בר זומר: "אני בלופ של בכי ומעט מאוד שעות שינה, אני לא בסדר"

בר זומר לובשת אלו יוגה | צילום מסך מתוך אינסטגרם: alo@
בר זומר לובשת אלו יוגה | צילום מסך מתוך אינסטגרם: alo@

ביולי האחרון ילדה הדוגמנית בר זומר את בתה הבכורה מילה. בצד תחושות האושר והשמחה, נוצרות תחושות חדשות ומורכבות שזומר נותנת להן ביטוי באומץ בסטורי חשוף. מחזקות ושולחות חיבוק

88 שיתופים | 132 צפיות

חודש וחצי עבר מאז שבר זומר הביאה לעולם את בתה הבכורה מילה, יחד עם בן זוגה אביב כהן. אך למרות שנדמה כי ברשתות החברתיות הכל ורוד ומושלם, הבוקר (שלישי) היא חושפת בסטורי רגיש את מצבה הנפשי.

>> הדולה של בר זומר: "ההיריון הוא לפעמים סוג של ירח דבש"

"הימים האחרונים עם מילוש לא פשוטים", משתפת זומר. "לא יודעת עם זו קפיצת גדילה, גזים או סתם פינוק, לא יכולה להגדיר את זה כי אני בעצמי לא יודעת".

"אני מרגישה כמו בלופ – של אוכל, בכי, ידיים ומעט מאוד שעות שינה", מספרת הדוגמנית ההורסת למעל 750 אלף העוקבות והעוקבים שלה באינסטגרם, ומוסיפה: "זה הכי הגיוני ובסדר". זומר כותבת בכנות: "אני הכי שם, אבל אני לא כותבת את כל זה כדי להגיד כמה זה בסדר, אלא כדי לפרוק ולשתף שלפעמים אני לא בסדר – לא בהתנהגות שלי, אלא בתחושות שלי".

מתוך הסטורי של בר זומר | צילום: barzomer@
מתוך הסטורי של בר זומר | צילום: barzomer@

"לא הכל 'ורוד' ולא הכל מסתדר כמו שרוצים", חושפת זומר את המציאות המוכרת לכל אימא טרייה, וכותבת: "פתאום כל מה שהוא 'אני' נדחק קצת לפינה, פתאום הכל תסכול של 'מה אני עושה לא נכון', פתאום השאלות לא מפסיקות לתקוף. יש ימים כאלה שבהם רגשית, הרגשתי לא בסדר".

>> קטיה אברבוך מ"חתונמי" נחשפת: "להצטלם בבגד ים אחרי לידה זה קשה"

בכך זומר נותנת במה אותנטית לקושי שלא מעט נשים מפחדות או מרגישות לא בסדר לשקף החוצה לעולם, וזה חשוב מאוד. אנחנו רק מאחלות לה שתתרגל, תאזן, תצליח לראות את עצמה ולחשוב על עצמה – על אף שיש לה אוצר חדש בידיים. לבינתיים, שולחות חיבוק.