מורן אטיאס: "37 ימים אחרי לידה אני עייפה מלנסות לחזור לעצמי"

מורן אטיאס באירוע השקת בשמי הבוטיק של לה פרלה | צילום: ענת מוסברג
מורן אטיאס באירוע השקת בשמי הבוטיק של לה פרלה | צילום: ענת מוסברג

"קיבלתי מכם המון מחמאות שחזרתי לעצמי. שאני נראית וואו.. אז זהו. שלא חזרתי לעצמי", כותבת מורן אטיאס בפוסט חשוף, ומשתפת בתקופה המורכבת שאחרי הלידה

88 שיתופים | 132 צפיות

השבוע מורן אטיאס "חזרה לשגרה", המונח החמקמק שכל אימא טרייה כמהה לו וחוששת ממנו כאחד. שבועות ספורים אחרי לידת בתה הבכורה, יצאה אטיאס לאירוע השקה של בושם נישה איטלקי ברשת המשביר לצרכן, והתלבשה בהתאם.

>> ירדן הראל בפוסט קורע לב: "לנצח אהיה אימא לשלושה"

אמש שיתפה אטיאס את 456 אלף עוקביה באינסטגרם בתחושות המורכבות שאופפות אותה בתקופה הזאת. "קיבלתי מכם המון מחמאות שחזרתי לעצמי. שאני נראית וואו.. אז זהו. שלא חזרתי לעצמי", כתבה אטיאס, "אני מסתירה את החלק הכי כואב שצריך עוד להירפא ולוקח זמן. הבטן. בטן רפויה, כואבת.. בטן שנראית כמו חודש שלישי רביעי.. שלא מספרת שאת בהיריון".

מורן אטיאס באירוע השקת בשמי הבוטיק של לה פרלה | צילום: ענת מוסברג
מורן אטיאס באירוע השקת בשמי הבוטיק של לה פרלה | צילום: ענת מוסברג

אטיאס (41) תיארה את הפער בין התחושות בחודשי ההיריון הראשונים לשבועות הראשונים שאחרי הלידה: "את שומרת בבטן כי זה עוד לא מרגיש בטוח, ויש רצון להסביר שזאת לא כרס אבל יש רצון יותר גדול לשמור שזאת תהיה הכרס הכי גדולה בעיר. ועכשיו חודש אחרי לידה אני עם אותו גוף של כרס רק ללא היריון. מאותגרת להסתיר מאותגרת מה ללבוש. ואין. באמת שאין. זה לא אמירה מפונקת אלא תסכול שדורש התארגנות וחיפוש מתיש במיוחד לאחת שלא אוהבת למדוד ולמדוד – ולא ספורט, תזונה או כלום שאעשה לא יזרז את זה. שאלתי את הרופאה היום. התשובה שאת מקבלת זה 'שהזמן יעשה את שלו'. כמה זמן? את ממהרת לשאול. ממהרת ושוכחת שכל זה קרה רק לפני 37 יום".

את הפוסט פתחה אטיאס בהתייחסות לכך שילדה בניתוח קיסרי אלקטיבי: "שאלתם רבות למה דווקא קיסרי? לא הבנתי למה נשאלתי זאת שוב ושוב. באמריקה זה די מקובל ובדרך כלל מייעצים זאת לנשים בגילי ובעיקר לאלה שחלו בסכרת היריון. אז בהתייעצות עם הרופאים החלטנו שזה יהיה עבורי והבייבי הכי טוב. הלידה עצמה הייתה אלוהית, חוויה שמילים לא יכולות להסביר, ומה שלא ידעתי שההחלמה היא שונה, ארוכה ומורכבת – 'חוזרת לעצמי' מקבל פרופורציה אחרת".

"אני לא חוזרת למה שהייתי פעם", חתמה אטיאס את הפוסט, "אלא למי שאני היום, וכל יום אני צריכה לחזור לעצמי כמו שאני היום. לא אתמול ולא מחר. רק היום. מי אני היום. 37 ימים אחרי לידה היום אני עם בטן רפויה, עייפה מלנסות לחזור.. ומתרגלת פשוט להיות".

>> בר רפאלי חוגגת יום הולדת 5 לבתה אל: "החד קרן הפרטי שלי"