מיכל אנסקי בת 42, בתה מאודי בת שנה: "עברנו חתיכת טריפ בעולם כל כך ציני"

מיכל אנסקי חוגגת יום הולדת 42 ויום הולדת שנה לבתה מאודי | צילום: מתוך האינסטגרם michalansky@
מיכל אנסקי חוגגת יום הולדת 42 ויום הולדת שנה לבתה מאודי | צילום: מתוך האינסטגרם michalansky@

פעמיים כי טוב: שופטת "מאסטר שף" חוגגת יום הולדת 42, ובמקביל חוגגת יום הולדת ראשון לבתה הקטנה מאודי החולקת איתה את אותו תאריך. התרגשנו מאוד ממה שהיה לה לומר

88 שיתופים | 132 צפיות

פעמיים כי טוב: מיכל אנסקי מתעוררת הבוקר ליום מרגש במיוחד – היא חוגגת יום הולדת 42 ובתה הקטנה מאודי חוגגת יום הולדת שנה.

>> מיכל אנסקי חושפת שאובחנה עם פוסט טראומה: "החיים שלי התחלקו ללפני ואחרי השיתוק"

שופטת "מאסטר שף" העלתה לאינסטגרם סרטון מתוק במיוחד של שלוש בנותיה חוגגות יחד: דניאלה בת ב-11, גבריאלי בת השנתיים וחצי ומאודי הקטנה שנולדה בדיוק היום לפני שנה, ביום הולדתה של אימה. "בוקר יומולדת לאמאודי 42+1", היא כתבה.

קצת לאחר מכן היא העלתה אלבום יום הולדת רשמי וכתבה: "יש אנשים שמפחדים מהגיל. אני לא, לא באופן מודע לפחות, אבל מה פרויד היה אומר על זה שלפני שלוש שנים התחתנתי עם איילי ביומולדת, ולפני שנה גם ילדתי באותו התאריך ממש?".

"זו שנה ראשונה שאנחנו חוגגות יחד", ממשיכה אנסקי, "חתיכת טריפ, בעולם כל כך ציני, יום ההולדת הוא אולי השריד האחרון לאיזו מוכנות לחגוג בכנות את העצמי… את באת אלי, מתוך תוכי, ואני לא יכולה שלא להודות בזה, שאני רואה בך את אקסטנציה מובהקת שלי, בכל מובן אפשרי. החל מאיך שאת מלפפת את תלתל שיערך על האצבע לפני שאת נרדמת וכלה בניואנסים של הצחוק שלך, אני מזהה בו את שלי".

"מאודי זה כל כולי", היא סיכמה, "ואני מרגישה זכות גדולה להיוולד שוב איתך, לגדול לצידך ולספור מחדש ימי הולדת וימי נישואין – לא סתם התחברנו כולנו יחד, כי היום יום שלישי, פעמיים כי טוב, ויש לכולנו סיבה משולשת למסיבה. בעולם ציני כל כך צריך לפעמים לשמוח רגע ולחגוג הכל יחד. שום דבר לא מובן לי מאליו. תודה".

אתמול העלתה אנסקי סרטון פרה-יום הולדת מהורהר, בו רואים את בתה הגדולה דניאלה עם בתה הקטנה מאודי מתנדנדות על ערסל כשהן מתחבקות יחד. "דניאלה בכורתי בת 11. מאודי הקטנה בת 11 חודשים, מחר היא בת שנה. הזמן דוחף קדימה, והשנים, כמו מתקצרות לי פתאום", כתבה אנסקי, "אני נוצרת רגעים של קסם כי הפער בין שתי אלה נתן לי המון פרספקטיבה וגם המחשה עד כמה הילדות חולפת מהר. היא טסה, אז אני אוספת רגעים כמו ציידת פרפרים עם רשת צפופה, שישארו בי עוד רגע, עוד קצת".

>> בר רפאלי מדגימה את הדרך הכי סקסית ללבוש קרדיגן