פייק דדי? לסטפן אולי אין ילד סודי, אבל לסלבס האלה כן

דדי נוט קול. סטפן לגר | צילום: אינסטגרם stephane.le.gar@
דדי נוט קול. סטפן לגר | צילום: אינסטגרם stephane.le.gar@

ליב טיילר לא ידעה מיהו אביה עד גיל 10, כוכבת "בנות גילמור" הסתירה מכל העולם את ההיריון והלידה וסטיב ג'ובס בכלל טען שהוא עקר. בעקבות הווידוי של סטפן ששבר את הרשת - הילדים הסודיים של הסלבס

88 שיתופים | 132 צפיות

אמש (מוצ"ש), הזמר סטפן לגר (25) הבעיר את הרשת, כשהחליט לחשוף בפוסט חשף סוד שהצליח להסתיר במשך שבע שנים: הוא אב לילד, כריס בן השבע. סטפן הפליא בחלוקת שבחים לבנו ושיתף בתהליך הארוך שהביא אותו להחלטה לחשוף אותו לאחר שנים רבות בו הסתיר אותו מהעולם.

>> סטפן לגר: "הבנתי שתמיד צריך להתכונן להכל"

אלא שכפי שרבות ורבים חשדו, למרות סדרת התמונות המשותפת והטקסט המרגש, הלכו וגברו ההוכחות לכך שמדובר בתעלול יחסי ציבור וסטפן עדיין נטול ילדים. כך או כך, סטפן אינו הידוען היחיד ששמו נקשר בפרשיות של ילדים סודיים. ריכזנו עבורכן כמה מהמקרים המפורסמים ביותר.

פייק או לא? סטפן ובנו כריס | צילום: אינסטגרם stephane.le.gar@
פייק או לא? סטפן ובנו כריס | צילום: אינסטגרם stephane.le.gar@

ליב טיילר

עד גיל 10 השחקנית היפהפייה בת ה-46 ("ארמגדון", "שר הטבעות") האמינה כי הרוקר טוד ראנדגרן הוא אביה. בכל זאת, הוא היה בזוגיות ממושכת עם אמה הדוגמנית והזמרת לשעבר בבה בואל. כשהייתה בת תשע, אמה לקחה אותה לקונצרט של ראנדגרן, ואחריו נתקלה ליב הקטנה בסטיבן טיילר (75) סולנה של להקת אירוסמית', ולדבריה הרגישה חיבור מטורף ומיידי אליו. כשנפגשה מאוחר יותר גם עם אחותה למחצה, מיה, שנולדה כשנה אחריה, ליב סיפרה כי זה היה כמו להסתכל במראה – שכן הדמיון החיצוני בין השתיים היה מדהים.

בסופו של דבר אמה של ליב הודתה כי סטיבן הוא אכן אביה וכי ליב נולדה אחרי רומן קצר שהשניים ניהלו. היא בחרה להסתיר את האמת על היותו של סטיבן אביה הביולוגי, מכיוון שהיה שקוע עמוק בסמים באותה תקופה וסיכמה עם ראנדגרן כי הוא יקח על עצמו את תפקיד האב של ליב עד שימלאו לה 18. לאחר הגילוי וההודאה, סטיבן וליב הפכו לקרובים מאוד ואף שיתפו פעולה באופן מקצועי כשליב לקחה חלק בקליפ "Crazy" של אירוסמית' בשנת 1993, ואירוסמית' לקחו חלק בפסקול הסרט "ארמגדון" בו כיכבה ליב בשנת 1998.

הכי רוקנרול שיש. ליב וסטיבן טיילר | צילום: Gettyimages
הכי רוקנרול שיש. ליב וסטיבן טיילר | צילום: Gettyimages

צ'אק נוריס

במשך 26 שנים השחקן ואומן הלחימה המצליח כלל לא ידע על קיומה של בתו דינה. בשנת 1991 קיבל בדואר מכתב מדינה, בו הבהירה לו כי אינה מעוניינת בכספו או בפרסום ורק רצתה ליידע אותו כי הוא אביה. דינה (כיום בת 60), סיפרה כי גילתה שנוריס בן ה-84 הוא אביה, לאחר שבגיל 16 צותתה לשיחה שניהלה אמה עם חברתה. דינה הסתובבה עם הידיעה הזו במשך עשור, עד שבגיל 26 החליטה ליצור קשר עם נוריס ולשתף אותו במידע. נוריס, שכאמור לא ידע על קיומה של דינה – שנולדה כתוצאה מרומן שניהל עם אמה ג'ואנה בשנות השישים – סיפר שלא היה צריך בדיקת DNA כדי לאמת את דבר אבהותו. "בשנייה שראיתי אותה ידעתי שהיא הבת שלי", סיפר על רגע המפגש המרגש עם דינה. מאז השניים מתחזקים מערכת יחסים אוהבת וקרובה, ודינה גם בקשר עם אחיה ואחיותיה למחצה.

