קסומה: הג'וב החדש והשווה של אמה ווטסון

אמה ווטסון | צילום:Edward Berthelot/ Contributor/GettyImages
אמה ווטסון | צילום:Edward Berthelot/ Contributor/GettyImages

בית אופנה נחשב בחר בכוכבת לתפקיד מרשים, בלוק קיצי ומנומש בו שיחזרה את תספורת הפיקסי האייקונית שלה

88 שיתופים | 132 צפיות

שחקנית הקולנוע המוערכת אמה ווטסון (32), הלוא היא הרמיוני גריינג'ר מסדרת הסרטים של הארי פוטר, נבחרה להיות הפנים של מותג הביוטי של פראדה. בפוסט חדש ותמונה מעלפת שלה, בית האופנה האיטלקי חושפים את הבחירה בכוכבת (אשר נבחרה בעבר לסטייל אייקון על ידי מגזין ELLE, ודיגמנה לברברי וקליניק) כפרזנטורית הרשמית שלהם. "פראדה מכריזה על אמה ווטסון כשגרירה החדשה של פראדה ביוטי. השחקנית הפעילה והאמנית הבריטית מגלמת את המהות של אשת פראדה" נכתב בפוסט. 

הכוכבת מציגה בפוסט הזה לוק קיצי ומגניב – תספורת קצוצה, איליינר מיוחד בקצוות העין, גבות שמסודרות בצורה מבולגנת, והשוס: הנמשים של ווטסון, שלא נעלמו תחת שכבות מייקאפ כבדות במיוחד. לגבי התספורת הקצרה והסקסית – כפי הנראה מדובר בפאה, שכן בתמונות הפפרצי האחרונות שלה היא נראית עם שיער ארוך וכך גם בהצצה קצרה לסרטון שהעלו פראדה לקידום הבושם החדש של המותג. נזכיר שלפני יותר מעשור, היא כבר חשפה תסרוקת קצרה (אם כי ארוכה יותר מהנוכחית)  לאחר שסיימה את צילומי סדרת סרטי הארי פוטר וקיצצה את שיערה.
בכל מקרה, בין אם מדובר בפאה ובין אם לא – הפריוויו הראשון של פראדה וווטסון נותן טעימה קצרה ומלאה בסטייל מהשת"פ הזה, ואין ספק שווטסון מוכיחה שהיא עדיין אחת הכוכבות הכי רלוונטיות וטרנדיות, שלא מהססת להשתנות ולהתעדכן.

מלבד לשמש כמוזה של הריח החדש, ווטסון גם תעשה את הופעת הבכורה שלה בבימוי של סרט קצר על הבושם החדש של פראדה. "פראדה תמיד חרגה מעבר למודלים מסורתיים וארכיטיפים של יופי הגיוני והיא מפורסמת בנשיות המאתגרת את המוסכמות", אמרה ווטסון בהודעה לעיתונות בנוגע לתפקידה החדש, "זה תענוג ליצור קמפיין ולייצג ניחוח עם תפיסה פילוסופית כה עמוקה ויוזמות קיימות באופן שמרגיש אמיתי ורלוונטי באמת". סיכמה. הניחוח החדש של פראדה ייחשף ב-22 באוגוסט.