פוליטיקלי קורקט בפח ופטמות באוויר – מה עובר על מיילי סיירוס?

מיילי סיירוס | צילום: Matt Winkelmeyer shuterstock
מיילי סיירוס | צילום: Matt Winkelmeyer shuterstock

הפרידה מליאם המסוורת החזירה לנו את המיילי שאנחנו אוהבות - חובבת השערוריות והחיים הטובים. מה עובר על כוכבת הפופ?

88 שיתופים | 132 צפיות

תודה לאל על מיילי סיירוס. בעוד סלבס אחרים מתברגנים ועושים ילדים, סיירוס מזכירה לנו בדרכה העליזה למה אנחנו בכלל נהנים לעקוב אחרי סלבס: הם עושים כל מה שאנחנו לא מעזים לעשות. הם עושים אמבטיות מלאות שמפניה (ג'וני דפ וקייט מוס בניינטיז), הם מגורשים ממלון שאטו מרמונט בהוליווד בגלל שעשו סקס במעלית (סקרלט ג'והנסון ובניסיו דל טורו) ומתחתנים אחרי 24 שעות בווגאס (בריטני ספירס וחבר הילדות שלה ג'ייסון אלן אלכסנדר). אז בזמן שקיילי ג'נר (תסלחו לי, אבל פיהוק) ממנפת את הגיף שהם חייה לליין בגדים עם הכיתוב "רייז אנד שיין" , מיילי סיירוס פשוט חיה בצורה הכי שוברת מוסכמות שהיא מכירה.

>> קיילי ג'נר עם הנעליים המכוערות בתבל

מיילי וליאם | צילום: Nielson Barnard/gettyimages
מיילי וליאם | צילום: Nielson Barnard/gettyimages

מאז שהתגרשה לפני כמעט שלושה חודשים מבעלה בשנה האחרונה ליאם המסוורת' וככל הנראה גם ביטלה את המנוי למגזין Good Housekeeping, חזרה סיירוס לסורה ומאז היא מספקת לנו שערוריות מדי יום, ממש כמו באותם ימים טובים שבהם הייתה מעלה תמונות של עצמה מורידה ראשים בבאנג.

כדי שלא תואשם בסטרייטיות, וניליות או בינאריות, דבר ראשון אחרי הפרידה היא מיהרה לנהל מערכת יחסים עם אישה. זה כלל בילויים על יאכטות כנהוג באלפיון העליון, עם קייטלין קרטר, הגרושה הטרייה של ברודי ג'נר, האח למחצה של שבט הקרדשיאן-ג'נר. השתיים צולמו מתנשקות ומתגפפות בכל הזדמנות, וניצלו את הבמה התקשורתית שניתנה להן לתקוע אצבע משולשת באקסים המפורסמים, תוך שהן שואבות השראה ממורשתן של זמרות אחרות, בבחינת "בנות רק רוצות לכייף" (סינדי לאופר) ו"מסיבה קטנה טרם הרגה אף אחד" (פרגי). הן חרכו את דרום איטליה, יעד הסלבס הלוהט של הרגע, צולמו מחליפות נוזלים באגם קומו (הלוקיישן הקסום בו מחזיק ג'ורג' קלוני אחוזה מפוארת), החליפו הלצות עם ברודי ג'נר האקס באינסטגרם, ואפילו שלחו לו פרח של וויד כמתנה ליום ההולדת ה-36 שלו, עם הכיתוב weed like to wish you a happy birthday. אבל גם מערכת היחסים הזו הזדקנה מהר, ואחרי חודשיים של קשר רומנטי השתיים החליטו להפריד כוחות.

