מהי המחמאה שהצליחה לחרפן את ג'ניפר אניסטון?

ג'ניפר אניסטון | צילום: Stephane Cardinale - Corbis/Corbis via Getty Images
ג'ניפר אניסטון | צילום: Stephane Cardinale - Corbis/Corbis via Getty Images

ג'ניפר אניסטון רותחת למשמע ה"מחמאה" הזו, ואנחנו לגמרי מבינות למה. השחקנית בת ה-54 יוצאת נגד תרבות הגילנות ואנחנו מצטרפות אליה

88 שיתופים | 132 צפיות

היא אחת הכוכבות המצליחות והאהובות בתעשייה, מתחזקת קריירה מופלאה וגם מצליחה לגרום ללא מעט לסתות להישמט עם גזרה מעוררת קנאה ולוק שמור שגורם גם לשחקניות צעירות ממנה בעשורים להתכרבל בתנוחת עובר מפוחדת בפינה, אז מה מצליח להרגיז את ג'ניפר אניסטון בכל הקשור לזה? התשובה עלולה להפתיע אתכן.

>> ליטל שוורץ: "אני לא מרימה כלום. מה שצריך ליפול – שיהיה נפול"

אניסטון בת ה-54 הודתה לאחרונה בריאיון למגזין ווג הבריטי שהיא מאבדת את זה לחלוטין כשאנשים מחמיאים לה על כך "שהיא נראית טוב לגילה".

"זו מחמאה עוקצנית ש'זורקים לעברן של נשים שנראות מדהים בכל גיל', זעמה כוכבת "חברים" ו"תוכנית הבוקר", והודתה שמדובר במשפט שמצליח לחרפן אותה ועל כן היא לא סובלת אותו. מבחינתה, כך הוסיפה, מדובר במחמאה שלוקה בגילנות והיא צריכה להיות מודרת משימוש.

"זה הרגל שנוצר בחברה שלנו, יש לנו סממנים בסגנון של 'את בשלב הזה' אז 'את נראית טוב לגיל הזה', אני לא מבינה אפילו מה זה אומר", אמרה אניסטון. עוד הוסיפה, כי כיום באמצע שנות החמישים לחייה, היא במצב גופני טוב יותר משהייתה בשנות העשרים שלה. "אני מרגישה טוב יותר ברוח, בגוף ובנשמה. הכל מאה אחוז טוב יותר". אניסטון הסבירה בביטחון כי היא הגיעה לשלב בחיים בו למדה לאזן בין הגוף לנפש, במטרה להשיג אריכות חיים לצד איכות חיים.

>> הורדתי 25 קילו, אבל בבקשה תפסיקו להחמיא לי שרזיתי

זוהי לא הפעם הראשונה שאניסטון מתבטאת בנושא בריאות הגוף והנפש. לאחרונה סיפרה כי במהלך השנים היא למדה כיצד לייצר לעצמה שגרת אימונים יעילה, והודתה שבעבר הפעילה על עצמה לחץ שגרם לגוף שלה להישבר באימונים. "כשאת מכניסה לעצמך לראש שאת חייבת להשלים אימון קרדיו של 45 דקות או שזה לא ייחשב כאימון טוב, זה ממש מפחיד", הודתה בראיון לאתר InStyle. "האמנתי בזה כל כך הרבה זמן, שזה פשוט גרם לי להתיש את עצמי לחלוטין ולשבור את הגוף".