מוכנה לחתונה? יעל שלביה נסעה לאל.איי להצטלם לקיילי ג'נר ויש לה תשובה מעניינת

קיילי ג'נר ויעל שלביה | צילום: צילום מסך מהאינסטגרם הפרטי, סער נווה
קיילי ג'נר ויעל שלביה | צילום: צילום מסך מהאינסטגרם הפרטי, סער נווה

יעל שלביה נבחרה לככב בקמפיין הוולנטיינס של מותג האיפור מבית קיילי ג'נר, שמענו ממנה על הצילומים הסודיים בלוס אנג'לס ועל התכנונים לעתיד שאחרי השיחרור מצה"ל

88 שיתופים | 132 צפיות

זו הייתה הנסיעה הטראנס אטלנטית הכי קצרה בכל הקריירה של יעל שלביה עד כה. היעד: סטודיו בלוס אנג'לס הרחוקה. הסיבה למסיבה: צילומים שנערכו בחשאיות מוחלטת לקולקציית הוולנטיינס של מותג האיפור מבית קיילי ג'נר, הלא היא האחות הקטנה לבית קרדשיאן, אשת עסקים ויזמית סופר מצליחה עם מעל 300 מיליון עוקבים ברשתות.

>> האדום העמוק הזה: החורף הבורגונדי חוזר לשפתיים

בקמפיין שיעלה ב-3 בפברואר ופורסם הבוקר בחשבון האינסטגרם של קיילי קוסמטיקס, מככבת שלביה, שקיבלה לצורך העניין פס של יומיים מצה"ל. ההזדמנות הזו הגיעה אליה בטיימינג מושלם, אחרי שהפסידה עבודות ענק בקנה מידה עולמי בגלל הקורונה. "קפצתי על ההזדמנות לעשות עבודה שהיא מאוד חשובה בקריירה של דוגמנית – קמפיין קוסמטיקה", היא מספרת, "הכל קרה מהר. הגעתי בערב למלון שהיה קרוב לאזור הצילומים, אבל רחוק מהמקום שבו גר בן זוגי ברנדון. מיד הלכתי לישון, ובבוקר באו לקחת אותי ליום ארוך של צילומים. אחרי הצילומים, בשעה עשר וחצי בלילה הגעתי למלון, הלכתי לישון ובבוקר כבר הייתי על הטיסה לארץ".

אז הגעת עד לוס אנג'לס ולא ראית אותו?
"נכון. באתי לעבודה נטו וחזרתי מיד לצה"ל. רק דיברנו בטלפון".

איך נראה יום הצילומים?
"היינו שלוש דוגמניות על הסט. אחת אמריקאית, השנייה כמדומני מדרום אפריקה ואני. שתיהן היו כהות ממני במראה. הכל הרגיש מאד חשאי וסודי. מיד עם הכניסה לסטודיו החתימו אותנו על הסכם סודיות, על פיו אסור לנו לצלם בסלולרי שלנו שום דבר על הסט – שזה כולל גם את המוצרים וגם את עצמנו. בדרך כלל בצילומי ביוטי אין יותר מדי דגש על סטיילינג, אבל הפעם היה חדר גדול מפוצץ בבגדים של מעצבים ידועים. הצבעים השולטים היו ורוד ואדום, ולמרות שהדגש היה על צילומי פנים, יראו את הצבעים האלה גם בבגדים. על הסט היה צוות של מאפרות מהשורה הראשונה, הצילומים נמשכו 14 שעות ברציפות, הייתה עמדה של וידאו ועמדה של סטילס. כל פריים שצולם הועבר לאישור הצוות".

דאגו לך לאוכל כשר?
"כן. אני תמיד מבקשת מראש סלמון עם ירקות ואורז בגלל הכשרות".

זו לא פעם ראשונה שאת מצטלמת עבור קיילי.
"נכון. הצטלמתי בעבר לקו הטיפוח שלה 'קיילי סקין', שזה מוצרים לגוף. הצלם הראשי על הסט הכיר אותי מצילומים בעבר, והייתה לנו תקשורת מצוינת. הסברתי לו מה אני הכי אוהבת ומה מחמיא לי והייתה אווירה מאוד נעימה, למרות שהכל היה לחוץ כדי לעמוד בלוח הזמנים".

קיילי ג'נר בהריון | מתוך עמוד האינסטגרם kyliejenner
קיילי ג'נר בהריון | מתוך עמוד האינסטגרם kyliejenner

מה את יכולה לספר על הקולקציה?
"שהיא מדהימה ביופייה, בצבעים של ורוד, אדום, סגול וחום בגוונים שונים, ובצורות של לבבות ודובדבנים כיאה לוולנטיינס. הקולקציה הרגישה לי מאוד איכותית: יש פלטות של צלליות, סטים של ליפגלוסים, מארזים לשפתיים של שפתונים ועפרונות, באלם לשפתיים, היילייטר, סמקים שמגיעים במרקם של קרם ויש אפילו ריסים מלאכותיים".

