למענה: המשאלה האחרונה של ליבנת קוץ ז"ל לפני שנרצחה

משפחת קוץ ז"ל  שנרצחה בכפר עזה | צילום: רשתות חברתיות, שימוש 27א זכויות יוצרים
משפחת קוץ ז"ל שנרצחה בכפר עזה | צילום: רשתות חברתיות, שימוש 27א זכויות יוצרים

ליבנת קוץ ז"ל הייתה אמורה לחגוג את יום הולדתה ה-50, אך רגע לפני נרצחה יחד עם בן זוגה ושלושת ילדיה במתקפה האכזרית של חמאס. כך תוכלו להגשים את משאלה האחרונה

88 שיתופים | 132 צפיות

מחר (רביעי), ה-25 לאוקטובר, ליבנת קוץ ז"ל, הייתה אמורה לחגוג את יום הולדתה ה-50. אלא שבמקום לחגוג את יום הולדתה עם עוגה ונרות ולהביע את משאלתה לשנה הבאה, קוץ נרצחה במתקפה האכזרית של חמאס בקיבוץ כפר עזה יחד עם כל משפחתה: בן זוגה אביב קוץ, ושלושת ילדיהם – רותם בת ה-19, יונתן בן ה-16 ויפתח בן ה-14. כך, בשבת הארורה של ה-7 באוקטובר, נמחקה משפחה שלמה.

>> עזרה בדרך: הנשים שמאירות את המקלטים קוראות לכן להצטרף

לרגל יום הולדתה שהתקרב, כאשר ליבנת עוד הייתה בחיים, היא ביקשה משאלה מחבריה. ליבנת לא רצתה לקבל מתנות, במקום זאת היא ביקשה מחבריה שיקדישו שעה מזמנם ויתנדבו מהלב בכל מיזם שיבחרו. כעת, הוקם לזכרה המיזם "המשאלה האחרונה של ליבנת" ברשתות החברתיות – במסגרתו כולנו מתבקשות ומתבקשים לצאת להתנדב ולהעלות תמונה מההתנדבות לסטורי, יחד עם ההשטאג #המשאלה_של_ליבנת.

המשאלה של לבנת | צילום: אינסטגרם barrefaeli@
המשאלה של לבנת | צילום: אינסטגרם barrefaeli@

מפורסמות ומפורסמים רבים שיתפו את בקשתה האחרונה של קוץ ז"ל, ביניהם גם שירי מימון, בר רפאלי, עדי אשכנזי (שאף רשמה על המיזם ולליבנת כמה מילים אישיות ממנה בסטורי שלה), הקוסמטיקאית של הסלבס קרן ברטוב, עידן אלתרמן ועוד. ההזמנה להתנדב ולשתף פתוחה לכולן ולכולם, כאשר בסטוריז שעולים כל הזמן בפרופיל livnat_wish@ ניתן לראות דוגמאות למקומות בהם ניתן להתנדב.

>> בנותיה של מעין צין נחטפו לעזה: "ראיתי תמונות, הן נראות בוכיות"

משפחת קוץ, שכאמור, נמחקה בשלמותה באכזריות שאין כדוגמתה – הובאה למנוחות לפני כשבוע. כפי שחמשת בני המשפחה הלכו לעולמם בעודם חבוקים ביחד, הם נקברו יחד ונטמנו זה לצד זה בבית העלמין בגן יבנה. כל שנותר לנו אחרי הסיפור שובר הלב הזה, הוא לקוות שמשאלתה האחרונה של ליבנת אכן תתגשם.

המשאלה של לבנת | צילום: אינסטגרם adi.ashkenazi@
המשאלה של לבנת | צילום: אינסטגרם adi.ashkenazi@

>> עצוב כל כך: אוהד מונדר זכרי חגג יום הולדת 9 בשבי בעזה

לבנו עם כ-1,400 המשפחות שהצטרפו למשפחת השכול במערכה הכל כך קשה הזו, ועם משפחות השבויים והנעדרים, שאנו מקוות שישובו במהרה לחיק משפחותיהם. איזה כאב לב, איזה אסון. שנדע ימים יפים יותר מאלה.