"האח הגדול": שרון חי בסרט, אליאב בוחן את הסבלנות שלנו

טליה ואליאב האח הגדול | צילום מסך, רשת 13
טליה ואליאב האח הגדול | צילום מסך, רשת 13

הפרק ששודר אתמול ב"האח הגדול" (רשת 13)רק גרם לנו להיות בעד כל מה שיעצבן את דיאן, או במילה אחת: טליה

88 שיתופים | 132 צפיות

כל ההתחלות קשות, אבל ההתחלה של האח הגדול קשה במיוחד. מילא להתחיל להתעניין בדרמות של אנשים רדודים יותר מהמים באסלה שלי – אבל אשכרה לטרוח לזכור איך קוראים להם? ועוד בדיוק כשהתחלתי להבדיל בין דינה, דיאן ודיאנה? בקיצור, שרון יוצא מהסרט שהוא חי בו כדי להיכנס לבית האח הגדול וטליה מגיעה כדי לגלות שהיא תקועה בבית עם האקס שלה אליאב, כן – ההוא שדומה לשי חי.

קח אותם שרון

בתום "סקר בדיקה מקיפה" (לא נגעתי) – אפשר ליישר קו: שרון חי בסרט. אמנם מדובר בחלטורה של זאב רווח אבל בהחלט מדובר בסוגה קולנועית כלשהי. ראשית, הוא משווה את עצמו לדונלד טראמפ וקלירלי הוא לא קרא חדשות בעשור האחרון. או שהוא פשוט לא אימא של קאזם. בהמשך, הוא יוצא לסיור פרטי בבית ואף טובל בבריכה רגע אחרי שהוא מודה להשם. מה עם תודה לאחמד הקבלן שהדביק את כל האריחים בשמש? גזענים.

תזכורת: בפרק הקודם האח פירגן לו במשימה סודית וביקש ממנו לבחור חמישה דיירים שהוא משער שיגיעו לגמר. כעיקרון מדובר בבחור שנמשך לאחיות קובלובה (שם זמני עד שאצליח להבדיל בין אילנה ודיאנה) – אבל בכל זאת בוחר במרינה, דינה, קאזם, שרין ואיך לא – הוא עצמו כי כאמור, הוא חי בסרט. החמישייה זוכה בחסינות. איזה כיף לנו.

קאזם, שרון ושרין האח הגדול | צילום מסך, רשת 13
קאזם, שרון ושרין האח הגדול | צילום מסך, רשת 13

הביבי שתקע אותו

באין דרמות צריך לייצר כאלו והדרך הכי טובה היא לחמם את הימני על השמאלני. קאזם, ערבי ישראלי שלא לוקח קשה מדי את חוק הלאום – מצליח לחרפן את אופק עם עניינים שבינו לבין ביבי. אך הינוקא הפלספן מבין היטב שלבטא דעות שמאלניות זה לא דבר טוב בשלב האסמסים מהבית והוא חותך משם בעצבים רק כדי לגלות ששרין שוב הסריחה את הבית עם אקונומיקה.

"מה שאני עשיתי בשביל המדינה, אף אחד לא עשה. את המחיר שאני שילמתי – אף אחד לא שילם", מסביר קאזם כאילו ששכחנו שהוא שירת בגל"צ ושעם חתך מנייר אפילו תיירים מפרוייקט מתגלית אי אפשר להשכיב. אבל כשהוא מספר על איך אימא שלו הפסיקה לדבר איתו בגלל דעותיו הימניות, הוא כבר לגמרי עוזר לכולנו להזין את הנרטיב על הערבים שלא מקבלים דעות של אחרים. כי אנחנו כידוע, עם מתורבת שלעולם לא פותח מכת"זית על מפגיני שמאל. או חרדים. בסוף אופק מתווך שיחת שלום, עושה חשבון נפש ומאשים את עצמו בהכל. שמאל חזק. מזימת סכסוך חלשה.

הדוש שתקע את עצמו

היחסים בין בר לאליאב מתחממים כמו סיר מוקפץ של האחיות קובלובה. אבל הו, אח גדול מתוחכם שכמותך, איך הערמת עליו. ולכן רגע לפני שהוא מכניס את האקסית שלו לבית – הוא לוקח את אליאב לשיחה פרטית במהלכה הוא מסביר שהוא לא דוש זה פשוט נפלט לו כשבנות משעממות אותו. ולא יודעת, יש לי חברים כאלה אבל הם בדיוק מתאוששים עכשיו מתקלוט של עופרה.

במהלך השיחה אליאב מתנצל על דברים שהוא עשה לאקסית שלו אבל לא נכנס לזה. תגיד שבגדת בה בלי להגיד שבגדת בה. ובכלל, כל רגע שהבחור הזה מדבר על כמות הנשים שעברו בחדר השינה שלו אני מאבדת תקווה לגבינו בתור המין המוצלח יותר. את המונולוג הוא חותם בבכי ומסביר לכולנו שזה ממש קשה להיות זיין תותח. נראה לי שכמה אינסלים אמריקאים שבדיוק קנו אקדח יחלקו עליו. בכלל, למה כולן בעניין של אליאב? אפילו דיאנה. שממש משוכנעת שקורה ביניהם משהו ואף אחד לא רואה. דיאנה, לא הבנת את הפורמט? רואים פה הכל.

אליאב האח גדול | צילום מסך, רשת 13
אליאב האח גדול | צילום מסך, רשת 13

מה נשים רוצות?

דיאן לא אוהבת כשתשומת הלב מופנית לנשים שהן לא היא. ולכן כשנתנאל נושם לכיוון שאינו הציצים שלה היא כועסת ומבינה שיש מצב שתיאלץ להתפשר על דניאל – ואני מזכירה לכן שאין לו שקל על התחת. לא ברור למה תוך פחות מ-24 שעות היא חושבת שמישהו חייב לה משהו. אני משערת שזה קשור לעובדה שאנשים יפים רגילים לזה שכל מה שהם רוצים קורה להם בחיים. במהלך ישיבת התקציב היא כבר קוראת לו "אובססיבי" (על מי? על מה? מה?) – והוא נפגע בצורה חסרת פרופורציה. ואז דיאן נפגעה בחזרה בצורה חסרת פרופורציה. אני כבר לא סובלת את הזוג הזה.

דיאן שוורץ האח הגדול | צילום מסך, רשת 13
דיאן שוורץ האח הגדול | צילום מסך, רשת 13

האקסית המטורפת

אם תשאלו אותי מה הייתי לוקחת לאי בודד – כנראה שהייתי מעדיפה להיתקע עם נמר סיבירי מורעב ולא עם האקס שלי. אבל זה בדיוק מה שקורה לאליאב כשהוא יורד במעלית ומגלה שבמקום משלוח פאד תאי קר – הוא מקבל את האקסית שלו: טליה. שהייתה טל אבל הרבנית אמרה לה שהשינוי יוסיף לה נשיות. השניים מתחבקים כרגע ואין לי ספק שהיא הולכת לעצבן את דיאן ולכן אני בעדה.

טליה עובדיה האח הגדול | צילום מסך, רשת 13
טליה עובדיה האח הגדול | צילום מסך, רשת 13