טיפים לטיפוח העור בעונת המעבר

מימי לוזון | צילום יניב אדרי
מימי לוזון | צילום יניב אדרי

לעשות פילינג, להקפיד על טיפוח הידיים ולא לוותר עדיין על קרם הגנה מהשמש: הקוסמטיקאית הפרה-רפואית מימי לוזון ממליצה על הדרך הבטוחה לטפל בעור בעונת המעבר

88 שיתופים | 132 צפיות

עונת הסתיו מביאה עימה מדי יום מזג אוויר אחר ובכך משפיעה רבות על עור הפנים. אנחנו לא תמיד יודעות האם למרוח קרם קליל של קיץ, קרם עשיר בלחות של חורף או רק מקדם הגנה. מימי לוזון, קוסמטיקאית פרה-רפואית ומומחית לבריאות העור, מציעה 10 טיפים שיעזרו לעור לעבור את עונת הסתיו:

1. זה הזמן להתחיל להשתמש בחומרים פעילים בלילה (רטינואידים, חומצות למיניהן וחומרי הבהרה). למה עכשיו? כי בקיץ כשקרינת השמש חזקה עולה הסיכון לקבל כוויית שמש.

2. למרות שמזג האוויר מתחיל להיות קריר יותר, אנחנו חיות במדינת ישראל. המשיכי להשתמש במסנן קרינה מדי יום, במיוחד אם את משתמשת בחומרים פעילים בלילה. לא רק בקיץ אלא גם בשאר עונות השנה חשוב להקפיד על הגנה מהשמש.

3. החליפי את מוצרי הניקוי שלך. בדרך כלל בקיץ מוצרי הניקוי יותר מטהרים ולכן בסתיו רצוי לבחור סבון יותר עדין, כמובן עם רמת ph חומצית שמתאימה לעור הפנים.

4. כמו שהמלתחה שלך משתנה כך גם קרם הפנים משתנה מעונת הקיץ לעונת הסתיו. בעונת הסתיו מומלץ להשתמש בקרמים קצת יותר עשירים בחומרי לחות והזנה, כמובן בהתאמה לסוג העור.

>> הנסייניות שלנו בדקו כמה קרמים לסוגי עור שונים

5. הסתיו זו העונה בה כל נזקי הקיץ מתעוררים ובמיוחד אצל אנשים בעלי עור שמן, לכן הקפידו על טיפול נכון ומקצועי בעור. אל תייבשו את הפצעונים אלא אזנו את רמת השומן בעור על ידי שימוש בחומרים מתאימים.

>> הנשק הסודי נגד אקנה ועור שומני

6. הסתיו זו העונה לפילינג: לפילינגים יש יתרונות רבים לחידוש העור, הבהרתו, שיפור המרקם והגוון, ולכן מומלץ להשתמש בפילינג (תלוי בסוג) שלוש פעמים בשבוע.

7. זה הזמן להתחיל גם תוכנית טיפולים אצל הקוסמטיקאית, בדרך כלל את כל הטיפולים היותר מורכבים ופעילים מומלץ להתחיל כבר בעונת הסתיו כדי להספיק לסיים עד תחילת האביב.

8. שמרי על השפתיים. השפתיים הן אזור שמתייבש אצל כולנו בעונה הזו ולכן מומלץ להשתמש בפילינג עדין על השפתיים לפחות פעם בשבוע. כמו כן כדאי ללחח עם לחות ייעודית (לא להשתמש בשפתונים על בסיס וזלין). מומלץ  להשתמש בוויטמין C כדי לשמור על שפתיים בריאות ויפות, את הליפסטיק שמים אחרי.

9. השקיעי בכפות הידיים. הידיים הן עוד אזור בגוף שמתייבש בעונות המעבר לכן השתמשי בקרם ידיים. מומלץ להשתמש גם בשאריות קרם הגוף ולמרוח על כל היד מהכתף עד לכף היד. אנחנו חיות במדינה שברוב הזמן חם בה והידיים חשופות, לכן חשוב להשקיע בקרם הזנה ולשלב מסנן קרינה מעל.

10. לחות, לחות, לחות: שתי יותר מים, הקפידי על סרום עשיר בחומצה היאלורונית ושימי מעליו קרם עשיר במים ולחות. בעונת הסתיו העור מאבד המון מים בגלל שינויי מזג האוויר והיובש ואין ספק שמים הם המפתח לעור יפה ובריא.