במקום לנמנם מול "אל קמינו" בנטפליקס קפצה סיירוס לזוגיות חדשה עם הזמר קודי סימפסון, אותו היא מכירה כבר שנים. סימפסון סיפר בריאיון לאתר אוסטרלי (משם הוא מגיע במקור ושם זכה לאחרונה במקום הראשון בתוכנית ריאליטי מוזיקלית בשם "הזמר במסיכה") שהוא מאוהב בסיירוס מאז גיל 9, שהם מכירים כבר עשור כיוון שהסתובבו באותם חוגים, ושרק אחרי הפרידה מקייטלין הוא והיא הפכו את הקשר ביניהם לרומנטי. אנחת הקלה, אפשר להמשיך הלאה. מאז שגשגה מערכת היחסים ביניהם הספיקו השניים להעלות תמונה משותפת (שכבר הוסרה) בה מונחת ידה של סיירוס על מבושיו של סימפסון (אפילו אימו שתפה את התמונה ברשתות החברתיות). קודי, אגב, הוא האקס של אלי לוהאן, אחותה של לינדזי לוהאן, שמיהרה לטנף על הזוג החדש בטענה שסימפסון "הסתפק במועט" כשהעדיף את סיירוס על פני לוהאן.

אבל אז הגיעה הפצצה האמיתית: בסדרת סרטונים לייב באינסטגרם אמרה סיירוס שהיא הייתה עם בנות בגלל שכמאמר הקלישאה, היא פשוט לא הכירה את הבחור הנכון. "יש גברים טובים שם בחוץ", אמרה, "אתן לא צריכות להיות לסביות, פשוט צריכות למצוא אותם. אני מצאתי אחד ואני ממליצה גם לכן למצוא זין שהוא לא חתיכת זין". במילים אחרות – תמצאו לכן פרטנר עם זין שהוא לא דושבג. הנחת היסוד של סיירוס שגויה ובטח ציערה הרבה לסביות ברחבי העולם, כשהניחה שהן פשוט נואשו מלמצוא גבר טוב ולכן פנו אל נשים כאל ברירת מחדל או פשרה, כאשר האמת היא שמדובר בנטייה מולדת. "בכל חיי יצאתי רק עם גבר טוב אחד – והוא כאן לידי", אמרה סיירוס כשהרימה לסימפסון וטינפה על המסוורת' בעת ובעונה אחת. אי אפשר להאשים אותה בחוסר יעילות. אתמול העלתה סיירוס תמונות שלה בחולצה שקופה ורטובה וחושפת פטמות, ובכיתוב של הפוסט סיפרה איך היא אוהבת פשטות, ואוהבת תמונות סלפי מתוזמנות.

כך, בהינף שלושה חודשים, מיהרה סיירוס למחות כל תדמית מהוגנת ושמרנית שדבקה בה במהלך האירוסין והנישואים להמסוורת'. היא יצאה עם אישה, שחררה אמירות לא פוליטיקלי קורקטיות, וגם עובדתית לא קורקטיות בכלל, טינפה על האקס והעלתה תמונות חשופות שלה לאינסטגרם. עד כאן תענוג, רק תמשיכי, אנחנו שרופים עלייך, מיילי. אבל אם היינו הפסיכולוג של סיירוס היינו מעלים בפניה רק טיעון אחד: למה את תמיד מתפשרת בזוגיות שלך על סלבס סוג גימל, נחותים ממך מבחינת הכישרון והפרסום? מיילי היא סלב מהמעלה הראשונה, ותמיד מוצאת את עצמה עם אח של (ליאם הוא להזכירכן, רק אח של כריס המסוורת', החתיך האמיתי במשפחה ות'ור ביקום גיבורי העל של מארוול), או עם בת הזוג של האח של (קייטלין קרטר), או איזה וואט דה פאק (קודי סימפסון).

מיילי, המשיכי לשמח אותנו עם החגיגות הפרועות שלך, אבל אנא – שאי עינייך מעלה וקדימה, ושם באופק מחכה לך בן הזוג שמגיע לך: איי ליסטר חובב שערוריות, בעל סיקס פאק מטורף וכישרון למשהו. בשתי מילים: מייקל לואיס. זוגות מופרכים מאלה כבר ראינו, אהמ אהמ… רוכשים בית משותף ברמת אביב.