יא מחפופה: הדור החדש של המוצרים לשיער רוצים להכיר אותך קודם

גם קים משתמשת | צילום מסך מאינסטגרם
גם קים משתמשת | צילום מסך מאינסטגרם

ענינו על שאלון היכרות באתר. רצו לדעת שם כל מיני דברים על השיער שלנו, מה אנחנו מחפשות ומה מפריע לנו. אחרי שבועיים הגיעו שמפו ומרכך שהותאמו במיוחד עבורנו. איך הם היו?

88 שיתופים | 132 צפיות

אני לא יודעת מה איתכן, אבל פרסום ממומן ברשתות החברתיות עובד עליי. כלומר, אני לא רצה לקנות בצורה עיוורת מכל פוסט שקופץ לי בפיד, אבל בתור חובבת מושבעת של פרסום, אם סטורי ממומן תופס אותי אני אתעניין במוצר שאותו הוא מנסה למכור. וזה מה שקרה לי עם מותג מוצרי השיער FUNCTION. לרוב מוצרי ביוטי שממומנים ברשת לא עושים לי את זה. סביר להניח ש"הליפסטיק העמיד ביותר בעולם" אכן עמיד אבל הוא בטח מלא בכימיקלים שיעשו לך סרטן בשפתיים. אני גם לא קונה את זה ש"שימר הקסמים" ייגרום לי להיראות שזופה וזוהרת כמו הבחורה היותר מדי לוהטת שמופיעה בפרסומת.

>> על טיפוח טבעי לעור ולשיער

בחזרה לסיפורנו: לא יודעת אם הייתה זו הצבעוניות או ההתחייבות ליצור עבורי מוצרי שיער המותאמים אישית, אבל החלטתי לגגל את המותג Function. לצד כתבות ממומנות בבאזפיד ופוסטים מוזמנים של משפיעניות הצלחתי למצוא דעות כנות ואמיתיות לגבי המוצרים, והן די שכנעו אותי. נוסיף על כך את העובדה שסחבקית עם החלקה ולא יכולה להשתמש בשמפו עם מלחים (מוצרי השיער של Function לא כוללים מלחים) ושאני אוהבת חיות (המוצרים טבעוניים ולא נוסו על בע"ח). ראיתי שהם עושים משלוחים לארץ אז בכלל נמלאתי מוטיבציה להיכנס לאתר. בעמוד הראשי של האתר המעוצב מחכה לך "שאלון השיער" בו את בעצם בוחרת מה את מבקשת ממוצרי השיער שלך.

את בוחרת את סוג השיער שלך מתוך בנק אופציות, מדווחת מהי צפיפות השיערות שלך, שמנוניות הקרקפת, ואז בוחרת חמישה דברים שחשובים לך בשמפו ומרכך. למשל: לתקן קצוות מפוצלים, לחות, אנטי-אייג'ינג, להחליק אותו, להגן על צבע, להאריך את השיער ועוד ועוד ועוד. משם אנחנו עוברות למוצרים עצמם: צבע וריח. בחרתי בריח אקליפטוס רענן (שעליו נכתב 100 אחוז טבעי, דהיינו ללא תוספי ריח כימיים) ובעוצמת ריח בינונית. כן, את יכולה לבחור את עוצמת הריח. ממש כמו ארון הבגדים שלי בחרתי בשמפו שחור והשלמתי את הלוק עם מרכך לבן. אם אתן לא כמוני אתן יכולות לבחור מבין המון צבעים אסתטיים ויפים. ולסיום, את כותבת את השם שלך או כינוי נחמד. אני קראתי למוצרים שלי: Biiiiiitch. למה? כי אני יכולה. באופציית המשלוח בחרתי בהזמנה חד פעמית, למרות שאפשר לרכוש מנוי שמוזיל את הקנייה ולבחור כל כמה זמן את רוצה שישלחו לך את המוצרים. כל הטוב הזה עלה כ-179 ש"ח, וכן, זה המון לשמפו ומרכך.

לאחר כשבועיים של המתנה סופסוף קיבלתי את ה-Function שלי בדואר. האריזה מתוקה לאללה, עם הסבר על המותג, רשימה של הדברים שסימנת כדי לוודא שזה אכן המוצרים שלך ומדבקות חמודות להדביק על השמפו והמרכך. חמוד.

View this post on Instagram

function — of nicole ????: @mygglow

A post shared by function of beauty (@functionofbeauty) on

הריח קצת אכזב אותי. לא מדובר בריח רע או משהו, אבל הוא יותר "מנטה" מ"אקליפטוס רענן", ובשביל ריח מנטה אני יכולה לקנות שמפו של "הד אנד שולדרז". אבל לא נורא. לאחר שעברתי את "משבר" הריח ניסיתי את המוצרים, ומה אני אגיד לכן? החרא הזה עובד. נתתי לשיער להתייבש בצורה טבעית והוא התייבש בצורה חלקה לאללה. הריח היה הרבה יותר נעים על השיער עצמו וקיבלתי מחמאה מבן זוגי שיש לי ריח רענן. עכשיו, כן, יש לי החלקה אבל זאת "החלקה אורגנית" שפשוט גורמת לשיער שלי לא להיראות כמו ליפה, זה לא שאני קמה עם שיער מושלם. בנוסף, הקשקשים המעטים שהיו לי גם נעלמו כלא היו, מה שגרם לי להיות אפילו עוד יותר בעד המוצר.

למי שמעולם לא השתמשה בשמפו ללא מלחים החיסרון היחיד הוא העובדה שהשיער נהיה שמנוני יותר מהר. בגלל שאין מלחים ושלל חומרים שמייבשים את הקרקפת ה"שימון" הטבעי שלה מואץ. נכון, תצטרכי לחפוף פעם ביומיים ולא פעם בשלושה אבל השיער שלך יודה לך.

עוד שלושה אתרים שירצו להכיר אותך ורק אז להתאים לך שמפו ומרכך

מסיכות השיער האורגניות של Belle Bar Organic

עם כל הכבוד לשמפו ומרכך, כדי לקבל את שיער החלומות כדאי שתהיה לך גם מסיכה מפנקת. אחרי שתעני באתר על כמה שאלות קצרות על הרצונות שלך מהמסיכה (הגנה מנזקי חום, שמירה על שיער צבוע ושות') תוכלי לבחור על אילו מוצרים אורגניים היא תהיה מבוססת: תה ירוק, בצל (כן, בצל) שמן ארגן ועוד. https://bellebarorganic.com/

The Ouai Hair Consult

כחלק מטרנד הטיפוח בהתאמה אישית, הגיוני שגם יהיה מותג שייתן לנו שגרת טיפוח לשיער מא' ועד ת'. חברת הבת של ענקית האיפור והטיפוח הצרפתית ספורה, Ouai, תיתן לך לענות על שאלות ותיצור לך שגרת טיפוח שיער מלאה ומוצרים על פי הרצונות שלך.

PROSE

בשונה ממותגים אחרים שנותנים לך שאלונים, PROSE נותנת לך להתייעץ עם מומחי השיער שלהם במייל לפני שאת מקבלת את המוצרים שלך. אחרי שתסבירי לאותו מומחה מה את צריכה, איך השיער שלך נראה ואף תשתפי בתמונות – תקבלי מוצרים מותאמים אישית שמתאימים רק לך. המחיר לשירות הזה גבוה בהתאם ויכול לטפס אף ל-90 דולר למוצר אחד. https://prose.com/