נחשפת הסיבה האמיתית של הארי ומייגן לעבור לקנדה

אצל מי הג'וינט? מייגן מרקל והנסיך הארי | צילום: Gettyimages
אצל מי הג'וינט? מייגן מרקל והנסיך הארי | צילום: Gettyimages

הארי ומייגן מוותרים על החיים המלכותיים בשביל השאכטה? מה שבטוח הוא שבקנדה הגידול והשימוש העצמי חוקיים כבר שנתיים, וביתם של הזוג המלכותי נמצא בלב שדות גידול קנאביס

88 שיתופים | 132 צפיות

עוד כשהכל היה שמח ופורח בארמון בקינגהאם, לא יצאו לנו מהראש צמד המילים שמלמלה מייגן מרקל, כשחזרה לארמון בסוף הנסיעה בכרכרה המלכותית בסוף חתונתה. מייגן מלמלה "או, פאק", וכבשה צחוק פרוע אותו כיסתה בגב ידה. צמד המילים האלה היו מטאפורה ספרותית מושלמת למי שעכשיו נאלצת להסתיר את טבעה האמיתי, הפרוע, השובב, שמעתה עליה לכבס את הרגליה ולהתאימם לתדמית המעומלנת של בת מלוכה אנגליה. כבר אז חשבנו לעצמנו: מייגן היא שחקנית טלוויזיה, היא רגילה להסתובב עם הברנז'ה ובטח שהיא מגלגלת לעצמה ג'וינט מדי פעם ומעשנת אותו כשהיא צופה ב"טד 2" וטוחנת דוריטוס בטעם חלפיניו חריף. לא היה לנו ספק שכבת מלכות היא צריכה לוותר על הג'וינטים ושאלנו את עצמנו האם זה שווה את זה: האם להפוך לבת מלוכה ולחיות חיים חד פעמיים עם נוכחות שיא של בדי קטיפה וברוקאד, הרבה משרתים והמון כריכי מלפפון ומילות נימוס, האם שווה לוותר עבור זה על השאכטה הלילית? וכבר אז ענינו לעצמנו "לא". עבור סטלן אמיתי עדיפה הסאטלה על המלכות. ומה מסתבר? שצדקנו, ולא ידענו עד כמה. (אגב, העוגה בתמונה למטה אינה מכילה קנאביס למיטב ידיעתנו).

>> עזבנו כך, חיוור היה לו ארצ'י

View this post on Instagram

Spotlight on: The Hubb Community Kitchen It was just one year ago that The Duchess of Sussex made a special visit to the women of The Hubb Community Kitchen to help prepare meals for those in need. The connection between The Duchess and these women began a year prior, as she supported them in the creation of “Together”, a charity cookbook which celebrates the power of cooking to bring communities together. The cookbook showcases recipes from women whose community was affected by the 2017 Grenfell Tower fire in London. Their incredible stories and personal recipes placed “Together” on The New York Times Bestseller List and The Sunday Times Booklist. Today, the women at the Hubb Community Kitchen continue to have a positive impact in their community, across the UK, and around the world. Whether it’s providing a safe space for women and children to come for a hot meal, supporting local schools, serving free lunches to senior citizens, partnering with the Red Cross to provide lunches for refugees, or feeding the homeless – the Hubb helps and heals through their support and sustenance. Thank you, ladies, for the leadership and inspiration that your cooking and love of community brings to all those around you. We remain so very proud of the good work that you continue to do, and cannot wait to see what 2020 brings! Photo © PA / Hubb Kitchen / Jenny Zarin

A post shared by The Duke and Duchess of Sussex (@sussexroyal) on

כמה קשה מן הסתם להזמין טלגראס לארמון המלוכה. השליח על האופניים ודאי היה נראה חשוד לשומרים המלכותיים, וגם אם היה מסווה את עצמו לשליח של "וולט"  ומחדיר את הג'וינטים פנימה באריזה של אוכל הודי, מתישהו מישהו היה עולה על זה. אחרי הכול, כמה סמוסות אפשר לאכול? גם אם חברים היו רוכשים את החומר עבור הארי ומייגן, ודאי היה נמצא המשרת שהיה מריח את העננה המתוקה ומוכר את הסיפור ל"סאן" הבריטי, ומה הייתה עושה העיתונות הבריטית למייגן?הורסת את הסאטלה בוודאות.

