מרגשת: ג'ניפר אניסטון נפרדת מאביה, השחקן ג'ון אניסטון, שהלך לעולמו בגיל 89

ג'ניפר אניסטון נפרדת מאביה השחקן ג'ון אניסטון | צילום: Albert L. Ortega/Getty Images
ג'ניפר אניסטון נפרדת מאביה השחקן ג'ון אניסטון | צילום: Albert L. Ortega/Getty Images

ימים לא קלים עוברים על ג'ניפר אניסטון, והשבוע הם מגיעים לשיאם: השחקנית האהובה בישרה לעוקביה באינסטגרם כי אביה הלך לעולמו ונפרדה ממנו בדרך מרגשת במיוחד

88 שיתופים | 132 צפיות

ימים סוערים עוברים על ג'ניפר אניסטון: השחקנית האהובה פרסמה בשעה האחרונה כי אביה, השחקן ג'ון אניסטון, הלך לעולמו. כוכבת "חברים", שניהלה יחסים מורכבים עם אביה לאורך השנים – ואף ניתקה עמו קשר בשלב מסוים – בישרה על הידיעה העצובה ל-40.8 מיליון עוקביה באינסטגרם.

>> גאווה לאומית או פדיחה עולמית? נועה קירל לא האמינה שזה יקרה לה

בפוסט נוגע, אשר מלווה באלבום תמונות עם רגעים מרגשים שחלקו השניים מאז שהייתה תינוקת ועד ימינו אנו, כתבה אניסטון: "אבא המתוק… ג'ון אנתוני אניסטון, היית אחד מבני האדם הכי יפים שהכרתי אי פעם. אני אסירת תודה על כך שעלית לגן עדן בשלווה וללא כאב".

אניסטון האב הלך לעולמו ב-11.11, כך בישרה אניסטון הבת באינסטגרם. "תמיד היה לך את העיתוי המושלם. אוהב אותך עד סוף הימים. אל תשכח לבקר", חתמה אניסטון את הפוסט. אביה, המוכר בעיקר מאופרת הסבון "ימי חיינו", בה הוא שיחק במשך למעלה משלושה עשורים עד יום מותו, הלך לעולמו בגיל 89. מלבד זאת הוא הפציע על המסך בתפקידי אורח בסדרות "מד מן" ו"בנות גילמור". כפי שידוע למעריצות ולמעריצי "חברים", הסדרה "ימי חיינו" תפסה חלק משמעותי גם בחייה של רייצ'ל, הדמות האייקונית שגילמה אניסטון. רייצ'ל הייתה צופה אדוקה של "ימי חיינו", שהתרגשה במיוחד מכך שהבסטי שלה ג'ואי טריביאני (בגילומו של מאט לה בלאנק) התקבל לסדרה וגילם את ד"ר דרייק רמורה – דמות פיקטיבית שלא באמת הייתה קיימת ב"ימי חיינו" המקורית.

ג'ון אניסטון (במקור יאניס אנסטאסקיס), יווני-אמריקאי יליד כרתים, שינה את שמו בצעירותו. הוא ואמה של אניסטון, ננסי דאו שהלכה לעולמה ב-2016, התגרשו כשהייתה בת 9 לאחר שהתאהב בשחקנית ששיחקה בסדרה אחרת לצדו. היחסים בין אניסטון ואביה היו סבוכים ולאורך השנים ידעו עליות ומורדות. יחסיה עם אמה היו טעונים אף יותר – והשתיים היו בנתק במשך למעלה מעשור. רק לאחר גירושיה של אניסטון מבראד פיט, השתיים חזרו לקשר.

בשבוע שעבר נודע כי אניסטון מתכוונת לתבוע את פיט על סך 100 מיליון דולר, לאחר שגילתה שהוא מתכנן למכור את חברת ההפקות שהקימו יחד כשהיו נשואים, ועברה אליו עם פרידתם. השבוע יצא לאור גיליון דצמבר של מגזין "אלור" בכיכובה של אניסטון בת ה-53, בו נראית השחקנית לבושה בביקיני קטנטן של שאנל. תחת הכותרת "אין לי יותר מה להסתיר בשלב הזה", חשפה אניסטון לראשונה את טיפולי הפוריות שעברה במשך שנים, וכשלו פעם אחר פעם. השחקנית אף שיתפה כי היא מצטערת על כך שלא הקפיאה ביציות.

>> רונית יודקביץ' בת 57: "אני לא מושלמת אבל אני שלמה"