תסריט שאפילו הוא לא יכל לחשוב עליו. צ'אק נוריס | צילום: Gettyimages
תסריט שאפילו הוא לא יכל לחשוב עליו. צ'אק נוריס | צילום: Gettyimages

אשלי אולסן

אשלי אולסן בת ה-37, חצי מצמד התאומות הידועות אשלי ומרי קייט שגדלו לעיניי המצלמות והפכו לאימפריה כלכלית מטורפת, הצליחה להסתיר את נישואיה ללואיס אייזנר בשנת 2022, ולא זו בלבד. אולסן הפתיעה את כולם כאשר הסתירה גם את הריונה ואת לידתו של בנה הבכור, שלפי הדיווחים נולד באוגוסט 2023, וזכה לשם אוטו. גם לאחר פרסום דבר הלידה באתרי הבידור בעולם, השניים לא התייחסו לכך באופן רשמי, כשהמסר היחיד מצדם הגיע "ממקורבים" שמסרו לאתר הרכילות TMZ כי השניים "מאושרים ונרגשים מהתוספת החדשה למשפחתם".

סוד כמוס. אשלי אולסן | צילום: shutterstock
סוד כמוס. אשלי אולסן | צילום: shutterstock

>> אשלי אולסן ילדה תינוק בחשאי – והיא לא היחידה

אלקסיס בלדל

השחקנית זוכת האמי ("סיפורה של שפחה", בנות גילמור", "מד מן") הביאה לעולם בחשאיות מוחלטת את בנה הבכור בשנת 2015, בן משותף ראשון ויחיד (ככל הידוע) שלה ושל מי שהיה אז בעלה השחקן וינסנט קרטיזר ("מד מן"). השניים נישאו בשנת 2014 והתגרשו ב-2022. את דבר הלידה החשאית חשף הקולגה לשעבר ב"בנות גילמור", סקוט פטרסון (שגילם את לוק), בריאיון שהעניק למגזין "גלאמור" בשנת 2016. פטרסון חלק שבחים לאישה והאם שהפכה בלדל (42) להיות מאז הכיר אותה כנערה על סט הסדרה המצליחה. אופסי.

מה לורליי הייתה אומרת? אלקסיס בלדל | צילום: Gettyimages
מה לורליי הייתה אומרת? אלקסיס בלדל | צילום: Gettyimages

סטיב ג'ובס

סטיב ג'ובס, מייסד ענקית הטכנולוגיה Apple שהלך לעולמו בשנת 2011, ניהל מערכת יחסים סבוכה עם ליסה ברנן, הבת שבילדותה המוקדמת התכחש לקיומה ולאחר מכן ניהל עימה מערכת יחסים מנוכרת וטעונה. ליסה נולדה ב-1978 לאמה כריסאן ברנן, שלמדה בתיכון בקליפורניה עם ג'ובס, וניהלה עמו מערכת יחסים און אנד אף במשך חמש שנים. מערכת היחסים הסתיימה כאשר ברנן נכנסה ממנו להיריון לא מתוכנן, בו סירב ג'ובס להכיר.

גם בילדותה המוקדמת ג'ובס המשיך להכחיש כי הוא אביה, וטען כי הוא "סטרילי ועקר", אף ששנים לאחר מכן הביא לעולם שלושה ילדים עם אשתו לורן פאוול. בהמשך, הגישה ליסה תביעה בבית משפט לקבלת תמיכה מאביה, ובעקבות זאת בית המשפט חייב אותה לערוך בדיקת DNA להוכחת הקשר המשפחתי. לאחר מכן המפגשים בין האב לבת התקיימו בתדירות של אחת לחודש. בספרה "Small Fry", ליסה חשפה בין היתר כי באחת השיחות ביניהם, ג'ובס הטיח בה באכזריות כי לא תזכה לקבל ממנו דבר ואף סיפרה כי עבור אביה עצם קיומה היה מקור לאכזבה ובושה. למרות זאת, ליסה זכתה לקבל עם מותו של אביה ירושה מכובדת של מיליונים.

התפוח נפל רחוק מהעץ. סטיב ג'ובס | צילום: Gettyimages
התפוח נפל רחוק מהעץ. סטיב ג'ובס | צילום: Gettyimages

דרייק

בשנת 2020 הדהים הזמר דרייק את העולם כשחשף לראשונה בפוסט באינסטגרם תמונה של אדוניס, בנו בן השלוש, ילד עטור תלתלי זהב ועיניים תכולות. אדוניס נולד בשנת 2017 לדרייק ולדוגמנית והאמנית הצרפתייה סופי ברוסו, ודבר לידתו נשמר בסוד (ודווח בעיקר במדורי הרכילות) עד לשמונה חודשים לאחר לידתו. לאחר מכן ציין/הכיר דרייק בקיומו לראשונה בסינגל "Emotionless" מתוך אלבומו "Scorpion".

דרייק עשה אאוטינג לבנו כששר: "לא הסתרתי את הילד שלי מהעולם, הסתרתי את העולם מהילד שלי. הסתרתי אותו מנשמות ריקות שקמות בבוקר ורוצות לריב". דרייק וסופי מגדלים כיום את אדוניס בהורות משותפת, כשדרייק משתף מדי פעם את מיליוני עוקביו ברשתות בתמונות של אדוניס המתוק.

יש מתוקים מהם? דרייק ובנו אדוניס | צילום: אינסטגרם champagnepapi@
יש מתוקים מהם? דרייק ובנו אדוניס | צילום: אינסטגרם champagnepapi@