המלצת צפייה: סדרת המתח החדשה עם כוכבת "משחקי הכס"

ויג'יל | HOT ו-NEXT TV
ויג'יל | HOT ו-NEXT TV

זה הולך להיות סופ"ש מתוח נוכח הפלישה לאוקראינה, אז הרשי לנו להציע לך מתח מסוג אסקפיסטי יותר עם הסדרה החדשה והמדוברת של ה-BBC: מוות מסתורי, צוללת, סוכנות ביונית ושחקנית אהובה במיוחד

88 שיתופים | 132 צפיות

אחרי שנהנו אתמול מיום שמשי במיוחד (או לפחות ראינו את קרני השמש דרך החלון במשרד), מגיע לו סופ"ש קריר וגשום יותר. אבל למען האמת, זהו תירוץ מעולה להתכרבל עם כוס יין או תה מהביל, ולהתמסר לטלוויזיה שאינה חדשות חרף הפלישה לאוקראינה. את המתח שמייצר פוטין את יכולה להמיר בסדרת המתח החדשה והמדוברת של ה-BBC שעולה היום (24.2) ב-HOT.

>> להמציא את אנה: בחילה ותשוקה, ביקורת והערצה בסדרה אחת

ויג'יל | Vigil

דרמת מתח בריטית של ה-BBC בת שישה פרקים בלבד. הסדרה שנוצרה על ידי המועמד לבאפט"א, טום אדג' ("חולה אהבה") ובוימה על ידי ג'יימס סטרונג – המועמד גם הוא לאוסקר הבריטי ("ברודצ'רץ'", "דוקטור הו"), סחפה מעל 10 מיליון צופים מעבר לים כבר עם עליית הפרק הראשון. איימי סילבה (זוכת הבאפט"א סוראן ג'ונס, "דוקטור פוסטר") מגלמת בלשית בכירה במשטרת סקוטלנד, הנשלחת לחקור מוות מסתורי בסיפון הצוללת הבליסטית "ויג'יל". אתן מוזמנות לכסוס ציפורניים אל מול המתחים המתעוררים בין המשטרה לחיל הים הבריטי וסוכנות הביון MI5 בעקבות החקירה. אם התגעגעתן ל"משחקי הכס" תשמחו לשמוע שבסדרה מככבת גם רוז לזלי (המוכרת גם מ"אחוזת דאונטון" ו"הטובות לקרב").
החל מה-24.2, ימי חמישי ב-20:45 ב-HOT3. כל הפרקים זמינים לצפייה גם ב-HOT VOD ו-NEXT TV.

>> מה צפוי בעונה החדשה של "דברים מוזרים" ולמה אילבן נראית כמו ברבי?