נגמרו החיפושים: 7 המלצות צפייה לסוף השבוע

עיר הרצח | באדיבות נטפליקס
עיר הרצח | באדיבות נטפליקס

נערה גבוהה במיוחד, רומן מלא תשוקה בין מורה לתלמיד וקומדיה המבוססת על אימפרוביזציה עם שרון סטון: חסכנו לך את החיפושים ואספנו את הסדרות והסרטים המומלצים ביותר לסוף השבוע. צפייה מהנה

88 שיתופים | 132 צפיות

הסופ"ש כאן, שזה נפלא ותמיד מרגש מחדש. האור בקצה המנהרה הגיע. אנחנו יודעות שאת רק מחכה להתרווח על הספה ולהתמסר לסדרה ממכרת או סרט טוב מבלי לבזבז זמן על חיפושים מיותרים, ולכן חסכנו לך את העבודה ואספנו עבורך את ההמלצות שיסגרו לך את הפינה. מבחינתנו, אם עדיין לא ראית את הסרט הדוקומנטרי נוכל הטינדר, אז תתחילי ממנו ורק אחר כך תחזרי לרשימה.

>> למקרה שפספסת: הסדרות המומלצות לבינג' חורפי בנטפליקס

קומדיה

Murderville | עיר הרצח
אולי לא נשמע מאוד מרענן שבמרכז העלילה (אם אפשר לקרוא לזה ככה) עומד בלש לא אפוי במיוחד, אבל אל תמהרי לשפוט. טרי סיאטל חוקר שורה של מקרי רצח, בכל פרק הוא מפענח אירוע חדש, ואת זה הוא עושה בעזרת סלב אורח שלא יודע כלום על העבודה המשטרתית, כמעט כמו סיאטל עצמו. מדובר בסדרת פשע קומית שכל כולה מבוססת על אימפרוביזציה – ומי מגיע לאלתר? שרון סטון, קונאן אובראיין, קן ג'ונג ("קומיוניטי"), קומייל ננג'יאני ("עמק הסיליקון") ועוד. אחלה קונספט קליל לנקות את הראש.
הסדרה זמינה לצפייה בנטפליקס.

 

בי פלוס | B Positive
אחרי המפץ הגדול ושני גברים וחצי, צ’אק לורי, מלך הסיטקומים האמריקאי עושה זאת שוב בסדרה מצחיקה וגם קצת מרגשת. גיבורת הסדרה היא בחורה שאין לה שום מחויבות בחיים, עד שהיא שפוגשת חבר ילדות אחרי שנים שהם לא התראו. כשהיא מגלה כמתאימה לתרום לו כליה, כל החיים שלה מתהפכים והיא עושה שיפט רציני, כי מה יותר מחייב מזה?
2 עונות, כל הפרקים זמינים לצפייה ב-yes VOD.

דרמה

ילדים ביער
סדרה ישראלית חדשה, במיוחד כדי שתרגישי קצת גאווה בהפקות מקור. דלית קהן היא גם היוצרת וגם מגלמת את הגיבורה: הומלסית לא סימפטית במיוחד בשלבי היריון מתקדם. יפתח קליין בדמותו של חוקר משטרה המקבל תיק אפל – ממש אפל, סחר בתינוקות. מזעזע. בקיצור, אנחנו נראה איך הוא מנסה לרתום את אותה חסרת הבית המתגוררת במלון נטוש, ולהפוך אותה לסוכנת סמויה. יהיה מותח, שלפי את הפופקורן.
זמינה לצפייה ב-yes TV Action וב-yes VOD.

>> מככבת ב"ילדים ביער", מדברת על חרמנות וסמים ועושה צחוקים עם רותם סלע. ריאיון עם נעמי לבוב 

המורה | A Teacher
מיני סדרה הכוללת 10 פרקים, המבוססת על הספר באותו השם מאת האנה פידל. הבמאים הם פידל וגיליאן רובספייר, שהביאו לנו לאחרונה את סדרת ההמשך של סקס והעיר הגדולה – פשוט ככה. במרכז הסיפור, ונראה אם תצליחי לא לשפוט, יש לנו מורה לספרות בתיכון שמפתחת מערכת יחסים עם תלמיד בן 18. הסדרה עוקבת אחרי המורכבות וגם אחרי ההשלכות של הקשר האסור הזה.
הסדרה זמינה לצפייה בנקסט tv ובהוט 3, הוט VOD.

My Best Friend Anne Frank | החברה הכי טובה שלי, אנה פרנק
סרט המביא את החברות בין אנה פרנק לחנה גוסלר. מתחילת ידידותן שהחלה באמסטרדם תחת הכיבוש הנאצי ועד סופה – במפגש המצמרר, כפי שאתה יכולות לתאר לעצמכן – במחנה הריכוז.
הסרט זמין לצפייה בנטפליקס.

לכל המשפחה

מתנות קטנות
"מתנות קטנות", (אם לא מתנגן לך כעת השיר בראש, לא ברור ממה את עשויה) היא סדרה בת 12 פרקים, מבית היוצר של רמי קלינשטיין ונעם חורב. קלינשטיין מנהל חנות מתנות קסומה, ויש לו שם כל מיני עוזרים חביבים. בכל פרק אמן אורח מיוחד כמו למשל: שירי מימון, לי בירן, ציפי שביט ורוני דלומי.
זמינה לצפייה ב-Yes VOD, ערוץ Hot VOD וסלקום TV

>> בלי ייסורי מצפון: 6 סדרות חכמות שירתקו את הילדים למסך

Tall Girl 2 | נערה גבוהה 2
למי שפספסה את החלק הראשון, בו ג'ודי הגבוהה מוצאת אהבה במקום שלא ציפתה לו (רמז: אולי כדאי להפסיק להחליק שמאלה באפליקציה את הגברים שנמוכים ממך), את מוזמנת להשלים אותו כי מדובר בפאן טהור, אבל בטוח שתצליחי להתמודד גם בלי. בחלק השני, הנערה שלנו מגשימה חלום ומקבלת את התפקיד הראשי במחזמר שעולה בבית הספר. אבל עם ההגשמה העצמית, בא גם החוסר הביטחון וגם מערכת היחסים שלה קצת מתערערת.
זמינה לצפייה בנטפליקס.