קיילי קפצה לסט?
"לא. היא בהיריון מתקדם, מחכה לבן או בת, אח או אחות לבכורה שלה סטורמי".

אבל יצא לכן לערוך היכרות מוקדמת?
"כן, נפגשנו בעבר. הייתי בלוס אנג'לס עם ברנדון (קורף, בן זוגה האמריקאי של שלביה, דב"א), הלכנו למסיבה ונפגשנו ביום ההולדת של הבת שלה".

הפסדת הרבה עבודות גדולות בגלל הקורונה?
"כן, היו עבודות גדולות שכבר נקבעו בלו"ז ובוטלו כי אי אפשר היה לטוס. אני בכוונה לא מפרטת, כי הרבה פעמים דברים רק נדחים ולא מתבטלים. אני מקווה שהדברים האלה בסוף יקרו".

שנתיים בצבא בטח גם לא הקלו עלייך בעניין.
"הצבא הלך לקראתי ונתן לי ימי חופשה שאני כמובן מחזירה. היו דברים שבוטלו, אבל זה היה בגלל שלא התאפשר לי לצאת אליהם בגלל הקורונה. הצבא שומר על החיילים שלו".

יעל שלביה ובן זוגה ברנדון קורף | צילום: תום סיימון
יעל שלביה ובן זוגה ברנדון קורף | צילום: תום סיימון

בדיעבד היית מוותרת על השירות הצבאי?
"ממש לא. אני לא מצטערת ולא רואה בשנתיים האלה בזבוז זמן. אני אמורה להשתחרר עוד שלושה חודשים ואני לא אשכח לעולם את חוויית הצבא. אני חושבת שאני לא אותה יעל שהייתי כשנכנסתי לצבא, התבגרתי מאוד, ראיית העולם שלי השתנתה. היה לי זמן לחשוב מה אני רוצה באמת לעשות עם חיי ואני מרגישה מוכנה לזה. מעבר לזה, גם אם זה יישמע קלישאתי – אני מאוד מאמינה בכך שהשירות הצבאי הוא חובה לכולם. אנחנו ישראלים ויהודים שחיים במדינה שנותנת לנו אבל גם צריכה אותנו, וזו חובתנו להחזיר לה. אז אני אומרת לכל מי שמתלבטים, לכו ותשרתו, זו חוויה מעצבת וחשובה".

היכן ברנדון משתלב בשירות שלך?
"הוא היה כאן לאחרונה כמעט ארבעה חודשים, חיינו יחד בדירה בתל אביב וזה מבחן יפה לזוגיות. אני מאוד עסוקה בימים אלה, אני עושה קמפיינים לרנואר, זר פור יו, דלי קרים, מיקי בוגנים, אדידס וספרינג. חוץ מזה, בקרוב אצטלם לעונה השנייה של הסדרה 'פלמ"ח'. ברנדון חזר לעיסוקיו בלוס אנג'לס ואולי יגיע שוב לפני השחרור שלי או שאני אסע אליו לכמה ימים. ואם לא, ניפגש בלוס אנג'לס אחרי שאשתחרר".

הוליווד היא היעד הבא שלך?
"זו השאיפה. אחרי השחרור אני אטוס ללוס אנג'לס, אבל אני מעדיפה לדבר על דברים אחרי שהם קורים. אני לומדת כאן כבר שנתיים אצל מורה מדהימה בשם סיגל גינזבורג, ובנוסף אני לומדת בזום באנגלית עם מורה מלוס אנג'לס. חוץ מזה יש לי מורה למבטא משם. אני עובדת בזה כי חשוב לי לבוא מקצועית".

יעל שלביה | צילום: שי יחזקאל. ז'קט וחצאית: הלגה עיצובים, גולף: רנואר
יעל שלביה | צילום: שי יחזקאל. ז'קט וחצאית: הלגה עיצובים, גולף: רנואר

אבא של ברנדון עדיין מתגורר בארץ?
"הוא חי בין ירושלים לבוסטון ומיאמי. וכמובן שאני מכירה אותו, אני חלק מהמשפחה של ברנדון כמו שהוא חלק מהמשפחה של"י.

הוא בן 36 ואת בת 20, יכול להיות שאני שומעת צלילי חתונה?
"אני עדיין חיילת. דברי איתי בעוד שלושה חודשים".

זהו, הוא האחד?
"נכון. מצאתי את האחד".

>> הפקת האופנה שחושפת את הדור הבא של הדוגמניות