חתונה ממבט ראשון: מה לא בסדר עם ליאור?

ליאור וסבתא של קטיה | צילום מסך: קשת 12
ליאור וסבתא של קטיה | צילום מסך: קשת 12

שמישהו יקרא בבקשה לחיים אתגר ואדווה דדון כדי שנגלה מה לעזאזל הבעיה של ליאור, כי משהו שם מריח לא טוב. ריקאפ חתונמי

88 שיתופים | 132 צפיות

בפרק הקודם התעצבנתי על המומחים שדאגו לנתח את כל הזוגות ולהועיל לי בחיים כמו לחכות בפקק בגהה. אז עכשיו פרק חדש, ואני רגוע יותר. "כרגיל יפה". הפרק נפתח עם ליאור מתחנף לקטיה, ואני כבר לא רגוע כי ליאור אולי זומם פה משהו, אמרו בפרומו שליאור עשה משהו שלעולם לא עשו בחתונה ממבט ראשון. מה זה יכול להיות? גילו שיש לו דרכון אלג'יראי והוא מרגל? שהוא שבר שיא עולמי בסוויפ ימינה בטינדר? או שבכלל הסדרה האהובה עליו היא סברי מרנן? הם נוסעים למשפחה של קטיה וליאור מתחיל לשנן את כל המבצעים ב"טיב טעם" בשביל לעשות רושם על המשפחה האוקראינית של קטיה ובעיקר על הסבתא. "קאק דילה, חרשו?" ליאור אומר כאילו הוא כותב מילים לשיר של עומר אדם וגורם לי לאי נעימות בחוט שידרה. ליאור מצליח והסבתא אומרת בטסטה שליאור הנכד האהוב עליה ויש מצב שהיא כבר רוצה להביא לו את המתכון הסודי שלה לבורשט.

קטיה והסבתא | צילום מסך, קשת 12
קטיה והסבתא | צילום מסך, קשת 12

לכל הריקאפים של חתונה ממבט ראשון

לימור וליעד

הם מגיעים אל יעל אחרי שליעד התחנן לכל הדיילים בשדה תעופה בסיישל שיושיבו אותו לא ליד לימור. הם מדברים על תקרית השייט. לימור אומרת שהיא רצתה את העזרה של ליעד והיא לא קיבלה אותה, והיא הייתה צריכה את זה ממנו. "תחזיק לה את היד, ותגיד מה היא אמרה". יעל שולחת פקודה לליעד והוא מבצע. ליעד אומר שהוא היה צריך לעזור כשהיא הייתה באמת צריכה עזרה. "יופי…" מסננת יעל. "לא, לא 'יופי'". ליעד אומר בנחרצות וכועס על יעל שבגללה השידוך שהיא ודני עשו נהרסה לו החופשה בסיישל. הם ממשיכים לבחוש למה השייט היה כושל ולבסוף הם פותרים את זה ואני מבין שאם לימור וליעד ימשיכו ביחד, הם לא יהיו יכולים להיות הבעלים של קייקי כפר בלום.

לימור וליעד | צילום מסך, קשת 12
לימור וליעד | צילום מסך, קשת 12

ליעד ולימור מוצאים דירה ניטרלית ביחד. הדירה נראית גדולה, משופצת, נוף לים. לליעד יש עבודה נוספת חוץ מהוראה? כי אני מתחיל לחשוש שכל ההפגנות של המורים על השכר הם פיקציה. ליעד מגיע לדירה של לימור בשביל לעזור לה לתקן את הווילון באמבטיה ולראות את מלאי בגדי המידברן שלה שהוא קצת בז להם, בכל מקרה משהו שמה משתחרר והם צוחקים הרבה ביחד ונראה שהם יותר בסדר.

