חתונה ממבט ראשון: מי יהיה הזוג הראשון שיתנשק צרפתית?

הגר וניר בכיכר האדומה | צילום מסך מתוך "חתונה ממבט ראשון"
הגר וניר בכיכר האדומה | צילום מסך מתוך "חתונה ממבט ראשון"

האם הגר וניר, שרק אתמול הוכרזו כפייבוריטים שלנו, יצטרפו לערימת הגופות של מערכות היחסים הכושלות ש"חתונה ממבט ראשון" מייצרת?

88 שיתופים | 132 צפיות

אני רק שאלה אחת, ברשותכם. אפשר קצת סקס? טוב, עזבו סקס. חיכוך קל? ליטופים נעימים? נשיקה שאינה על הלחי? אני כנראה מקדימה, אני יודעת שאנחנו רק בשבוע השלישי לעונה אבל קצת צירפות במוסקבה היה פותר לי כל כך הרבה ייסורים ברגע זה. בטור של אמש מחיתי על כך שהגר וניר לא התנשקו בחתונה שלהם, למרות שניכר שממש התחשק להם. וכך הם נסעו למוסקבה, מאוהבים לרגע, מביטים בעיניים, מתרגשים ומכריזים על הדדיות בהתלהבות – אבל הם לא עשו את זה רשמי באיזו נשיקה לוהטת על רקע הקרמלין. ומכאן הדברים התחילו להידרדר. הגר לדעתי נמשכת לניר, אבל היה לה יותר מדי זמן לחשוב על מה היא עושה עם גבר, למה בעצם היא צריכה ללכת בקצב של אדם נוסף, איך היא ויתרה על החירות שלה כל כך מהר ואיזה פילטר הכי מתאים להאשטאג #פה_כרתו_ראשים.

>> חתונה ממבט ראשון: מה כבר יכול להשתבש?

המחשבות של הגר פילוסופיות אבל יכולת ההתבטאות שלה, כשהיא לא מדברת על איפוס נוירונים, מעט דלה. המילים האהובות על הגר הן "לגמרי", "ברור" ו"פחות". וכשמחברים את המגבלה הוורבלית הזו למצב רוח מהורהר, התוצאה היא באסה מוצדקת מאוד של ניר. הוא נטוש, בודד ומבולבל במוסקבה יותר משנעמה יששכר הייתה, ואף מטוס ממלכתי לא עומד להגיע ולתת לו טרמפ. רק מוניות שבהן הגר נרדמת בלי אפילו לנקר לו על הכתף. אבל הגר, לפחות לא מתרשעת על ניר, לא משחקת בפאסיב אגרסיב ולא מכחישה שהיא מתנהגת מוזר. היא מנסה בדרכה הלקונית להסביר לניר שהיא "לגמרי" איתו, "ברור" שרואה עתיד, אבל "פחות" רוצה לצלם אותו כרגע בעוד סלפי. אז מה יהיה? האם הגר וניר, שרק אתמול הוכרזו כפייבוריטים שלי, יצטרפו לערימת הגופות של מערכות היחסים הכושלות שהתוכנית הזו מייצרת?

הגר וניר. לגמרי | צילום מסך מתוך "חתונה ממבט ראשון"
הגר וניר. לגמרי | צילום מסך מתוך "חתונה ממבט ראשון"

אני עוד מרשה לעצמי להיות קצת אופטימית. הגר מדברת הרבה יותר על עצמה מאשר על ניר, היא יודעת שהוא מושלמוש, זו היא שהתרגלה מדי לעשות סלפי לבד, מקסימום עם מקל. היא גם בוכה הרבה וזה נראה לי סימן טוב. אלה לא דמעות של אכזבה אלא של הצפה רגשית. כשהיא קונה לניר חולצה בטיול הבודד שלה, אני כבר משתכנעת שהיא עדיין במשחק. איזה באסה שהם לא התנשקו אחר כך, בלאט! 

