ג'ניפר אניסטון מגלה מה הטיפים שלה לאורח חיים בריא

תודה חברה. הטיפים של ג'ניפר אניסטון | צילום: Shutterstock
תודה חברה. הטיפים של ג'ניפר אניסטון | צילום: Shutterstock

הכוכבת האהובה סיפרה איך היא שומרת על אורח חיים בריא ועל שגרת האימונים שלה, וגם נותנת טיפים למי שרוצה לכבוש את ליבה. אנחנו ממהרות לאמץ את טיפ הצידנית

88 שיתופים | 132 צפיות

ג׳ניפר אניסטון (53) כוכבת חברים ואחת הנשים המצליחות בתעשיית הבידור ההוליוודית, סיפרה בראיון לחדשות E! על שגרת האימונים שלה, התזונה שלה, ומה היא עושה כדי ולשמור על אורח חיים מאוזן: ״ממש לפני האימון שלי, אני אוכלת חטיף אנרגיה, ואז אני שבעה לגמרי עד שאגיע לארוחת צהריים". היא סיפרה, "אם אני בנסיעות כל היום, בדרך כלל הצידנית שלי במכונית, כדי שלא אגווע ברעב ואז אני פשוט אוכל שטויות או יותר מדי״.

ג'ניפר אניסטון. אין קשר לכתבה, סתם יש לה שיער נהדר | צילום: Shutterstock
ג'ניפר אניסטון. אין קשר לכתבה, סתם יש לה שיער נהדר | צילום: Shutterstock

השחקנית שזכתה לתהילה נצחית כשגילמה את התפקיד האייקוני של רייצ'ל גרין בסיטקום הקומדיה המצליח, חשפה לנו את הדרך לליבה – חטיפי אנרגיה (בר). ״אני אישה של חטיפי אנרגיה. אני אוהבת חטיפי חלבון. זה נהדר שיש משהו שאת יכולה לתפוס ולזרוק בתיק שלך ופשוט לקחת אותו לאורך היום". אניסטון שיתפה שהבקרים שלה מתחילים במדיטציה: "אני פשוט שמה את הרגליים על הרצפה ומתיישבת. אני פשוט מוצאת לזה מקום. גם אם זה חמש דקות, עשר דקות, אני רק צריכה לעשות את זה". מלבד למדיטציה יומית, אניסטון שיתפה בחיבור שלה עם הגוף: "אני פשוט מנסה להקשיב לגוף שלי, כי לפעמים הגוף שלי אומר בואי נרוץ, בואי נעשה 45 דקות של אימוני קרדיו, ואז אני מנסה לזרום עם זה". הכוכבת הוסיפה שהדבר הכי חיוני עבורה הוא להקיף את עצמה באנשים טובים: "זה חיוני, חיוני, בכנות".

"אותה שגרה כבר הרבה זמן": סודות הטיפוח של ג'ניפר אניסטון