לוסי איוב נראתה כמו עוגת קצפת. אנחנו התענגנו על כל ביס

הדובדבן שבקצפת. לוסי איוב | צילום: סיון חימי
הדובדבן שבקצפת. לוסי איוב | צילום: סיון חימי

"רוקדים עם כוכבים" מספקת לא מעט כותרות, אבל גולת הכותרת של התוכנית האחרונה היא ללא ספק הלוק המפתיע של לוסי איוב - ולכולם יש מה לומר עליו. גם רונה לי שמעון ואנה ארונוב נראו נפלא

88 שיתופים | 132 צפיות

כולם מדברים על "רוקדים עם כוכבים": יש כאלה שאולי מבואסים שנאלצו להיפרד אמש (שלישי) מאלי אילדיס והרקדנית אלונה דיסקין, יש מי שמוטרדים בגלל הסערונת הקטנה ברשת (ובצדק, זה הפריע גם לנו) על העובדה שהתכנית משמיטה דרך קבע את שמות המשפחה של הכוכבים האמיתיים – הרקדנים המוכשרים. אבל אנחנו פה בגלל האאוטפיטים שעשו לנו את הערב, ותודה על כך לרונה לי שמעון, אנה ארונוב ובעיקר ללוסי איוב.

>> מלכת הלבבות: ביונסה לבושה באדום מכף רגל ועד ראש

אי אפשר היה להוריד את העיניים מלוסי איוב, שלבשה שמלה מרהיבה של ליהי הוד עם חלק עליון שחור, קטן וצמוד, ושכבות על גבי שכבות של טול ורוד. את הקונטרה העדינה לחצאית הדרמטית, סיפקו תכשיטים מבית פדני ושיער משוח לאחור בתסרוקת של בלרינה. את הלוק הרכיבה הסטייליסטית סיון חימי. ברשתות החברתיות כמובן מיהרו להגיב, יש מי שכינו אותה "קארי בראדשו הישראלית" ולא מעט גולשים שהריצו דאחקות על ההופעה. איוב הוכיחה שיש לה הומור עצמי – היא שיתפה את אותן הבדיחות על חשבון הלוק שלה, בסטורי של עמוד האינסטגרם שלה.

יש לה הומור עצמי, לוסי איוב | צילום מסך אינסטגרם
יש לה הומור עצמי, לוסי איוב | צילום מסך אינסטגרם

איוב היא לא היחידה שנראתה מדהים בתוכנית. רונה לי שמעון נראתה נפלא בשמלת קולר שחורה של אלכסנדר ווטייה לפקטורי 54, ובתכשיטים (קלטו את העגילים!) של ה.שטרן. את הלוק שלה רקחה הסטייליסטית מזל חסון.

אנה ארונוב השלימה את התמונה הוורודה-שחורה של נשות התוכנית עם מכנסיים שחורים של ויקטוריה בקהאם לפקטורי 54 וחולצה בוורוד-ניאון עם מחשוף עמוק וכתפיים מודגשות היישר מהאוסף הפרטי שלה. להשלמת הלוק היא ענדה עגילי חישוק דמויי טיפה של מעצבת התכשיטים קרן וולף. תומר אלמוזינו אחראי על הסטיילינג המדויק, וליאור חדידה על התסרוקת שנראית כמו תכשיט בפני עצמה.

>> הדוכסית קייט מידלטון משתעשעת בז'קט מחויט של זארה. נמסנו