חתונה מהיריון ראשון: הבשורה המרגשת של מאי ומשה מ"חתונמי"

מאי שכטר ומשה יחזקאל בהיריון ראשון | צילום: אינסטגרם may_shechter@
מאי שכטר ומשה יחזקאל בהיריון ראשון | צילום: אינסטגרם may_shechter@

משתתפי "חתונה ממבט ראשון", מאי שכטר ומשה יחזקאל, סוגרים את שנת 2023 העצובה עם בשורה מרגשת ומשמחת במיוחד. בשעה טובה

88 שיתופים | 132 צפיות

סוגרות את שנת 2023 העצובה עם ידיעה מרגשת שעושה קצת שמח בלב: מאי שכטר ומשה יחזקאל, משתתפי העונות הקודמות של "חתונה ממבט ראשון", מכריזים כי הם בהיריון!

>> עוד קצת נחת: ניר והגר מ"חתונמי" מצפים לילד שני

למרות שכמה מהזוגות המבטיחים של העונה האחרונה של "חתונה ממבט ראשון" נפרדו, יש מי שמוכיחים כי הפורמט עובד. אחרי שבישרו מוקדם יותר החודש הגר משה וניר פור על הריונם השני, מגיע תורם של שכטר ויחזקאל. השניים בישרו על כך בפוסט משותף בחשבון האינסטגרם שלהם, בתמונה זוגית מתוקה על רקע הים, בה נחשפת בטנה ההריונית של שכטר. "הריפוי מתחיל בהבנה שהעבר נשאר איתך אבל אתה לא נשאר בעבר", כותבת שכטר, "פרי שלנו, אני ואבא שלך מחכים לך עם המון אהבה ותקווה בלב שהעולם יהיה יותר טוב עבורך. מי יתן ושנת 2024 תביא איתה עוד בשורות טובות לכל בני ובנות ישראל".

מאי ומשה, "חתונה ממבט ראשון" | צילום מסך קשת 12
מאי ומשה, "חתונה ממבט ראשון" | צילום מסך קשת 12
מאי ומשה, "חתונה ממבט ראשון" | צילום מסך, קשת 12
מאי ומשה, "חתונה ממבט ראשון" | צילום מסך, קשת 12

השניים עברו תקופה לא קלה, ללא קשר למלחמה. מוקדם יותר השנה שיתפה שכטר כי עברה הפלה באחד הנסיונות הקודמים להרות. ביולי האחרון, בעקבות המחאה נגד הרבנות, שיתפה שכטר סטורי זועם בעקבות תגובות הגולשות והגולשים שדרשו ממנה "לקיים משפחה ולהתחתן כדת וכדין".

>> מאי שכטר מ"חתונמי": "לא מתקרבת לרבנות, חלאס עם הכפייה"

הדרישה לקיום חתונה "כשרה" עוררה את זעמה של שכטר, והיא בחרה להשיב באופן נחרץ. "יש לי שאלה רטורית לגמרי, אבל אשאל בכל זאת", כתבה על גבי צילום מסך של תיבת ההודעות שלה. "למה לזרוק את ההערות של כדת וכדין ו/או תעשו ילדים? כאילו מה? אתם לא יכולים להמשיך בחייכם היפים לפני שמישהו ינשא כדת כדין? כי אם זאת ההתעסקות שלכם זה ממש עצוב", הבהירה את דעתה, וכדי שכוונתה תהיה ברורה עד הסוף הוסיפה מסר חד משמעי: "וואלה, לא בא לי. לא עוברת ולא מתקרבת לרבנות ואני אישה שמאוד אוהבת את הדת".

"עברתם ברבנות? התחתנתם? התגרשתם? שיהיה לכם רק טוב ובכיף", כתבה וסיכמה: "חלאס כבר עם הכפייה הזאת והחשיבה שמה שטוב לכם, או מה שאתם חולמים לעצמכם, זה גם החלום של האחר".

מסכימות עם כל מילה ומאחלות בשעה טובה ושתצאו בידיים מלאות!