מה קרה לפנים של ולדימיר פוטין?

ולדימיר פוטין | צילום: MIKHAIL KLIMENTYEV/Sputnik/AFP via Getty Images
ולדימיר פוטין | צילום: MIKHAIL KLIMENTYEV/Sputnik/AFP via Getty Images

בזמן שהוא מכלה את כל משאביו בשביל לזרוע הרס ומלחמה ולהחריב את אוקראינה, מתברר שנשיא רוסיה ולדימיר פוטין מוצא זמן לעצב מחדש את עור פניו ולהעלים קמטים

88 שיתופים | 132 צפיות

בזמן שהוא מכלה את כל משאביו בשביל לזרוע הרס ומלחמה ולהחריב את אוקראינה, מתברר שנשיא רוסיה ולדימיר פוטין מוצא זמן לעצב מחדש את עור פניו ולהעלים קמטים.

>> גם לנו מגיע זוהר מלכותי: סודות הטיפוח של קייט מידלטון

"הנשיא הרוסי מתחזק היטב את הפנים שלו", קובעת ד"ר להבית אקרמן, מומחית לרפואת עור, "הוא שומר על ארשת צעירה בעזרת הזרקות של חומרי מילוי שונים, ולאחרונה הוא כנראה טופל בפניו קצת יותר מדי או שהוא חולה ונאלץ לקבל סטרואידים – והשילוב של הכל זאת הסיבה למראה הסופגניה שלו".

ד"ר אקרמן, רופאה נחשבת במקומותינו, פגשה בעבר את רופאת העור האישית שטיפלה בפוטין בן ה-69, כשזו הגיעה לביקור בישראל בשביל להעביר סדנה ייחודית בתחום ההזרקות בפני קומץ רופאים ישראלים. אקרמן יודעת הרבה יותר ממה שהיא אומרת בקול רם, אבל גם מבלי לחשוף יותר מדי סודות שגילתה לה הרופאה שלו, היא עדיין אומרת לנו מספיק. אז כן, בזמן שהוא כותש את אוקראינה, ולפי הדיווחים, מאהבתו הצעירה ממנו ב-31 שנה – המתעמלת האולימפית לשעבר אלינה קבייבה – מסתתרת בבקתה באלפים עם ארבעת ילדיהם הסודיים, העריץ הרוסי מוצא גם זמן לטפל בעצמו.

את יכולה להשוות בין המראה שלו לפני כמה שנים והמראה כיום?
"בוודאי. אפשר לראות היטב שבגיל צעיר יותר היו לו פנים ריקות. אפשר היה לראות את זה במרכז הפנים, מתחת לעיניים, בצידי האף, בעצמות של הרקות והיו לו גם קמטי הבעה ברורים בין הגבות וכל זה נעלם. אני לא בטוחה לגבי ניתוח פלסטי, למרות שזו גם אולי אפשרות, אבל לגבי הזרקת חומרי מילוי – אין שום ספק".

ולדימיר פוטין בצעירותו, 1999 | צילום: AFP via Getty Images
ולדימיר פוטין בצעירותו, 1999 | צילום: AFP via Getty Images

אולי הוא גם סתם השמין?
"לא הוא לא השמין בכלל. פוטין הוא טיפוס ספורטיבי מאוד כל השנים, שגם מומחה באומנויות לחימה ושומר על כושר ועל מראה גוף מוצק. מבנה גופו אינו מלא יותר מבעבר, הוא יחסית צנום למראה הפנים המלא. הסיפור הוא רק בפנים שלו".

זה נראה קצת כמו "מון פייס".
"נכון, ו'מון פייס' הרבה פעמים מגיע מסטרואידים".

היכן עיקר ההזרקות?
"בקו הלסת, שהיום הוא מחודד, בקמט שבין הגבות ובאמצע הפנים".

את יכולה להעריך מה הזריקו לו?
"לדעתי הזריקו לו חומצה היאלורונית וגם עשו לו סקין בוסטר (טיפול מתקדם להעלמת קמטים, דב"א). אני חושבת שגם שמו לו חומר מילוי כמו רדיאס, ומשהו בסגנון של סקלפטורה לעיצוב הפנים".

איכות העור שלו נראית מצוינת היום.
"נכון, בגיל שלו רואים הרבה פעמים כתמים ואצלו מראה העור הוא אחיד. מעבר לזה שאנחנו רואים אותו לרוב מאופר, יש סבירות שהוא מטופל גם במיכשור למיצוק ולשיפור איכות העור".

>> מעלימים עין: הטיפול הקוסמטי הפופולרי שהתגלה כסכנת נפשות