הם מגיעים ללילה הראשון שלהם בדירה ונוח להם ביחד והם כבר מתים לישון ביחד אחד עם השנייה כמו זוג של קינדר באונו. הם מסכמים על זה שממש לא בא להם לריב, אה טוב לדעת שככה זה עובד בחיים, אם זה היה עובד הייתי נשוי מגיל 8. לימור אומרת לליעד שכל החברים שלה יגידו עליה שהיא רגועה מאוד, ושרק הוא מוציא ממנה את העצבים. "יש משהו ספציפי שאני עושה שמעצבן אותך שאני יכול להפסיק?" כן, להפסיק לשאול שאלות כאלה. זה גם יעזור לי להתעצבן עלייך פחות.

"פעלנו בתום לב": המומחית ששידכה בין הגר לניר מגיבה לתחקיר "חתונה ממבט ראשון"

מאי ומשה

ריי תופס למשה את המקום במיטה ומשה רוצה שהוא יתרגל לישון על הספה, ואם לא בספה שיתרגל לישון בצער בעלי חיים. מאי אומרת שתינוק אמור לישון עם אימא שלו ועושה יד אחת עם ריי על משה. משה נכנע ואומר לריי לישון על המיטה אבל מאי אומרת למשה עזוב, הוא באמת צריך לישון על הספה ומשגעת את משה, את ריי ואותי. 

"בחייאת ראבק" משה אומר כשהוא קם ב-5:40 לשעון מעורר של מאי. "שונא את השעונים המעוררים שלך", תגובה לא נעימה, אבל לפחות אמיתית, כי ליאור במצבים כאלה אומר לקטיה "בוקר טוב נסיכת הדובדבנים שלי" בזמן שהוא מגיש לה למיטה עוגת קומות ומיץ חסה סחוט. משה מבין פה שהשידוך הזה דורש מחויבות ושזה כבר לא מצחיק. הוא מתחיל להתבאס שבמיונים הוא לא אמר ששעון מעורר של הבת זוג שלו ב-5:40 זה דיל בריקר.

משה נשאר ער כל הבוקר. אחרי השעון מעורר של מאי, לא היה לו כוח לעוד שעה של פאולה וליאון אז הוא נפגש עם חבר שלו בים. הוא מדבר איתו שזה מוזר לו הקטע עם מאי ושריי מציק לו. לפי השיחה עם החבר זה לא ברור אם משה בא בשביל למצוא אהבה, או שהוא בא לחוויה ולפרסום שאולי תיפתח לו אופציית עבודה להיות פקח עירוני ולתת דוחות על קקי של כלבים.

מאי ומשה | צילום מסך, קשת 12
מאי ומשה | צילום מסך, קשת 12

מאי עדיין לא מרגישה שזאת הדירה שלה, והיא מרגישה את הריחוק שנוצר אחרי הירח דבש. הם מזמינים את חברים של משה לדירה, בתקווה שאולי יחזרו קצת מהניצוצות שהיו בירח דבש. החברים של משה מרימים למאי ומציעים לה להצטרף אליהם ליציאה, מאי לא בטוחה כי היא קמה למחרת מוקדם לעבודה. 

"יאלה" היא אומרת אחרי כמה דקות ומחליטה לצאת. אם מישהו ב"שיבא" קיבל ביום הזה תוצאות עקומות בבדיקות דם אז הנה הסיבה. מאי ומשה מגיעים אל יעל. "מה שלומכם?" יעל שואלת. שקט. אין תשובה. אחרי כמה רגעים מאי אומרת שהיא לא בטוב, היא מרגישה לבד. היא קיבלה כאפה מהאופוריה בירח דבש לשגרה שבה משה אומר "בחייאת ראבק" כל בוקר. משה אומר שהכל מהר לו, שהוא בלחץ, ושהוא לא רוצה לתת למאי חום ואהבה רק בשביל שהיא תהיה רגועה, ושאם הוא יתנהג ככה זה רק ירחיק אותו. "זה קצת נשמע כאילו אני עומדת לך עם חבל סביב הצוואר." מאי אומרת משפט קיצוני בשביל שמשה יסתור וירגיע אותה. "אני ככה מרגיש". משה אומר מבלי להרגיע. מאי מתעצבנת מהתגובה שלו ורוצה לדפוק לו צלחת מעופפת לתוך הקרחת. "ואגב אני לא מצפה לרגש, בוא רגע נרגיע את ה'סיסטם'". מאי אומרת.

