"מאמינות לכן": סערה בעקבות מופעי הסולד אאוט של אייל גולן

אייל גולן | צילום מסך מהתחקיר של אורלי וגיא ברשת 13
אייל גולן | צילום מסך מהתחקיר של אורלי וגיא ברשת 13

120 אלף כרטיסים למופעים של אייל גולן חוסלו תוך שלוש שעות, אבל מייסד עמוד הרשת הפופולרי "הפשוטע" רוצה להזכיר לכולנו את מי שהספיקו להישכח עם פוסט שמתפוצץ ברשת

88 שיתופים | 132 צפיות

ארבע ההופעות של הזמר אייל גולן בבלומפילד הפכו סולד-אאוט פחות או יותר ברגע שנפתחו הקופות. כלי התקשורת מיהרו לבשר על "שיא ישראלי חדש", לאחר ש-120 אלף כרטיסים התחסלו תוך שלוש שעות – אבל מישהי, או ליתר דיוק מישהו שאנחנו אוהבות מאוד, בא להעיר את תשומת הלב של כולנו למשהו אחר.

>> "אם הייתי עומדת מול אייל גולן הייתי אומרת לו – בגללך נהרסו לי החיים"

"בין כל הדיווחים על ארבעת הסולדאאוטים, חשוב לי לכתוב ל-ט' ו-נ'. אני מקווה שאתן בטוב, שאתן לא מרגישות ששכחו אתכן ושלבן לא נחמץ", כותב היום בר אלמליח, האדם והרוח החיה מאחורי עמוד הרשת המגה-פופולרי הפשוטע, המתהדר בכמות של כ-600 אלף עוקבים באינסטגרם וכ-350 אלף עוקבים בפייסבוק.

בפוסט הכל כך חשוב שלו, פונה אלמליח לנפגעות בפרשת "משחקי חברה" שהסעירה את המדינה, בה נקשר שמו של גולן. התיק נסגר בסופו של דבר כתוצאה מחוסר ראיות, אבל חייהן של נ' ו-ט' נהרסו. "אני תמיד אאמין לכן", כותב אלמליח ומוסיף: "אף סוללת עורכי דין משומנת לא תשכנע אותי שנערות בנות 15-16 מבתים הרוסים ביקשו שגברים בני 40-50 יעבירו אותן מיד ליד, או המציאו הכל, ולא שפשוט היה קל לעבוד עליהן. אני מקווה שיום אחד תקבלו הכרה".

בין כל הדיווחים על ״ארבעת הסולד אאוטים״, חשוב לי לכתוב לט׳ ונ׳,אני מקווה שאתן בטוב, שאתן לא מרגישות ששכחו אתכן ושלבכן…

Posted by ‎הפשוטע‎ on Monday, March 18, 2024

הפוסט של הפשוטע עלה לפני זמן קצר וכבר הספיק לקבל כ-45 אלף לייקים באינסטגרם וכששת אלפים לייקים בפייסבוק ואלפי תגובות. בין המגיבות והמגיבים הרבים לפוסט נמצאים לא מעט סלבס, כמו למשל, פאולה רוזנברג, שהגיבה בחזרה ב"כל מילה"; רותי רוסו שהסתפקה במילה אחת וכתבה "אלופה"; כוכבת "האח הגדול" רומי גיאור הגיבה בעזרת אמוג'י של פגיעה במטרה, הזמרת אקו כתבה "תודה רבה" והזמרת טלי כרקוקלי הוסיפה לב אוהב.

כמו כן, כתבת חדשות 13, נריה קראוס, הוסיפה "בול, תודה על זה", ואילו כתבת הרווחה של חדשות 12, מיכל פעילן, שכתבה בתגובה: "בדיוק מה שחשבתי כשראיתי את הפרסום. נ' וט' אנחנו איתכן, מאמינות לכן, ומבטיחות לעשות הכל כדי שהילדות שלכן יגדלו למקום טוב יותר".

מיכל פעילן מגיבה לפוסט של הפשוטע | צילום: אינסטגרם hapshutaofficial@
מיכל פעילן מגיבה לפוסט של הפשוטע | צילום: אינסטגרם hapshutaofficial@

נ' ו-ט' פתחו את לבן בפנינו בעבר, וסיפרו על הפרשה שטלטלה את חייהן. "אם הייתי עומדת עכשיו מול אייל גולן הייתי אומרת לו: 'אני מתעבת אותך. בגללך ובגלל אבא שלך והחבורה שלכם נהרסו חיי", אמרה לנו אז ט' בריאיון. "רמסת אותי, לכלכת וזיהמת אותי", היא סיפרה בכאב ואמרה: "שנים של טיפולים פסיכיאטריים ואשפוז בכפייה באברבנאל, ועדיין יורדות הקליפות מהגוף'".

תגובות הסלבס לפוסט של הפשוטע | צילום: אינסטגרם hapshutaofficial@
תגובות הסלבס לפוסט של הפשוטע | צילום: אינסטגרם hapshutaofficial@

כאמור, התיק נסגר מחוסר ריאיות, אבל חייהן של שתי נשים צעירות – שהיו אז ילדות חסרות ישע – נהרסו כליל. אסור לנו לשכוח אותן ואת מה שמקורביו של גולן עוללו להן.