אנג'לינה ג'ולי מציבה חתיכת תמרור אזהרה

אנג'לינה ג'ולי | צילום: TOLGA AKMEN/AFP via Getty Images
אנג'לינה ג'ולי | צילום: TOLGA AKMEN/AFP via Getty Images

ימים לא קלים עוברים על אנג'לינה ג'ולי. השחקנית המפורסמת פותחת את הלב ומשתפת את מעל 14 מיליון העוקבות והעוקבים שלה בפוסט מרגש וחשוב

88 שיתופים | 132 צפיות

ימים לא פשוטים עוברים על אנג'לינה ג'ולי. השחקנית המפורסמת הקדישה פוסט קורע לב באינסטגרם לאימה המנוחה. "מחר היה אמור להיות יום ההולדת ה-73 של אימי, היא נפטרה לפני 15 שנים, אחרי קרב ארוך עם סרטן השד והשחלות", פותחת ג'ולי את הפוסט הכואב, "ביוני הקרוב אהיה במרחק חודש אחד בלבד מהגיל בו היא הייתה כשאובחנה".

>> אלה לי משתפת: "אני חווה כאבים בכל הגוף, לחצים וחרדות"

"עברתי ניתוחים שמטרתם לנסות למנוע את הסיכונים שאחלה גם אני, אבל כמובן שאמשיך להיבדק בהתאם", ג'ולי משתפת ומזהירה. "אמא שלי אהבה את ג'ימי הנדריקס, ותמיד חתמה את מכתביה במילים Kiss the sky (שמו של אחד האלבומים של הנדריקס, ש"ב). המילים האלה היוו עבורי משמעות אחרת כשהיא הלכה לעולמה".

"אני שולחת את אהבתי לאלו שאיבדו את אהוביהם ומחזקת אותם", ממשיכה ג'ולי, "וגם את אלה שנלחמים ברגע זה ממש על החיים שלהם או על החיים של אלה שהם אוהבים".

אנג'לינה ג'ולי ואימה:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Angelina Jolie (@angelinajolie)

לג'ולי יש גם מסר חשוב לנשים: "בבקשה נצלו את הזמן בלשמור על עצמכן, עשו בדיקת ממוגרפיה, בדיקות דם ואולטרסאונד, בוודאי אם יש במשפחה שלכן היסטוריה עם סרטן".

כנאמר בפוסט של ג'ולי, אימה אובחנה בסרטן השד כשהייתה בת 48 ונפטרה כשמונה שנים לאחר מכן. בשנת 2013 השחקנית האהובה חשפה ב"ניו יורק טיימס" שגילתה כי היא נושאת את אחד הגנים הסרטניים, וכי החליטה לכרות את שני שדיה כדי למנוע את הסיכוי שתחלה גם היא. במסגרת הטיפולים שלה החליטה לעבור שחזור דו צדדי מלא של שני השדיים, ומאז היא מנצלת את מעמדה כדי לעורר מודעות לנושא בקרב נשים.

השחקנית איבדה את היקר לה מכל לסרטן והייתה בסיכון בעצמה. כנשים, המילים של ג'ולי מכווצות לנו את הלב, ובעיקר מזכירות לנו כמה חשוב ללכת להיבדק. אמנם חודש המודעות לסרטן השד מצוין מדי שנה בחודש אוקטובר, אך לא צריך לחכות למועד מסוים שיגיע בשביל למנוע עוד אובדן קשה מנשוא.