ניר דבורי, לידיעתך: הקראש המפתיע של כוכבת "חתונמי"

מאי שכטר וניר דבורי | צילום מסך חדשות 12, אלה אוזן
מאי שכטר וניר דבורי | צילום מסך חדשות 12, אלה אוזן

כוכבת "חתונה ממבט ראשון" צפתה בחדשות כשעל המסך הכתב הצבאי של חדשות 12, ניר דבורי. התגובה שלה לשידורו הפתיעה אותנו - וגם אותה

88 שיתופים | 132 צפיות

מאז השבעה באוקטובר, הכוכבים האמיתיים אינם נמצאים בהוליווד או בפרימיירות תל אביביות. הכוכבים האמיתיים נמצאים על קו עזה-אולפן החדשות, והם עושים ימים כלילות, ופעמים רבות אף מסכנים את עצמם מתוך שליחות לעשות את עבודתם. אנחנו מדברות בין היתר על דני קושמרו, תמיר סטיינמן, אדוה דדון, אלמוג בוקר, ולפי ההיריונית הטרייה וכוכבת "חתונה ממבט ראשון", מאי שכטר, המוביל בחבורה הוא כתב חדשות 12 לענייני צבא ניר דבורי.

>> חתונה מהיריון ראשון: הבשורה המרגשת של מאי ומשה מ"חתונמי"

כוכבת "חתונה ממבט ראשון" שרק לפני מספר ימים בישרה על היריון ראשון מבן זוגה לתוכנית, משה יחזקאל, תיעדה עצמה צופה בחדשות בניר דבורי, והפתיעה אותנו (ואת עצמה) בתגובתה.

"אני יושבת מול הטלוויזיה, רואה חדשות, וניר דבורי על המסך", כתבה שכטר בסטורי שפרסמה בחשבון האינסטגרם שלה. "לפתע, אני מרגישה הפרשה מהשד שלי, פשוט יוצא חלב. לא ברור לי מנגנון האוקסיטוצין בגוף שלי. כנראה שיש לי משיכה לקירחים מה אני אגיד", אמרה כנראה בקריצה מתוקה לבן זוגה, שאינו מצויד בשיער כיום גם הוא.

מתוך הסטורי של מאי שכטר | צילום: צילום מסך מאינסטגרם may_shechter@
מתוך הסטורי של מאי שכטר | צילום: צילום מסך מאינסטגרם may_shechter@

>> תוך יממה הפך כתב החדשות תמיר סטיינמן לדבר החם ברשת

"נירצ'וק, אני חושבת שזו אמורה להיות ממש מחמאה עבורך", המשיכה שכטר וקרעה אותנו מצחוק. "נראה איך אני ארגיש ליתר כתבי החדשות", סיכמה.

אז האם האוקסיטוצין של שכטר, הידוע כהורמון האהבה ומופרש בין היתר כשאנחנו מתרגשות ומאוהבות, מנסה לאותת לה משהו? לא ברור אם הדבר התרחש אכן מהתרגשות או פשוט כי שכטר בהיריון מתקדם, אבל אנחנו הכי מפרגנות לכל הצדדים. מה שבטוח, אין ספק שכתבי החדשות הם הגיבורים החדשים שלנו.