חנונים עם טוויסט? בקושי טורטית

אבל רגע, קודם בואו נחתן עוד זוג. והפעם, חיה שכמעט ולא פגשנו בעונה הזו עדיין – הסחים הישראלים המצויים, או כמו שיעל קוראת להם, "חנונים עם טוויסט". דנית ואמיר הם מסוג האנשים שאומרים עליהם שהם "מיוחדים" רק כי יש להם בקתות בפינלנד או כי התחילו ללכת עם משקפיים בשנה האחרונה, אבל בעצם, הם רגילים להפליא ובאופן תואם ומרגיע. הם צעירים, יציבים, חייכנים ועל אף שכנראה אנחנו לא נמצאים באותו צד של המפה הפוליטית (הוא עבד עם גלעד ארדן והיה סוחר נשק, היא רוצה אהוב בסיירת חרוב), הם מספיק מנומסים כדי שזה לא יהיה אישיו מבחינתי. האמת? יש משהו מרענן במפגש עם אמיר ודנית לאור החיבה המוכחת של התוכנית ליזמים מסתוריים ובחורות קופצניות. אמיר יכול למכור לנו לוקשים על הבקתה המוזרה שבנה, על איזה מגניב הוא שמכר קוסמטיקה בחו"ל ובירמן להומואים, אבל כל זה בקושי מהווה את הטוויסט שבחנון, אולי את הטורטית. בוא נודה בעובדות – מדובר בהייטקיסט עם משמעת מים מדהימה. הוא מספיק חננה בננה בשביל דנית העורכת דין, ללא ספק, אבל ברמה הרגשית הצלחנו להיבהל ממה שעומד להיות כאן. למה משדכים לבחורה רגישה, שמלקקת פצעים אחרי פרידה קשה, בחור שמספר שמה שהוא הכי אוהב, חוץ מלמכור נשק, זה לנטוש ולא לתקשר? טוב, מה אני שואלת שאלות מיותרות. יעל הרי הכריזה בתחילת הפרק ש"יש לנו כלל שאנחנו עושים רק שידוכים מושלמים" – היא לא חסרת מודעות, חלילה, זה פשוט אתם שלא יודעים לספור כמה זוגות יצאו בתוכנית הזו ובטעות יצא לכם משהו בין אפס לאחד.

יעל הכריזה ש"יש לנו כלל שאנחנו עושים רק שידוכים מושלמים" – היא לא חסרת מודעות, חלילה, זה פשוט אתם שלא יודעים לספור כמה זוגות יצאו בתוכנית הזו ובטעות יצא לכם משהו בין אפס לאחד

הלאה לנועם ורוני ולדירת האייר בי אנד בי שלהם, בה המזוודות נפרקו, החברים באו לבקר, והבסטי של רוני משתרעת איתה על המיטה בחושניות מוגזמת ומצליחה להוציא את המרצע מהשקיק: רוני אכן לא נמשכת לנועם כי הוא נמוך. "אני יותר גדולה ממנו", רוני מתוודה בפני חברה שלה, מבהירה כי ההימרחות שלהן על המצעים תהיה כל האקשן שהמיטה הזו תראה בזמן הקרוב. אבל רגע, זוכרים שסיפרתי לכם שנועם ורוני באותו גובה? זה עדיין נכון! רוני לוקחת את נועם לטייל במחנה יהודה ואני עוקבת מקרוב אחר קו הכתפיים של שניהם. שווה. כנראה כשרוני אומרת שהיא לא רוצה להיות "גדולה יותר", היא פשוט לא רוצה להיות "גדולה", בכלל. אני יכולה להבין אותה. יש לנו, הנשים, נטייה להרגיש מגושמות ליד גבר שאינו גבוה מאיתנו. יתכן שזו עוד זירה בה הפטריארכיה דפקה אותנו, ואולי זו בכלל אשמת גברים כמו אמיר עם האובססיה ל-BMI נמוך, שגורם לנו להירתע מהאפשרות שנתפוס מקום, ובכך נפחית מהאטרקטיביות שלנו. אה, סליחה. מותר לאמיר להיות שמנופוב כי הוא היה שמן בתור ילד. והדר חצי רוסייה אז מותר לה להתאכזב מרוסים. 

דנית ואמיר. אולי מפה תצא הבשורה? | צילום מסך מתוך "חתונה ממבט ראשון
דנית ואמיר. אולי מפה תצא הבשורה? | צילום מסך מתוך "חתונה ממבט ראשון

חתונה מס' 5 יוצאת לדרך. גו סחים, גו! דנית שולחת לאמיר עץ, אמיר שולח לדנית כרטיס גירוד עם כל הדברים שהוא רוצה לעשות איתה כמו לצפות יחד בעונה הבאה של חמ"ר (תוך כדי קריאת הטור שלי מן הסתם) ולגדל ילדים שכנראה יקראו להם יהלי, עמליה ושוהם. הוא אפילו מפרגן לה שם איזה חומוס אחד, אבל רק ביום שישי. דנית מתה על זה. "כמה זמן לא כתבו לי ככה", היא בוכה בהתרגשות ותחושת הסכנה שוב מנקרת בי. גם הפעם לא כתבו לך, כפרה, הוא כתב את זה לפנטזיה, את לוקחת את זה אישי מדי. אם את רוצה את הפרשנות הקשה, תבקשי מהגר לספר לכם כמה אתם "שני זרים" (עוד ביטוי אהוב על הגר. הבחורה פאן, אין מה לומר). אבל די. הרגע מגיע. בחופה ההתלהבות נראית הדדית, לפחות לעת עתה. אבל שוב לא הייתה לנו נשיקה. גם אני צריכה להפסיק לחיות בפנטזיות, כנראה. 

>> לידיעת דנית ואמיר, השם הכי לוהט עכשיו הוא דווקא ליאו