מורן אטיאס מסכמת שנה בווידוי חושפני: "להניק הייתה מחשבה דוחה"

מורן אטיאס | צילום: אינסטגרם moranatias@
מורן אטיאס | צילום: אינסטגרם moranatias@

בתוך ים סיכומי השנה שהציפו את הרשתות החברתיות בסוף השבוע, החליטה מורן אטיאס להיפרד מ-2022 בווידוי חושפני ומלא כנות. זה מה שהיא מאחלת לעצמה לשנה החדשה

88 שיתופים | 132 צפיות

בסוף השבוע נפרדנו מ-2022, ורובנו הקדשנו לפחות מחשבה אחת או שתיים לדברים שאנחנו לוקחות איתנו הלאה לשנה החדשה ולאלה שלא. בתוך ים סיכומי השנה שהציפו את הרשתות החברתיות, בלט במיוחד הסיכום הפרטי של מורן אטיאס.

>> קורין גדעון חוזרת לדגמן הלבשה תחתונה כשלושה חודשים אחרי הלידה

הדוגמנית והשחקנית שהפכה ב-2022 לאימא ושיתפה את כמעט חצי מיליון העוקבות והעוקבים שלה במסע שעברה, התוודתה בסוף השבוע האחרון באינסטגרם: "הייתי בטוחה שהיריון זה סיוט, שללדת זאת טראומה ולהניק הייתה מחשבה דוחה שמקומה ברפת. כן, כך חשבתי על התהליך, הוא דחה אותי".

>> מורן אטיאס: "37 ימים אחרי לידה אני עייפה מלנסות לחזור לעצמי"

"בשנה הזאת אני רוצה יותר צניעות", פתחה אטיאס את הווידוי שלה, "לא צניעות חומרית של פחות ביקיני, אלא צניעות מחשבתית – להבין ולהאמין שאני לא יודעת. אני לא יודעת מה יוליד יום. אני לא יודעת יותר ממך. אני לא יודעת טוב ממך. אני לא יודעת. שנים שהאמנתי בצדקתי, שאני יודעת מנסיון, מחוויות ובגלל שאני פשוט יודעת… והנה אני על גגות תל אביב שואגת כמה טעיתי… השנה הזאת לימדה אותי שאני לא יודעת כלום".

אטיאס ילדה את בתה הבכורה ליה יעל אטיאס בספטמבר האחרון. במהלך ההיריון היא שיתפה ברשתות בבחירה להיות אימא יחידנית, ומאז הלידה היא משתפת בכנות מעוררת השראה בקשיים, באתגרים וברגעים המרגשים שכרוכים בכך. את הסטורי שלה היא חתמה במילים: "השנה אני מבקשת יותר צניעות במחשבה ולהאמין באמת שרק אלוהים יודע, ואם אני מתווכחת עם מישהו יש בי מה לתקן. יאללה שנת הלימודים מתחילה. שנהנה מהשיעורים".

מורן אטיאס | צילום: moranatias@
מורן אטיאס | צילום: moranatias@