"האח הגדול": שרון חי בסרט, אליאב בוחן את הסבלנות שלנו

"בואי נרגיע את ה'סיסטם', יש לי רגש". משה אומר ואני לא יודע אם אני מאמין לו אחרי השיחה עם החבר שלו בים. מאי מנסה להמשיך במונולוג שלה, אבל יעל עושה עבודה טובה, היא אומרת לה שהיא לא יכולה לדלג על כזאת אמירה של משה. 

"מאי נכנסה לי ללב" משה אומר באסרטיביות של ארטיק קרח נטוש שנוזל על המדרכה. הוא ממשיך לדבר ואומר כמה כיף לו עם מאי וריי שהם בבית שלו, מאי לא מסתכלת לו בעיניים ולא מוציאה מילה, אולי מהפחד שמה שהוא אומר זה פשוט אך ורק למצלמות.

לאחר מכן משה ומאי מגיעים למשפחה שלו. "איך משה, צריך להרביץ לו?" אימא של משה שואלת את מאי, מאי לא עונה, אז אני עונה בשבילה "כן" דרך המסך. מאי מתחברת עם המשפחה של משה והוא אוהב את זה וגורם לו להעריך אותה יותר. הם נהיים קרובים יותר, לפחות עד שריי יעלה שוב על המיטה.

רינת כץ מ"חתונה ממבט ראשון": "בחופה חטפתי התקף חרדה קל"

ליאור וקטיה

עכשיו הם הולכים להורים של ליאור, היא מתחנפת לאמא שלו והיא מתחנפת לקטיה. "איזה כיף לי שנפגשתן, שתי הנשים החשובות בחיי". שתוק כבר. ליאור מביא לקטיה פרחים עם ברכה "הכי כיף לי ומדהים איתך בעולם, משהו קטן שאת אוהבת, שיפתיע אותך מדי פעם". לי זה קיטשי מדי בשביל קטיה, ויורד לי ממנו בשבילה, אבל קטיה לא סופרת אותי, זה מקסים אותה. ליאור משתף את יעל שהוא בתוך סיפור אהבה ושהוא בדרך להיות מאוהב בקטיה. והנה זה מגיע, הרגע שלעולם לא היה בחתונמי. ליאור אומר ליעל שהוא יוצא מהחוזה בדירה העכשווית שלו והוא כבר הוציא משמה את כל הדברים שלו בשביל לחיות בדירה עם קטיה. לא ל-42 יום, לנצח.

שמישהו כבר יפתח קבוצת וואטסאפ עם רפי גינת, אדווה דדון, חיים הכט ואתגר שיגלו את הסוד שלו. אני לא באמת חושב שהוא נוכל, אבל סוד יש. משהו שמה לא אותנטי. רק אני לא מאמין לזה? אם עוד מישהו מרגיש כמוני בבקשה שייצור איתי קשר בשביל שלא ארגיש בודד. זה שליאור קם 4:45 בשביל קטיה אני עוד יכול להבליג. אני גם יכול להאמין לכל המחוות הרומנטיות שהוא עושה, אבל לסיים חוזה ולעבור לגור עם מישהי אחרי כמה ימים שמכירים? זה קצב שמיזוג של אייל גולן עם דודו טופז לא עומד בו.

קטיה ו
קטיה ו

"דבר כזה עוד לא קרה בחתונה ממבט ראשון" הפרומו אמר ופעם ראשונה בחיים הוא גם קיים. ברור שזה לא קרה עד עכשיו, כנראה שיש סיבה, גם אם הייתה עונה של "חתונה ממבט ראשון- בני ברק" זה לא היה קורה. מה שלא ברור בכל המצב הזה, שעל קטיה זה עושה רושם ולא מרתיע אותה שמי ששידכו לה הוא האוסיין בולט של המערכות יחסים. 

> לא מסכימים עם הריקאפ שלנו? לחברים שלנו ב"טיים אאוט" יש ריקאפ נשי למהדרין