וואטסאפ מציגה: הודעות שמוחקות את עצמן אחרי זמן קצר

וואטסאפ | צילום: Shutterstock
וואטסאפ | צילום: Shutterstock

במהלך 2020 צפויה האפליקציה הפופולרית להשיק פיצ'ר של הודעות שנמחקות אוטומטית לאחר זמן שיוגדר על ידי המשתמש. למה זה טוב? או, טוב ששאלתן!

88 שיתופים | 132 צפיות

מכירות את זה שאתן שולחות הודעה בוואטסאפ ואז מתחרטות עליה, אבל לא מספיק מהר, ככה שאם תמחקו אותה אמנם מי שההודעה יועדה לו לא יראה אותה, אבל כן יראה שהיתה הודעה שמחקתן, מה שיגרור שאלות וסיבוכים, ולא בטוח שהוא יאמין ש"זאת היתה הודעה שמיועדת למישהו אחר ונשלחה אליך בטעות, אז מחקתי"?

בקיצור, במהלך 2020 צפויה וואטסאפ להשיק פיצ'ר של הודעות שנמחקות מעצמן אחרי פרק זמן שיוגדר על ידי המשתמשים. למי מיועד הפיצ'ר הזה? כמו שתיארתי בהתחלה, זה מיועד לאנשים שנוטים לכתוב הודעות ואז להתחרט עליהן. כל אלה מאיתנו שסובלים מפתיל קצר ועצבים גדולים, או אחרות מאיתנו עם נטייה קלה לאובססיביות, שמשתלבת לא כל כך טוב עם מערכת יחסים חדשה.

>> איך זה מרגיש כשעושים לך שיימינג בקבוצת וואטסאפ?
>> מה האימוג'יז שאתם משתמשים בהם אומרים עליכם?

הפיצ'ר הנ"ל, אגב, קיים כבר באפליקציית טלגרם ועל פי פרסומים זרים הוא מאוד שימושי לאנשים שבוגדים (לא, לא אתם, אתם התחברתם לטלגרם בגלל הערוצים המגניבים. ברור). אבל למה ללכת לכיוונים לא מוסריים – זה יכול להיות שימושי גם לסקסטינג בין בני זוג לגיטימיים שפשוט לא רוצים שבמקרה הטלפון שלהם ייפול לידיים זרות. אני מניחה שזה גם יכול להיות שימושי לשליחת תמונות עירום, אבל באופן אישי ממליצה שלא להחזיק בטלפון שלכם תמונות עירום של עצמכם, כי איכשהו זה תמיד מסתבך.

שימוש יעיל נוסף יהיה בקבוצות וואטסאפ של הגן. לא, זה לא ימנע את מיליון הודעות ה"מזל טוב לנהוראי החמוד", כשאימא שלו תזמין את כולם ליומולדת שלו בעוד שבועיים, אבל לפחות זה יחסוך לכם אחרי זמן קצר את הגלילה האינסופית.

בכל מקרה, גם ההודעות המשמידות את עצמן לא חסינות בפני האויב הגדול של הרשתות החברתיות – צילום המסך, בתנאי כמובן שהצד השני מהיר מספיק. אבל את המטען הגדול שיש לי כלפי צילומי המסך אשמור לפעם הבאה.