מפתיע: למה דניאל גרינברג לא חוזרת לגור עם אייל גולן?

דניאל גרינברג | צילום: צילום מסך מאינסטגרם daniel_greenberg@
דניאל גרינברג | צילום: צילום מסך מאינסטגרם daniel_greenberg@

דניאל גרינברג ערכה סשן שאלות-תשובות אינטימי במיוחד עם העוקבים והעוקבות שלה, וחשפה עובדה מפתיעה על הקאמבק שלה ושל אייל גולן. אל תצפו לחתונה חוזרת

88 שיתופים | 132 צפיות

דניאל גרינברג הייתה במצב רוח שיתופי אתמול (שלישי), ושיתפה את העוקבות והעוקבים בחשבון האינסטגרם שלה בתשובות לשאלות בוערות, וג'וסיות בהחלט.

>> משה קורסיה ושופינג בזארה: האסקפיזם של דניאל גרינברג בימי המלחמה

אחת מהעוקבות שאלה אותה האם והיא והגרוש שלה אייל גולן יתחתנו שוב, עכשיו כשעשו קאמבק. כזכור, השניים סיימו את מערכת היחסים ביניהם לא הרבה אחרי שהתפוצצה פרשת "משחקי חברה", בה היה מעורב אייל גולן, שאף נתבע על ידי שתיים מהנפגעות בפרשה לאחר שתיק החקירה נגדו נסגר מחוסר ראיות. גרינברג השיבה לשאלת החתונה ואמרה כי המהלך נראה בעיניה "מאוד מיותר, אבל קטונתי מלצאת בהצהרות. ה' מתכנן, אני מבצעת".

>> נפגעת פרשת "משחקי חברה": "אם הייתי עומדת מול אייל גולן הייתי אומרת לו – בגללך נהרסו לי החיים"

בריאיון שהעניקה לחדשות 12 לאחר הפרידה מגולן, נשאלה על פרשת "משחקי חברה", הודתה כי "חששתי מפרשיה חדשה", ושאם יש נשים שנפגעו, ליבה יוצא אליהן ושהיא תמיד במקום של הנשים. באותו ראיון אף חשפה את נקודת השבר הזוגית הגדולה בינה ובין גולן, עם רמזים עבים על אירוע שאירע בחודש השישי להריונה עם מיאל הבכורה. גרינברג הייתה ועודנה מנועה מלחשוף את הפרטים בשל ההסכם המשפטי בין השניים, אבל מבחינתה זה טרף את הקלפים. "אני לא יכולה לחשוף, כי אני מחויבת לשמור על סודיות", היא אמרה ובכל זאת רמזה: "את רואה בדרך דברים שהעיניים רואות, הלב מרגיש ולראש קשה לשכוח".

דניאל גרינברג | צילום: אינסטגרם daniel_greenbergg@
דניאל גרינברג | צילום: אינסטגרם daniel_greenbergg@

>> זוכת "האח הגדול" מזועזעת מהסרטון הזה, ובצדק

גרינברג נשאלה גם האם היא עדיין גרה בדירה שעברה אליה אחרי הגירושים. היא השיבה שהיא חוגגת בה שנתיים של מגורים, ושהדירה הזו הייתה המשמעותית עבורה יותר מבין כל המקומות שגרה בהם עד היום. "אני בת 29 וזה הלוקיישן השמיני שלי, וחייבת לציין שהוא הטופ שלי. עברתי בה כנראה את בית הספר של חיי", הודתה והמשיכה. "אני מחוברת אליה אנרגטית כבר בקטע אחר. לחוות גירושים – עם כמה שהם מטלטלים את הנפש – ופתאום דירה לבד עם תינוקת בת שנה וחצי ותינוק בן ארבעה חודשים, עם תסכול וקשיים שהפכתי לאתגרים, חלמתי והגשמתי, ובניתי עסק בעשר אצבעות", כתבה בגאווה.

דניאל גרינברג | צילום: אינסטגרם daniel_greenbergg@
דניאל גרינברג | צילום: אינסטגרם daniel_greenbergg@

>> "אם הייתי עומדת מול אייל גולן הייתי אומרת לו – בגללך נהרסו לי החיים"

אז נראה שגרינברג שמה את העבר רשמית מאחוריה, אבל משמח לראות שהיא בכל זאת שומרת על הגבולות שלה, ונאמנה לרצונות ולעקרונות שלה בתוך היחסים.