"בטח ביטלו אותי כי אמרתי את זה": ג'ניפר אניסטון מסתבכת שוב

ג'ניפר אניסטון | צילום: GettyImages/Rich Fury
ג'ניפר אניסטון | צילום: GettyImages/Rich Fury

השחקנית האמריקאית ביטאה לאחרונה את מיאוסה מתרבות הביטול. "אני לא שמה את כולם באותו הסל עם הארווי ווינשטיין", הצהירה - וחטפה ביקורת

88 שיתופים | 132 צפיות

"נמאס לי כבר מתרבות הביטול", הכריזה לאחרונה השחקנית וכוכבת "חברים" לשעבר ג'ניפר אניסטון בראיון שקיימה עם המגזין וול סטריט ג'ורנל, "ובטח ביטלו אותי עכשיו רק כי אמרתי את זה", הוסיפה.

>> מתנגדת לנישואים ותומכת בישראל: 12 עובדות מרתקות על הלן מירן

בריאיון סיפרה אניסטון שנמאס לה שמבטלים את כולם באופן גורף, כי מבחינתה לא כולם הם הארווי וינשטיין, המפיק ההוליוודי בן ה-71 שהורשע באונס שנגזרו עליו 39 שנות מאסר. הווה אומר, צריך להעניק לפעמים מחילה ולא לדון את כולם לפי מעשים של אדם אחד בתעשייה. "אין דבר כזה גאולה? אני לא יודעת. אני לא שמה את כולם באותו הסל עם הארווי ווינשטיין", הצהירה. בעוד אניסטון (54) לא נמנית עם הנשים שווינשטיין תקף מינית, השחקנית המצליחה ששיתפה עימו פעולה בסרט "מחיר הבגידה" בשנת 2005 מודה שהעבודה איתו לא הייתה חוויה נעימה או משהו שציפתה לו.

"הוא לא מישהו שאת אומרת לעצמך 'אלוהים, אני לא יכולה לחכות לעבוד איתו'", אמרה. "זה היה יותר בכיוון של 'אלוהים ישמור אני פשוט אצטרך לסבול את זה'", הוסיפה ושיתפה בחוויה האישית שלה. "אני זוכרת שהוא בא לבקר אותי על סט צילומי סרט כדי לנסות למכור לי סרט אחר, ואני זוכרת שדאגתי באופן מודע שיהיה איתי עוד מישהו בחדר".

הארווי ויינשטיין נכנס לבית המשפט הפלילי במנהטן באזיקים לאחר שנעצר באשמת אונס והתעללות מינית, ב -25 במאי 2018 בניו יורק. אחרי שהואשם על ידי עשרות נשים | צילום: Gettyimages
הארווי ויינשטיין נכנס לבית המשפט הפלילי במנהטן באזיקים לאחר שנעצר באשמת אונס והתעללות מינית, ב -25 במאי 2018 בניו יורק. אחרי שהואשם על ידי עשרות נשים | צילום: Gettyimages

בתגובה לראיון שלה, נציגים מטעמו של ווינשטיין שכאמור נמצא מאחורי סורג ובריח מסרו בשמו: "היו לי יחסי עבודה מקצועיים מצויינים עם ג'ניפר אניסטון בעבודה המשותפת שלנו בסרט 'מחיר הבגידה'. "אם הייתי מפגין התנהלות לא ראויה או הייתי גורם לה להרגיש שלא בנוח, היא הייתה אומרת לסוכן שלה או לבמאי והם היו מטפלים במשהו כזה. מעולם לא קרה דבר כזה".

>> בגיל 65: מישל פייפר יפהפייה בלי איפור

ההצהרה הטעונה של אניסטון הגיעה שבועיים לאחר שמצאה עצמה בכותרות בהקשר שערורייתי אחר, כשעשתה לייק לפוסט של השחקן ג'יימי פוקס שהכיל לכאורה רפרנסים אנטישמיים. "זה מחליא אותי", כתבה אניסטון בסטורי שפרסמה באינסטגרם שלה לאחר שספגה עליהום ברשת על התמיכה שלה כביכול בפוסט. "אני לא תומכת באנטישמיות בשום צורה ואין לי סובלנות כלפי שנאה מכל סוג שהיא. נקודה".

גם הפעם שלא במפתיע, ההצהרה של אניסטון נתקלה במתקפה של גולשים ברשת שזעמו על דבריה ועל מה שהם כינו "הקריאה הצבועה שלה לביטול תרבות הביטול", כשלדבריהם היא עצמה חטאה בכך כשהתנערה מכל אחריות בפרשת הפוסט של פוקס. "זו לא אותה ג'ניפר אניסטון שניתקה קשרים עם חברים ומשפחה שסירבו להתחסן נגד הקורונה וניסתה לבטל את ג'יימי פוקס רק לפני מספר שבועות?", צייצו. "היא הקארן (כינוי סטריאוטיפי של אישה לבנה פריוולגית ממורמרת המרבה לריב עם אנשים ולהתלונן) של תרבות הביטול", הוסיפו אחרים. "הגיע הזמן שיבטלו גם אותה".