המכירה השווה שתעשה טוב לעולם ולארון שלך

קולקציית אביב 2022 של אתא בשיתוף עם חברת הטקסטיל מגואטמלה The New Denim Project| צילום: דודי חסון
קולקציית אביב 2022 של אתא בשיתוף עם חברת הטקסטיל מגואטמלה The New Denim Project| צילום: דודי חסון

מותג בגדי הספורט החדש והשווה של דלתא, השת"פ האופנתי הכי לוהט של הרגע, הזדמנות חד פעמית לשים יד על פיסים של בוגרי בצלאל במכירה שגם תורמת לעולם ועוד חדשות אופנה חמות

88 שיתופים | 132 צפיות

פופ אפ בגדי יד שנייה מעוצבים של ויצו

לרגל יום כדור הארץ שחל ב-22 באפריל, רשת הביגודיות של ויצו לבגדי יד שנייה משתפת פעולה עם המחלקה לצורפות ואופנה מבצלאל לטובת "מיחדוש" פריטי לבוש ואקססוריז. בחנות הפופ-אפ שתפעל בסניף ויצו בשדרות ירושלים 22 יפו, יוצעו למכירה קולקציות בגדי יד שנייה, ששודרגו ועוצבו מחדש על ידי סטודנטים מבצלאל (טווח מחירים: 100-500 ש"ח). המכירה תתקיים במשך יום אחד בלבד ב-27 באפריל, כאשר כל ההכנסות ייתרמו לנשים, נערות וילדים במעגל האלימות. בהחלט מומלץ להגיע ולצאת מורווחות מכל הצדדים –  לזכות בבגד חד פעמי וייחודי שאין דומה לו בכל העולם, לעשות טיפה נחת לכדור הארץ וכמובן לתרום לאוכלוסיות מוחלשות. מידע נוסף ועוד פעילויות יד שנייה של ויצו בשבוע כדור הארץ אפשר למצוא כאן.

ביגודית של ויצו | צילום: יח״צ
ביגודית של ויצו | צילום: יח״צ

קשת שפירו מתחילה למכור ברזילי

ב-2018 הקימה קשת שפירו את המותג שלה Kesh Limited, ומאז הצליחה להגשים את חלומו של כל אחד מחבריה ללימודים בשנקר – היא הלבישה את נטע ברזילי דקה אחרי שזכתה באירוויזיון, את מרגי בקליפ הראשון שלו "תני לי רגע", את הרקדנים ב"גומיגם" של סטטיק ובן אל, וגם את נועה קירל, מארינה מקסימיליאן, אנה זק ונגה ארז. וואו בהחלט. עד היום העיצובים של שפירו נמכרו באתר המותג ובסטודיו שלה בנחלת בנימין 40 תל אביב, וכעת הם יימכרו גם בחנויות רזילי, במסגרת קולקציה שעיצבה שפירו במיוחד לרשת. אנחנו מניחות שתרמה לכך תצוגת האופנה ההיסטרית שעלתה על המסלול בשבוע האופנה תל אביב האחרון, באווירת משחקי מחשב במטאוורס, סרטים פוסט-אפוקליפטיים, ספורט אקסטרימי והיפ הופ. טווח מחירים: 279-699 ש"ח, בסניפי רזילי ובאתר בלבד.

KESH LIMITED לרשת רזילי. מחיר מכנסיים: 599 ש״ח, טופ: 279 ש״ח, קימונו: 699 ש״ח | צילום: לירון וייסמן
KESH LIMITED לרשת רזילי. מחיר מכנסיים: 599 ש״ח, טופ: 279 ש״ח, קימונו: 699 ש״ח | צילום: לירון וייסמן

הקולקציה האקולוגית של אתא בשת"פ עם חברת טקסטיל מגואטמלה

אתא משתפת פעולה בקולקציית אביב 2022 עם חברת הטקסטיל מגווטאמלה The New Denim Project (TDNP). חברת הטקסטיל הנ"ל עבדה בעבר עם עשרות מותגים שונים מרחבי העולם, בהם מרג׳יאלה, פיליפ לם, ראג אנד בון, ראלף לורן ונעלי קונברס. החברה פיתחה טכנולוגיה ייחודית, בה נעשה שימוש בשאריות ג׳ינס המיוצר בגואטמלה, לטוויה מחודשת של חוטים ולייצור בדים באריגות שונות. משאריות החומר שנוצר בתהליך, מדשנים מגדלי קפה מקומיים את אדמתם – כך נוצר תהליך מעגלי של "אפס פסולת" – Zero Waste. החזון העומד מאחורי העשייה של TNDP מבוסס על המושג Up Cycling – פילוסופיה ועיקרון עיצובי לפיהם נעשה שימוש חוזר בחומרים וחפצים בכדי ליצור מהם משהו חדש, שווה ערך למקור או טוב ממנו. בקולקציה המשותפת עם אתא, נעשה שימוש בתשעה סוגי בדים באריגות שונות, מהם נולדו פריטי אתא קלאסיים בגווני אוף וויוט, תכלת וכחול כהה. בהיילייטס: מכנסי עליזה, המבוססים על גזרה של הצבא הבריטי; חולצת מוריס, המבוססת על חולצת קיץ מהמלתחה של דוד בן גוריון; מכנסי התעמלות צבריים וכובע הטמבל האייקוני. טווח מחירים: 180-690 ש"ח. הקולקציה נמכרת בחנויות ובאתר

 

קולקציית אביב 2022 של אתא בשיתוף עם חברת הטקסטיל מגואטמלה The New Denim Project | צילום: דודי חסון
קולקציית אביב 2022 של אתא בשיתוף עם חברת הטקסטיל מגואטמלה The New Denim Project | צילום: דודי חסון

