כמו תאומות זהות: מיכל הקטנה ובתה דומות כמו שתי טיפות מים

כמו שתי טיפות מים: מיכל הקטנה ובתה יולי, בחגיגות יום הולדת 15 של יולי | צילום: הילה אייזינגר
כמו שתי טיפות מים: מיכל הקטנה ובתה יולי, בחגיגות יום הולדת 15 של יולי | צילום: הילה אייזינגר

אחרי השמועות על הנחת מטען דמה בפתח ביתה, מיכל הקטנה מרגיעה ומתפנה לחגוג את יום ההולדת של יולי, בתה הבכורה, שמציגה דמיון מדהים לאימה

88 שיתופים | 132 צפיות

תקופה סוערת עוברת על מיכל ויצמן, הלא היה כוכבת הילדים מיכל הקטנה. אחרי שבעיצומן של הצגות חנוכה התוודתה כי חוותה קריסה נפשית ואף הזמינה אמבולנס, ביממה האחרונה עלה שמה שוב לכותרות והפעם בעקבות שמועות על איומים, וליתר דיוק שמועות על מטען דמה שהונח בפתח ביתה.

ויצמן הרגיעה את הרוחות ופנתה לעוקבות ולעוקבים שלה ברשתות בשביל לעשות סדר:

"אהובים שלי, אני רוצה רק רגע לעשות סדר בדברים ולהבהיר את התמונה. הפרסום האחרון לגבי איומים על חיי אינו נכון וחשוב לי לדייק אותו ולהוריד את מפלס הדאגה של כולכם. ראשית, כולנו בריאים ושלמים תודה לאל. ובחצות, ליולי הבכורה שלי יש יום הולדת וחשוב לי לפנות לזה את כל האנרגיות הטובות וגם אם זה לא פשוט, לנסות ולשחרר ממאורעות הסופ"ש.

"בליל חמישי, קיבלתי התראה באפליקציה של המצלמות בקומה בה אני מתגוררת, על שאדם זר עם קסדה על הראש אשר מסתובב בקומה שלנו (שבה יש עוד דיירים מלבדנו). מיד אותו אדם עזב ולא השאיר דבר אחריו. בניגוד לפרסומים הוא רק הסתובב בקומה ולא הניח שום מטען בפתח ביתי. הרגיש לי חשוד ומיד פניתי למנהל הבניין שלנו לבדוק איך נתנו לאדם זר לעלות לקומה שלנו ללא אישור. המנהל התייחס ברצינות רבה ומיד חידד והגביר את נהלי האבטחה, הרגשתי בטוחה והמשכתי בחיי.

"אני מודעת לכך שזה כנראה המחיר לחיות חיים ציבוריים וסומכים על כל מי שקרוב אלינו. אנחנו יודעים ובטוחים שאנחנו בידיים טובות. תודה על אינספור ההודעות שלכם, תודה על כל הדאגה והאהבה. אנחנו מרגישים עטופים ובטוחים. בבקשה תעזרו לי לעצור את כדור השלג הזה, אני אימא לשישה ילדים. הדף ההודעות והשמועות לא נותן לי שנייה לנשום".

מיכל הקטנה ובתה יולי | צילום: הילה אייזינגר
מיכל הקטנה ובתה יולי | צילום: הילה אייזינגר
יולי ויצמן, ביתה של מיכל הקטנה, בחגיגות יום הולדת 15 | צילום: הילה אייזינגר
יולי ויצמן, ביתה של מיכל הקטנה, בחגיגות יום הולדת 15 | צילום: הילה אייזינגר

הפוסט הבא שהעלתה כלל כבר תמונות מתוך חגיגות יום ההולדת של יולי, ביתה הבכורה של ויצמן שחוגגת יום הולדת 15. ויצמן העלתה סדרת תמונות מקסימות של השתיים ממסיבת יום ההולדת, בהן הן נראות כמו תאומות זהות, והוסיפה ברכות נרגשות לביתה. בין היתר היא כתבה: "אני יודעת שהעולם הזה לפעמים לא בדיוק ברור, אני יודעת שלא תמיד קל לראות את השמש מאירה בחלונך, הכל משתנה בקצב וגם אנחנו לא תמיד יודעות מה השיטה והדרך הטובה ביותר, אבל מה שחשוב הוא תמיד לזכור שתמיד יש לנו אותנו ושמהדרך חשוב גם להנות".

נאחל ליולי הרבה מזל טוב ולכל המשפחה נאחל רק בריאות ושקט, בלי הודעות מלחיצות וזרים חשודים.