סבתא שיק? הלן מירן דופקת הופעה ועושה כבוד לשיער השיבה המהמם שלה

הלן מירן ושיערה הכסוף והשופע | צילום: LOIC VENANCE/AFP via Getty Images
הלן מירן ושיערה הכסוף והשופע | צילום: LOIC VENANCE/AFP via Getty Images

הלן מירן הפילה אותנו השבוע עם שני לוקים מהאגדות בחסות דולצ'ה וגבאנה. אבל עם כל הכבוד לשמלות המרהיבות שהיא לבשה, מה שהכי עשה לנו את זה הוא השיער שלה

88 שיתופים | 132 צפיות

היא שחקנית מופלאה, אדם אינטיליגנטי ואישה עם סטייל שהוא לא פחות ממלכותי – איך שלא תסתכלו על זה הלן מירן היא אייקון.

>> שירז טל: "יש לי שיער שיבה – וזה מקסים בעיניי"

השבוע מירן בת ה-76 פיזרה את הסטייל החלומי שלה ברחבי סיציליה, לשם הגיעה עם בן זוגה במאי הקולנוע האמריקני טיילור הקפורד. מירן ביקרה באי האיטלקי על מנת לצפות בתצוגת סתיו-חורף 2022-23 של דולצ'ה וגבאנה, מהשורה הראשונה כמובן, ושמטה לנו את הלסת עם שני לוקים מרהיבים.

מירן הפנטה אותנו פעם אחת בשמלה אצילית בצבע חלמון עם שרוולי שיפון שקפקפים ואיור משובץ באבני קריסטל של פני אישה בחזית השמלה. את הלוק היא השלימה עם קשת זהב יוקרתית וקלאץ' זהוב. בלוק השני שלה מירן גמרה אותנו סופית ונראתה כמו מלכה אמיתית בשמלת פסים מטאלית עם שובל מרשים ושרוולים תפוחים.

אבל מעבר לסטייל המרהיב שלה, מה שבאמת באמת עושה לנו את זה בכל ההופעה הזאת הוא הכבוד שהיא נותנת לשיער השיבה היפהפה שלה. בפסטיבל קאן לפני חודשיים הדהימה אותנו מירן כשצעדה על השטיח האדום בשמלה כסופה ומנצנצת עם טאץ' עתידני, כאשר את האפקט הדרמטי הגביר שיערה הארוך והכסוף שהתנפנף לו בכיף. השבוע היא אספה את שיערה בפקעת אלגנטית וחילקה אותו עם שביל משורטט באמצע.

מירן היא אחת השחקניות ההוליוודיות שמחבקות בפומבי את הגיל שלהן, והיא לא היחידה. גם אנדי מקדואל ושרה ג'סיקה פרקר מתגאות בשיער המאפיר שלהן, וכך גם גלן קלוז, ג'ימי לי קרטיס, ג'ודי פוסטר ואחרות המוכיחות ששיער לבן לא רק גורע מהיופי, הוא יכול גם להעצים אותו.

>> סמדר גנזי: "שחררי את עצמך מהלחץ להיאחז במה שבלתי ניתן לאחיזה – נעורים ועור מתוח"