ג'ניפר לופז מוכיחה לעולם שהוא לא יכול בלעדיה

ג'ניפר לופז | צילום: Joe Scarnici/Getty Images
ג'ניפר לופז | צילום: Joe Scarnici/Getty Images

בגיל 50 ג'יי לו היא פרזנטורית של שני בתי אופנה מהגדולים בעולם, מופיעה, שרה, רוקדת, משחקת ומראה שהגיל הוא ממש לא אישיו

88 שיתופים | 132 צפיות

בסוף השבוע האחרון נחשף הקמפיין החדש של ורסצ'ה בו מככבת המלכה האם, ג'ניפר לופז. ארבעה חודשים אחרי ששברה את הרשת כשעשתה על המסלול של ורסצ'ה מחווה לעצמה ולשמלה שלבשה בטקס פרסי הגראמי בשנת 2000, התמונה שבזכותה הומצא הפיצ'ר גוגל תמונות, הנה הגיע הקמפיין. באופן טבעי היחידה שיכלה לככב בו היא ג'יי לו, כי מי ימכור את השמלה הזאת טוב יותר ממנה?

>> מה הסוד של ג'ניפר לופז לעור מושלם?

ג'ניפר לופז | צילום: Jacopo Raule/Getty Images
ג'ניפר לופז | צילום: Jacopo Raule/Getty Images

 

לכבוד הקמפיין צולמה ג'יי לו עם שמלות וחליפות סקסיות ואפילו קצת מצועצעות, כפי שבית האופנה יודע הכי טוב לעשות. בגדים שכבר הפכו להיות סוד הקסם וההצלחה שלו. בפריים שולבו מקלדות בגווני טורקיז. בסרטון הקמפיין ג'יי לו מקלידה על מקלדות ההולגרמה האלו, כמו שראינו בלא מעט סרטי מדע בדיוני. השילוב של ג'יי לו עם המקלדות, המראות והשמלות נראה כמו אוסף קלישאות מתאמץ, ובאופן מפתיע זה עובד מעולה. למה? כי זאת ג'יי לו! ולא משנה איפה נשים אותה, היא פשוט תגרום לדברים לעבוד.

לופז יכולה להיות גם קלאסית, גם קולית, גם טראשית, פשוט הכול. נזרוק לקלחת הזו את העובדה שאף אחד לא מבין באמת מה הם רוצים לומר, איזה בליל כללי מאוד על החיים בעת המודרנית, שבה כולנו מכורים למסכים ולמידע הזורם אלינו. ובכן, דא! לא אמרתם שוב דבר חדש, נניח שהחלקנו שמאלה. או ימינה? התחתנו בדיוק לפני שהומצא הטינדר.

לא מזמן נבחרה ג'יי לו כפרזנטורית של בית האופנה האמריקאי קואץ', מותג הידוע בזכות האטיטיוד הצעיר והבועט. לופז החליפה בתפקיד את סלינה גומז והצליחה להיראות נהדר ולהשתלב מצוין, גם כשמדובר במותג שעד אותו רגע דיבר ברובו לקהל שצעיר ממנה לפחות בעשור. המטרה שלהם הייתה לחבר עוד אנשים למותג, ולופז היא כמובן הליהוק המושלם למטרה הזאת. הצילומים שלה למותג הציגו אישה קלאסית ומודרנית עם שילובים בוגרים יותר. לרוב הקמפיינים של המותג מלאים צבעים עם סטיילינג צעיר ונועז.

>> ג'ניפר לופז מחליפה את סלינה גומז

הבחירות בג'יי לו מוכיחות שהיא בשיא שלה עכשיו, ועם כמה שאנחנו שמחות בשמחתה, מה שמשמח אותנו במיוחד הוא דווקא הליהוק של אישה בת 50 לשניים מהקמפיינים החשובים בעולם האופנה.

גיל 50 הוא גיל בעייתי לנשים. הן לא צעירות אבל עדיין לא מבוגרות. הן נמצאות בלימבו שבין צעירה מדי למבוגרת מדי, באזור הדמדומים של "היום האחרון בו את שווה זיון", כשם המערכון בתוכנית המערכונים של איימי שומר. במערכון ההוא כיכבו ג'וליה לואי דרייפוס, טינה פיי ופטרישיה ארקט, החוגגות את היום האחרון בו שומר עדיין נחשבת ראויה לאקט מיני. אבל לא רק במישור המיני – עובדה ידועה היא שנשים שפוטרו מעבודתן יתקשו למצוא עבודה אחרי גיל 50. השינוי אולי יתחיל בג'יי לו ובנשים שנראות כמוה, אבל אנו מקוות שלאט לאט יחלחל גם אל שוק העבודה ובכלל, ואנשים יבינו שמבחינות מסוימות נשים בגיל 50 נמצאות בשיא שלהן, יש להן זמן, כסף ונכונות להשקיע את מרצן וכספן במקומות שווים וראויים. הן צעירות יחסית ונראות טוב (יחסית. בואו, אף אחת מאיתנו לא ג'יי לו, אבל אנחנו נראות טוב מהאימהות שלנו בגיל הזה). ג'יילו מוכיחה שנשים בגיל הזה הן עדיין נשים בשיא כוחן, ולא מחליקות במורד המדרון החלקלק של ההזדקנות ובגידת הגוף. הן אולי עומדות על פסגת המדרון, מדרדרות אבן מטה ואומרות לעצמן "לא היום!", ואם הן חכמות הן גם אומרות לעצמן "אין מצב שאני מוציאה עכשיו 8,000 ש"ח על תיק של ורסצ'ה".

>> איך תמצאי עבודה אחרי גיל 45?