דרו ברימור: "אני לא שונאת סקס, בגיל 47 אני פחות צריכה את זה"

דרו ברימור | צילום: Shuterstock
דרו ברימור | צילום: Shuterstock

אחרי שהערת אגב בתוכנית האירוח שלה גרמה לאינספור גבות להתרומם, השחקנית דרו ברימור כותבת טור אישי: "מאז שהפכתי לאימא חד הורית, אני לא מסוגלת להיות ביחסים אינטימיים"

88 שיתופים | 132 צפיות

לפני שבועות אחדים סיננה דרו ברימור באגביות בתוכנית האירוח שלה שהיא יכולה להעביר שנים ללא סקס. כן, פשוט ככה.

>> אקשן מאמא: איך מצלמים סצנת סקס כשאימא שלך היא הבמאית?

השבוע, השחקנית האהובה שנחשבה בניינטיז לאחת מהאיט גירלז הלוהטות של העשור, החליטה לפרסם הבהרה בנושא לאחר שאישה שמתאמנת איתה באותו מכון כושר זרקה ש"דרו ברימור שונאת סקס!". השחקנית בת ה-47 הקדישה לעניין טור אישי וחשוף בבלוג האישי שהיא מתחזקת. כך היא כתבה: "אני כמעט בת 48 ובגילי יש לי רגשות שונים כלפי אינטימיות ביחס לאלה שהיו לי בגיל ההתבגרות. לא היו לי הורים שיכלו לשמש דוגמה, וניהלתי קשרים של מבוגרים למרות שהייתי בגיל רך מאוד".

השינוי בגישה שלה התעצם לדבריה לאחר הפרידה מאבי שתי בנותיה, איש העסקים היהודי-אמריקאי וויל קופלמן. יחסיהם הגיעו לסיומם ב-2016, ומאז ברימור זהירה יותר בכל הנוגע ליחסים ואינטימיות. "היה לי את העונג להעביר את הפוקוס ללאהוב את עצמי ואת בנותיי, גם אם זה לא כולל גבר לתקופה", היא המשיכה, "מאז שהפכתי לאימא חד הורית, אני לא מסוגלת להיות ביחסים אינטימיים. היה לי את הכבוד לעבוד על עצמי וללמוד מה זאת הורות, דבר שלא היה לי מובן בילדותי".

דרו ברימור ובן זוגה לשעבר וויל קופלמן | צילום: Shutterstock
דרו ברימור ובן זוגה לשעבר וויל קופלמן | צילום: Shutterstock

"אני לא בנאדם שצריך סקס, ושחייב לצאת החוצה בשביל להשיג את זה", כתבה ברימור, "אני מישהי שמחויבת עמוקות לטפח ולעודד את האופן שבו נערות צעירות, הבנות שלי ואני כאישה – חייבות לתפקד בעולם הזה. אולי בעתיד אמצא את עצמי נכנסת למערכת יחסים, זה פשוט לא בראש סדר העדיפויות שלי כרגע. יש אנשים שמתגרשים או יוצאים ממערכת יחסים ומיד מוצאים את עצמם במערכת יחסים חדשה, אין בזה שום דבר פסול ואני לא שופטת אף אחד, לי זה פשוט לא עובד. הלוואי ובצעירותי אימא שלי, אבא שלי, או מישהו מהחברים שלי היה מלמד אותי שיש דברים שלא מתאימים לכל גיל, שלצד הכיף בחיים צריך גם לדעת להציב גבולות".

"אז לפרוטוקול, אני לא שונאת סקס!", ברימור סיכמה, "פשוט רק לאחרונה הגעתי להתגלות שאהבה וסקס הם שני דברים שונים".

>> "לא מחליקות יותר": הנשים שהחליטו לפעול נגד התנהלות הגברים באפליקציות הכרויות