כדי להכין את הרקע לסיפור, בואו נחזור אחורה בזמן אל חתונתה הראשונה של מייגן, שכבר ב-2011 התחתנה בג'מייקה (גבירותיי ורבותיי המושבעים, אנחנו מציגות בפניכם את יעד הסטלנים מספר 1) עם בעלה הראשון טרוור (מי?) אנגלסון. בחתונתה זו קיבל כל אורח גיפט באג ובתוכו מריחואנה (סטנדרט גבוה!). בטקס קבלת הפנים נהנו האורחים ממאתיים ג'וינטים מגולגלים ביד, אותם גלגלה מייגן בעצמה, לפי מסמכים שהגיעו לסאן הבריטי. יש לה יד, כמו שנהוג לומר היום בתוכניות הבישול.

למייגן אחיין המתגורר באורגון ולו יש חווה בת מעל 4,000 דונם של מריחואנה. איך קוראים לחווה? שמחות ששאלתם, שמה הוא "גידול מלכותי" והיא אחראית על הזנים הבלעדיים "ספרקל מרקל" ו"ארצ'י ספרקי". רק מלכתוב את השמות האלה קיבלנו מנצ'יס. זו הסכנה שבלכתוב אייטם סאטלנים לפני ארוחת הצוהריים. הארי עצמו נודע כבליין לפני החתונה. כולנו זוכרות את התמונות חשופות השת שלו מווגאס. מקורבים העידו שהוא שותה המון במסיבות ומעשן לרוב, וביקר במכוני גמילה מגיל 17 בערך. אז איך עוברים ממאתיים ג'וינטים בקבלת הפנים בחתונה לצום סאטלות ול"נייס טו מיט יור רויאל היינס"? זה לא קל, ואין לנו ספק שחלק גדול מהשיקול לעזוב את בריטניה ולעבור לקנדה טמון בהסבר הבא.

>> המלכה מי? מייגן והארי מצפצפים

דיווחים בקנדה מספרים שאחוזתם השכורה של בני הזוג המלכותי (אה, סוג של מלכותי) נמצאת במרכז מה שיהפוך לבית גידול מטורף למריחואנה. במורד הכביש מאחוזתם של הארי ומייגן נמצא מפעל עופות, שבימים אלה נסגר ועומד להיות מושכר למגדלי מריחואנה. וזה רק קצה הקרחון: אחרי שב-2018 עבר חוק המאפשר גידול לצורכי הנאה של קנאביס בקנדה (לאזרחים מותר לקנות עד 40 גרם בחודש לצורכי הנאה ואף לגדל אותו), יזמים מתחומי הליגליזציה וגידול הקנאביס ממלאים את האיזור. המועצה המקומית קבעה שכל מי שהוא בעל אדמות חקלאיות יוכל לא רק לגדל ולמכור, אלא אף לפתוח חנויות קנאביס ומועדוני לאונג' לעישון החומר. על זה מדבר ביבי כשהוא אומר שידאג "לייבוא המודל הקנדי להסדרת שוק חוקי בישראל"? טו-אוב!

הארי ומייגן אחרי המעבר לקנדה | צילום מסך מתוך הסרט "פיינאפל אקספרס"
הארי ומייגן אחרי המעבר לקנדה | צילום מסך מתוך הסרט "פיינאפל אקספרס"

יש ברור מזה? הארי ומייגן בחרו לזנוח את הביקורים אצל פנסיונרים לוחמי מלחמת העולם השנייה ומירוצי הסוסים באסקוט לטובת החיים הטובים והשאכטה. זרקו את המלכה לטובת סאטלה מלכותית! נשאלת השאלה: למה אנחנו עדיין כאן ולא עוברים לקנדה? עם כל מה שלמדנו היום נצטרך לשקול מחדש את הרילוקיישן הדמיוני לאוסטרליה ולהמירו ברילוקיישן דמיוני לקנדה. הארי ומייגן, גלגלו לנו פיינאפל אקספרס, קנדה – היר ווי קאם!

>> קצת תחקיר על קנדה לפני שעוברות לשם