בשעה טובה! טיטי איינאו ילדה את בנה הבכור וחשפה זאת בסרטון מקסים

טיטי איינאו למותג בגדי ההריון בייב | צילום: שי כהן ארבל
טיטי איינאו למותג בגדי ההריון בייב | צילום: שי כהן ארבל

הדוגמנית, משפיענית הרשת ומלכת היופי במיל' טיטי איינאו חשפה הבוקר באינסטגרם כי היא ובן זוגה צחי פרנקל הביאו לעולם את בנם הבכור

88 שיתופים | 132 צפיות

פותחות את הבוקר בבשורות מרגשות: טיטי איינאו הפכה לאימא! משפיענית הרשת, הדוגמנית ומלכת היופי במיל' הכריזה בחשבון האינסטגרם שלה על המאורע באמצעות סרטון קצר ומקסים בשחור-לבן בו רואים את כפות הידיים של בן זוגה צחי פרנקל, החושף את כפות ידיה שלה, והיא בתורה חושפת את ידיו הקטנטנות של בנה התינוק.

>> טיטי איינאו: "אני גאה בעצמי שאני אישה עצמאית שלא תלויה באף אחד"

איינאו לא הכבירה במילים, וכתבה בפשטות ובתכליתיות: "ב-25.10.2022 בשעה 22:02 הנסיך שלנו הגיח לעולם, תודה לאלוהים על המתנה הכי גדולה בחיינו".

באוגוסט האחרון, לפני כחודשיים וחצי, שיתפה איינאו את 107 אלף עוקביה כי אושפזה באיכילוב. היא בחרה שלא לפרט יותר מדי, רק כתבה: "לא יכולה לתאר לכם כמה מפחיד זה היה, העיקר שעכשיו הכל תקין תודה לאל. כנראה שאני צריכה לעצור הכל ולהתרכז בפרויקט הכי חשוב בחיי שאלוהים העניק לי". בעקבות הדברים הללו בישרה איינאו באותה הזדמנות כי היא לוקחת הפסקה מהעבודה ומהרשתות החברתיות בהן היא כל כך פעילה "בשביל להתרכז במה שחשוב באמת, שזה הילד שלי והבריאות שלנו", כמילותיה.

טיטי איינאו וצחי פרנקל בחגיגות יום הולדתם של זאביק דרור וטל שרף | צילום: אור גפן
טיטי איינאו וצחי פרנקל בחגיגות יום הולדתם של זאביק דרור וטל שרף | צילום: אור גפן

מאחלות המון בריאות ומצפות להתראות שוב ברשת בקרוב.

>> הגר משה מצפה לבת ומתרגשת: "היריון בגיל 42 זה לא טריוויאלי אבל זה מדהים"