בראד פיט ממשיך להסתבך, והפעם עם ג'ניפר אניסטון

בראד פיט | צילום steve granitzs gettyimages
בראד פיט | צילום steve granitzs gettyimages

עדיין לא נרגענו מהטענות הקשות של אנג'לינה ג'ולי כלפי בראד פיט, וכעת האקסית המפורסמת הקודמת ג'ניפר אניסטון מפשילה שרוולים. למה היא רוצה לתבוע אותו על סך 100 מיליון דולר?

88 שיתופים | 132 צפיות

עדיין לא נרגענו מהטענות של אנג'לינה ג'ולי כי בראד פיט התעלל בה מילולית ורגשית, ואף תקף אותה פיזית בעת שהיו נשואים, במרחק מטרים ספורים מילדיהם המשותפים, והנה עכשיו הוא מסתבך עם אקסית נוספת, ולא סתם אקסית, אלא ה-אקסית, הלא היא ג'ניפר אניסטון.

>> סצנה גנוזה? ג'ניפר אניסטון ודיוויד שווימר במקלחת, מעריצי "חברים" בטרפת

בראד פיט וג'ניפר אניסטון | צילום: FRANCOIS GUILLOT/AFP via Getty Images
בראד פיט וג'ניפר אניסטון | צילום: FRANCOIS GUILLOT/AFP via Getty Images

בחודש שעבר, במסגרת הקרב המשפטי המתוקשר שמתנהל בין ג'ולי ופיט, נחשפו מסמכים לפיהם פיט תקף את אשתו לשעבר ושניים מילדיהם. התקרית האלימה אירעה לכאורה במלך טיסה משפחתית ב-2016, ימים ספורים לפני שהגישה ג'ולי את בקשת הגירושין מפיט. על פי טענותיה של ג'ולי, ויכוח חריף התפתח בין פיט ובין אחד מששת ילדיהם. לדברי ג'ולי, פיט האשים אותה לאחר מכן כי "היא מגוננת מדי" על ילדיהם, קילל אותה ואז אחז בחוזקה בראשה ובכתפיה, ניער אותה ודחף אותה על קיר השירותים במטוס. ג'ולי טוענת כי אחר כך הוא תקף באלימות שניים מילדיהם – חנק אחד מהם והכה את השני בפניו – וכל זה לעיני ילדיהם הבוכים והמפוחדים.

פיט עדיין מתכחש לטענות הקשות, וכעת הוא מוצא את עצמו בלב תביעה משפטית נוספת – כשהפעם בתפקיד התובעת נמצאת אניסטון, אשתו לשעבר. כידוע, פיט וג'ולי הכירו על סט סרטם המשותף "מר וגברת סמית" בזמן שהיה נשוי לאניסטון, פיט בגד באניסטון ולבסוף עזב אותה לטובת ג'ולי. הקארמה לא יודעת מנוח: אחרי שג'ולי ניצחה את פיט שתבע אותה על מכירת חלקה ביקב המשותף שלהם ואף תבעה אותו על פיצויים בסך של רבע מיליארד דולר, בסוף השבוע האחרון התפרסמו ידיעות כי אניסטון עומדת לתבוע את פיט על סך 100 מיליון דולר. הסיבה: פיט מתכנן למכור את חברת ההפקות שהקימו יחד בשנות האלפיים, ועברה אליו אחרי הפרידה. באתר הרכילות הבריטי "HEAT WORLD" צוטט מקור המקורב לאניסטון, שטען: "זה לא רק על כסף, זה גם על העיקרון. ג'ן הייתה שותפה מייסדת בחברה, שעברה באופן טכני לפיט, והיא מעולם לא קיבלה את הקרדיט המגיע לה על הקמת החברה מאפס".

בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי בימים יפים יותר, לכאורה | צילום: Shutterstock
בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי בימים יפים יותר, לכאורה | צילום: Shutterstock

בשביל לסבר את האוזן, חברת ההפקות שהקימו השניים תחת השם Plan B, הייתה מעורבת בלא מעט שוברי קופות, סרטי אוסקר והפקות ענק, כמו למשל "צארלי בממלכת השוקולד", "טרויה", "השתולים", "אור ירח", "קיק אס", "לאכול, להתפלל, לאהוב", ועוד. מבטיחות לעקוב אחר ההתפתחויות.

>> בלי חולצה, עם ציצית: דן מור חזר בתשובה וחולם לכבוש את המסך