אלו יוגה באינטימה

טרמינל איקס, פקטורי 54, אתר עזריאלי ואפילו בסופר פארם כבר מוכרים את מותג בגדי היוגה והספורט האמריקאי אלו יוגה, מהמותגים האהובים ביותר בעולם. באמת נראה שאיפה שלא תקליקו, תיפול עליכם מאתר כלשהו גוזייה של אלו, ועכשיו גם אינטימה מצטרפת לחגיגה. בבדיקה רנדומלית שערכנו, מומלץ לעשות השוואה בין האתרים השונים לפני רכישה. למשל טייץ שחור עם כיסים של אלו יוגה עולה באינטימה 490 ש"ח, לעומת טייץ עם כיסים בצבע טורקיז שעולה בטרמניל איקס 639.90 ש"ח. לידיעתכן, כרגע יש באינטימה גם מבצע של 30 אחוז הנחה בקניית שני פריטים. אל תשכחו להכניס למשוואה גם את האתר הרשמי של אלו יוגה, שעושה משלוחים חינם לישראל.

alo yoga באינטימה. טופ אימון: 225 ש״ח | צילום: יח״צ
alo yoga באינטימה. טופ אימון: 225 ש״ח | צילום: יח״צ

שת״פ היסטורי בין שעוני אומגה וסווטש

מותג השעונים השוויצרתי והמגה-יוקרתי OMEGA מנצל את העובדה שהוא משתייך לקבוצת סווטש, כדי לצאת בשת"פ שמסעיר את עולם השעונים, ובצדק. השעונים של אומגה, שבדרך כלל עולים אלפי דולרים, מתערבבים עם שעוני הפלסטיק העממיים של סווטש, ומולידים גרסה חדשנית לשעון האייקוני SPEEDMASTER במחיר של 299 דולר. השילוב בין מותג יוקרה ומותג נגיש כמו סווטש, הוא באמת סנסציוני, מה שיצר תורים ארוכים בחנויות השעונים בבירות העולם השונות. בקולקציית Bioceramic MoonSwatch יש 11 דגמים, כשכל אחד מהם מייצג כוכב לכת אחר, כמו למשל פלוטו, השמש והירח. לוגו משותף של סווטש ואומגה מופיע על גבי לוח השעון, וברשת אימפרס מבטיחים להביא את הקולקציה בקרוב גם לארץ.

MoonSwatch. מתוך הקולקציה המשותפת של סווטש ואומגה
MoonSwatch. מתוך הקולקציה המשותפת של סווטש ואומגה

מותג בגדי הספורט החדש של דלתא

כבר שנים שחברת דלתא הישראלית ידועה כיצרנית ראשית של מבחר מותגי הספורט מהמובילים בעולם. לאחרונה ככל הנראה חשבו לעצמם אנשי החברה, למה בעצם שלא נייצר מותג בגדי ספורט אלגנטי משלנו, המציע טייצים, חולצות, טופים ואקססוריז מגניבים ממש? והנה נולד לו מותג בגדי הספורט החדש Panta Rei. האתר מושקע ומזמין מבחינת עיצוב וחוויית המשתמשת, והעיצובים סולידיים ואלגנטיים – ויש בהם את כל מה שצריך כדי לעורר בנו השראה להזיז את הישבן שלנו (ולא משנה באיזה גודל הוא). תמצאו באתר דוגמניות במגוון מבני גוף ומשקלים, סרטוני וידאו קצרצרים המציגים את הפריטים עצמן ומניפסט שלם על האחריות החברתית שמגיעה עם המותג. בהתאם לטרנד ששולט כעת בעולמות הספורט, תמצאו כאן פריטים העשויים מבדים שונים ומתאימים לסוגי ספורט בעצימות משתנה. אנחנו הוספנו לסל הקניות תיק אימונים עם מקום להשחיל בו את מזרן היוגה וגם מגבת אימון מנומרת בוורוד עתיק. בקניון עזריאלי תל אביב ובאתר.

Panta Rei | צילום: אוהד רומנו
Panta Rei | צילום: אוהד רומנו

השת"פ החם של הרגע: Y/Project ו-FILA

לא מפתיע ש-FILA בחרו דווקא במותג הפריזאי Y/Project כדי להשיק את חגיגות יום הולדת 110 בקולקציה משותפת. מעצב המותג גלן מרטנז, שגם התמנה לאחרונה למעצב של דיזל (הוא זה שעיצב את הג׳ינס המחובר למגפיים שלבשו נועה קירל וג׳וליה פוקס), אוהב להתנסות בדברים חדשים. הוא נוהג לפרק, להרכיב ושוב לפרק לוקים, גזרות וסילואטות, של בגדים ואקססוריז, ולמקסם את כל העניין בשת״פים מסקרנים, כמו למשל הנעליים הוויקטוריאניות המדהימות שנעשו בשת״פ עם מליסה או השת״פ עם ז׳אן פול גוטייה. במסגרת החבירה ל-FILA, הושקו פריטים לגברים ולנשים, שאת כל אחד מהם ניתן ללבוש במספר דרכים. בין פריטי הקולקציה ניתן למצוא חולצות, סוווטשירטים, מכנסיים וחצאיות עם הפרינטים האייקונים של FILA על גבי גזרות אופייניות ל- Y/Project. טווח מחירים: 490-1,590 ש״ח, בפקטורי 54 קניון TLV ובאתר פקטורי 54.

 

Y/Project X FILA. גופייה: 490 ש״ח, חצאית: 1,200 ש״ח | צילום: יח״צ
Y/Project X FILA. גופייה: 490 ש״ח, חצאית: 1,200 ש״ח | צילום: יח״צ