באמת מוזר: מה צפוי בעונה החדשה של "דברים מוזרים" ולמה אילבן נראית כמו ברבי?

מילי בובי בראון בגרסה בלונדינית | צילום: אינסטגרם
מילי בובי בראון בגרסה בלונדינית | צילום: אינסטגרם

הסדרה האהובה חוזרת לעונה רביעית אחרי כמעט שלוש שנים(!), ונטפליקס משחררת טריילר חדש. אז מתי היא כבר עולה? האם החבורה באמת התפצלה? ומה לעזאזל עובר על השיער של אילבן? כל הפרטים

88 שיתופים | 132 צפיות

אחרי כמעט שלוש שנים של ציפייה מורטת עצבים העונה הרביעית של "דברים מוזרים" ממש מעבר לפינה. אז האם החבורה באמת התפצלה? מה עלה בגורל ג'ים הופר? ומה עובר על השיער של אילבן?

>> ליידי ויסלדאון יודעת? נטפליקס משחררת טריילר חדש לעונה השנייה של "ברידג'רטון"

לפני הכל, נתחיל מהלו"ז: הסדרה תגיע לסיומה בתום העונה החמישית. בעונה הרביעית יתחילו לתפור את העלילה לכיוון הסיום, אבל כאילו לא ייבשו אותנו מספיק עד כה, נטפליקס מאמצת את הטרנד החביב עליה ומחלקת את העונה לשני חלקים: החלק הראשון של העונה יעלה ב-27 במאי והחלק השני יעלה ב-1 ביולי. עלילת הסדרה מתרחשת כחצי שנה לאחר סיום העונה השלישית, שכזכור הסתיימה עם פיצול החבורה וסימן שאלה גדול בנוגע לגורלו של ג'ים הופר.

הטריילר החדש ששוחרר בסוף השבוע נפתח בקולה של אילבן (מילי בובי בראון), הכותבת לאהובה מייק (פין וולפהארד) ממקום מושבה החדש בקליפורניה. השלייקעס וחולצות האייטיז המודפסות פינו את מקומם לטי-שירט גראנג'ית וחולצת פלאנל משובצת מעל, שיערה ארך ויש לה פוני חדש והיפסטרי. אבל בניגוד למה שהיא מספרת למייק במכתב, נראה שהחיים בסאני קליפורניה לא ממש מאירים לה פנים מבחינה חברתית. אילבן מסיימת את המכתב בציפייה למפגש האיחוד המיוחל שלהם בחופשת האביב. "זאת תהיה חופשת האביב הכי טובה אי פעם", היא מבטיחה, כשברקע מתחלף לו הנוף הקליפורני במטח יריות, מרדף מכוניות, מסוקים, פיצוצים וחיילים אמריקאיים.

עוד ממאורעות סוף השבוע: מילי בובי בראון הפתיעה את עוקביה והעלתה תמונה שלה בשמלת מחוך תקופתית, עיניים ושפתיים מודגשות ושיער בלונדיני – אל חשש, לא מדובר בטיזר ביזארי לעונה החדשה של "דברים מוזרים". בצד חגיגות העונה החדשה שבדרך, חגגה בסוף השבוע כוכבת הסדרה יום הולדת 18. לרגל המאורע היא ובן זוגה, ג'ייק בון ג'ובי (הבן של), התחפשו יחד לבארבי וקן. חמודים.

>> רותם סלע בגרסת הרווקה הנואשת: הסדרות הישראליות שכולם ידברו עליהן ב-2022