חן אמסלם-זגורי מציגה את חדר הילדים המושלם של הירו ולאב

חן אמסלם | צילום: אמיר יעקובי
חן אמסלם | צילום: אמיר יעקובי

מחפשת השראה לעיצוב חדר ילדים? חן אמסלם-זגורי העלתה לאינסטגרם סרטון מתוק מהחדר היפה שעיצבה לשני ילדיה. אהבנו את הארון במיוחד

88 שיתופים | 132 צפיות

מחפשת השראה לעיצוב חדר ילדים? חן אמסלם-זגורי העלתה לאינסטגרם סרטון מהחדר היפה והמעוצב למשעי של שני ילדיה הקטנים, לאב (שלוש וחצי) והירו (חצי שנה).

>> מיכל אנסקי ובתה חוגגות יום הולדת: "עברנו חתיכת טריפ בעולם כל כך ציני"

על המלאכה הופקדה האדריכלית ומעצבת הפנים נועה גבע, ויחד הן הגשימו את הוויז'ן העיצובי של חן. החדר עוצב בגוונים טבעיים ונעימים עם הרבה נוכחות של עץ טבעי ברהיטים. אהבנו במיוחד את ארון העץ של ארונות ריביירה, המשמש גם כארון בגדים וגם כספריה וחלל אחסון עם מדפים פתוחים לאורכו ולרוחבו של הארון. אהבנו גם את האופן שבו דוגמאות העץ הגיאומטריות משובצות בארון הלבן ונותנות לו טאץ' מודרני.

מוטיב העץ ממשיך גם לשידת ההחתלה הקלאסית של שילב ולמיטת התינוק של הירו, המשלבים את אותה צבעוניות של לבן ועץ, ולמיטת המעבר היפהפיה של לאב מבית קידי קידס. מדבקות הקיר של בוסו מוסיפות נגיעות ילדיות ציוריות ויפות, וכך גם החפצים והאקססוריז המעוצבים של בר – פרחים וגלריה לעיצוב הבית. המצעים הבהירים והנקיים של נינו משתלבים יפים בכל הקומפוזיציה, ועושים לנו חשק לארגן כאלה גם למבוגרות שבינינו.

>> בר רפאלי מדגימה את הדרך הכי סקסית ללבוש קרדיגן