דנה פרידר על האהבה החדשה: "באתי בלב פתוח ונתתי סיכוי"

דנה פרידר לפאיו | צילום: מיקי סנדורסי
דנה פרידר לפאיו | צילום: מיקי סנדורסי

למרות תחושת הכישלון בעקבות גירושיה, דנה פרידר, שחוגגת היום יומלדת, לא הפסיקה להאמין באהבה. בצילומים לסדרת טיפוח חדשה של פאיו היא מדברת על הגיל שלה ועל הדרך המשונה שלה לחגוג הערב

88 שיתופים | 132 צפיות

שישה חודשים אחרי שהתגרשה מבעלה דין שטרן, בתום שנתיים של נישואין, דנה פרידר שוב מחייכת. "אבל אל תנחסו, זו רק התחלה. הקשר הוא בן חודש בלבד", היא ממהרת להרגיע.

View this post on Instagram

????קבל עם ואינסטגרם!

A post shared by Dana Frider (@danafrider) on

נפגשנו ב-HOTEL BOBO מקבוצת מלונות בראון על סט הצילומים המקושט בבלונים עם שמה, לרגל השקת סדרת הטיפוח של פאיו, Collagene Roselift. הסיבה לבלונים היא כי ממש היום חוגגת פרידר יום הולדת 33. "אני נהנית לעבוד ביום הולדתי, כי זה מזכיר לי שאחרי הכול אני עובדת בדבר שאני מאוד אוהבת. חוץ מזה הגעתי לגיל שצריך להתחיל לשמור ולדחות את כל ההזרקות, והמוצרים האלה הם ממש בשבילי כי הם דוחים כל טיפול אגרסיבי יותר". 

חוץ מהאהבה החדשה, יש לה עוד סיבות לאושר. הקריירה שלה נוסקת, היא משתתפת בימים אלה במחזמר "שיגעון המוזיקה", וממש בעוד שבועיים היא תיכנס לנעליהן של כוכבות זמר אייקוניות כמו ברברה סטרייסנד, לייזה מינלי ונטלי ווד המנוחה, במחזמר החדש בהובלתה "החיים הם קברט" בתיאטרון הקאמרי. 

ואם אנחנו מדברים על חיוך ואושר בפן האישי, זה הזמן להודות לחברה הטובה אגם רודברג. "אגם היא קופידונית. היא השדכנית הלאומית". לחבר החדש שלה קוראים אריאל פרדו והוא איש עסקים ובעלים של חברת מימון חוץ בנקאית ובעברו רומן עם מגישת הטלוויזיה סיון כהן. 

>> אגם רודברג: "אם דנה ואריאל יתחתנו, זו תהיה החתונה התשיעית בעקבות שידוך שלי"

תודה גדולה לאגם רודברג?
"כן. אגם גאונה. היא ניסתה להכיר בינינו כשעוד לא הייתי מוכנה, עשיתי הפסקה מכל הדייטים ולקחתי לי את הזמן, אז היא חיכתה ולא ויתרה ושלחה לי שוב סמס והפעילה לחץ, והפעם זה התאים. באתי בלב פתוח ונתתי סיכוי, והכול סבבה. אבל הכול מאוד טרי, וגם אימא שלי והדודות לא מנדנדות לי". 

הוא צעיר ממך בשנה.
"נכון, אז מה? זה לא מפריע".

והיום יום הולדת.
"כן, כוסאמק. גיל מופלג. ובערב אני הולכת לפיזיותרפיסט שלי רפי לטיפול". 

והחגיגות מתי?
"במהלך סוף השבוע. עם מזון טוב וחברים ומשפחה". 

דנה פרידר לפאיו | צילום: מיקי סנדורסי
דנה פרידר לפאיו | צילום: מיקי סנדורסי

השמועה אומרת שאת בשלנית לא רעה.
"אני אוהבת לבשל וגם אוהבת לאכול. הכול. אוהבת אוכל טעים. לצערי אני לא יכולה לאכול הכול כי הגוף שלי לא ממש מאפשר את זה, למזלי אני עושה הרבה ספורט, ויחד עם זה אני משתדלת לאזן באוכל אם הגזמתי". 

את זו שחשפת את הזוגיות שלכם באינסטגרם עם תמונה מחופשת הסקי המשותפת.
"אני לא מסתתרת, המשפחה שלי והחברים ידעו מיד. אנחנו יוצאים, בעיני זה מגוחך להסתיר. חוץ מזה שאני חיה חיים רגילים, אוהבת להיות בבית עם הקוטג' והטלוויזיה ולצפות בארץ נהדרת, ואני גם יוצאת, מבלה, משתדלת לא ללכת למקומות שיש סיכוי שיגיע לשם פפראצי. אבל העיתוי נראה לי נכון ובשליטה שלי".

וקיבלת את הסכמתו?
"כמובן. הוא זרם".

איך הייתה החופשה?
"היינו עם חברים. חופשה משותפת ראשונה. אני נותנת לחופשה ציון 100. אני הקפדתי לשמור על עצמי כי אני בעיצומן של חזרות בקאמרי ל'החיים הם קברט' ויש גם ריקודים ובעוד שבועיים הבכורה והבמאי עוז מורג הזהיר אותי להישמר שלא חלילה אשבור משהו בסקי אז שמרתי על עצמי". 

>> הידעתן? פחות משליש מהנשים היו רוצות לנסוע לחופשה בחו"ל עם בן זוגן

אל תגידי שלא היו לך מחזרים אחרי שנודע על גירושייך.
"כן, היו וזה החמיא לי, אבל לא הייתי פתוחה לקשר. שכן שלי בבניין אפילו הודה בפני שהוא עולה ויורד במעלית רק כדי לפגוש אותי. הנה יש צדדים טובים לפרידה". 

הרגשת תחושת כישלון אחרי הגירושים?
"כן". 

ראית את עצמך גרושה בת 33?
"לא. אבל לא הפכתי לסקפטית, אני מאמינה באהבה".

מה התכונה הכי טובה שלך?
"אני נרדמת בקלי קלות".

והגרועה?
"אותה תכונה טובה. אם אני עייפה אני יכולה להירדם בכל מקום ובכל מצב וישנה חופשי 10 שעות ברציפות". 

מה את מאחלת לעצמך ליום ההולדת?
"להיות בריאה, מאושרת ושמחה. זה הרבה".