורט שאינה מתאימה להן, וכי חזה שאינו נתמך כראוי במהלך פעילות אירובית, חווה מתיחת עור תחת כח חזק מאוד. כמעט מחצית מהנשים שהשתתפו במחקר, דיווחו שהחזייה שלהן השפיעה על הבחירה להשתתף או לא בפעילות ספורטיבית.

הקולקציה כוללת חזיות, המותאמות לאימוני סטודיו, כוח וריצה, לצד טייצים משלימים להתרווחות ולתנועה עדינה. הגעת החזיות ארצה נחגגה בהשקה נשית חגיגית, שכללה הרצאה למוזמנות בנושא בודי פוזיטיב ובשיעור יוגה שהעבירה מירן בוזגלו, שהגיעה כדי לסייע בקידום החזיות החדשות, כשעל הדרך הכל גם תועד וצולם לעוד עונה של הבוזגלוס.

מירן, שמודה שעד לקורונה התקשתה להתמיד בספורט, משיקה בימים אלה אפליקציית יוגה חדשה. "לא עשיתי ספורט בחיי. ניסיתי פילאטיס ועד אימוני כח אבל לא התמדתי. הספורט האחרון שעשיתי היה בכתה ג'", היא מספרת בראיון שערכנו איתה בזמן ההשקה, "אבל בתקופת הקורונה נחשפתי ליוגה אונליין. תירגלתי בתרגולים מוקלטים, וזה שינה לי את החיים. יוגה זה עולם ומלואו. זה מילא אותי רוגע, הביטחון העצמי שלי עלה, היציבה השתפרה וגם הגמישות בגוף ובחיים, ובסוף זה גם מחטב כמובן". האפליקציה החדשה שנקראת "תוכנית ליוגה", כוללת תרגולי יוגה לכל הרמות, חיעוץ של תזונאית קלינית שגם תיתן תפריטים ומתכונים וקידום אכילה מודעת, ועוד.

מירן בוזגלו בחזייה מקולקציית BRA REVOLUTION | צילום: יח"צ
מירן בוזגלו בחזייה מקולקציית BRA REVOLUTION | צילום: יח"צ

איך החיים בצל הפרישה של מאור?
"מאור הולך להיות די-ג’יי. אני בתחום השקט של היוגה, והוא הולך לחיי הלילה הסוערים. אני בטוחה שהוא יצליח ואני מפרגנת לו. הוא מאוד עסוק, יש לו את החיים של אחרי הכדורגל והמוזיקה, כך שהוא לא נמצא יותר זמן בבית ומהבחינה הזו החיים לא כל כך השתנו. אין לנו הרבה זמן פנוי, אבל כשיש אנחנו מנצלים אותו ביחד. את כל זה אפשר לראות בבוזגלוס בעונה הבאה. אנחנו מראים בסדרה את החיים האמיתיים והחיבור של הקהל זה קטע".

למרות שברדוגו מרגישה מאוד בנוח בפורמט של דוקו, בתכנית ריאליטי דווקא אין סיכוי שנראה אותה בקרוב. "אין סיכוי שאני אעשה הישרדות. גם לא גולסטאריות", היא אומרת, "אני פחות בקטע של תוכניות ריאליטי. הבוזגלוס זה החיים, זה אמיתיֿ".

יש לך טיפ לקוראות שלנו לזוגיות טובה?
"הרבה סבלנות, הרבה ויתורים ותמיד להסתכל על הצד החיובי".

הקולקציה נמכרת בחנויות אדידס נבחרות ובאתר הרשמי. טווח מחירים: 99.90-299.90 ש"ח

>> קסטרו באירוע השקה שלא היה כמותו שנים