דיאן ונתנאל מ"האח הגדול" נפרדו. תגובה אחת שברה אותנו

זה שיר פרידה. דיאן ונתנאל מ"האח הגדול" | צילום מסך רשת 13
זה שיר פרידה. דיאן ונתנאל מ"האח הגדול" | צילום מסך רשת 13

הרשת בהיסטריה מהפרידה הפתאומית של דיאן שוורץ ונתנאל רודיצקי, שהכירו בבית האח הגדול ועברו לגור יחד בחודש שעבר. להיפרד זה לא נעים, אבל לפחות יש תגובה אחת מאוד משעשעת

88 שיתופים | 132 צפיות

עברו בסך הכל שלושה חודשים מאז סיום העונה של "האח הגדול", אבל כנראה שהיא הייתה כל כך אינטנסיבית שבגלל זה מרגיש לנו כאילו דיאן שוורץ ונתנאל רודינצקי היו פה מאז ומעולם. הדרמות לא נפסקות: בשעה האחרונה התבשרנו כי הזוג הכי מושמץ שפרח על המסך החליט שמספיק, והרשת בטרפת.

>> עינב בובליל לא לבד: למה הסלבס רוצות ללדת דווקא בנצרת?

דיאן ונתנאל בימי "האח הגדול" | צילום מסך: רשת 13
דיאן ונתנאל בימי "האח הגדול" | צילום מסך: רשת 13

לא ברור עדיין מי הדיח את מי, יש אפילו ספקולציות שמדובר בטריק יחצ"ני, אבל מה שבטוח זה שהייתה כאן הסרת עוקב הדדית – ואנחנו כבר יודעות מה זה אומר בשפת הסלבס. האם זו האלרגיה של דיאן לחתול של נתנאל שהכריעה את הכף, האם הם פתאום התחרטו על הקעקועים הזוגיים או שאולי סתם היחסים עלו על שרטון? לא ידוע כרגע מה שבר את דיאן ונתנאל, אבל אנחנו חייבות לשתף שיש תגובה אחת ברשת ששברה אותנו.

הפשוטע, הדמות והאגדה והעמוד הוויראלי שמשעשע אותנו על בסיס יומי, לא נשארה אדישה לפרידה הדרמטית והגיבה בשנינות אופיינית: "זה היה בסוף הקיץ, האוויר היה חמים. הוא רכב עליה לגמר, לה היה מבט תמים. זה היה יום שגרתי למדי עד שמישהי בחדר צעקה ראית שדיאן ונתנאל נפרדו??? תגובתי המיידית הייתה פיפי חרטטנית ממציאה הכי לא קרה. אבל האמת שכבר כשדיאן צבעה את השיער היה ברור לי שחל משבר. הפרידה נערכה היום בטקס הסרת עוקבים חגיגי. הבחור רק הרגע קעקע אפרוח אבל לא נורא תמיד אפשר לטעון שאתה פעיל טבעוני. ממליצה על אוכל מנחם, למשל ביצים שלי, שים לי במבה. בשורות טובות".

זה היה בסוף הקיץ, האוויר היה חמיםהוא רכב עליה לגמר, לה היה מבט תמיםזה היה יום שגרתי למדי עד שמישהי בחדר צעקה ראית…

Posted by ‎הפשוטע‎ on Wednesday, November 30, 2022

להיפרד זה אף פעם לא נעים, במיוחד כשכל המדינה מכירה אותך ואת הפרטנר שלך. כל שנותר לנו לאחל לדיאן ונתנאל זה שיהיה להם ריבאונד מוצלח.

>> דניאל גרינברג: "גירושים זה דבר קשה אם הופכים אותו לקשה. מתגרשים, לא מתים"