הפיוס שאחרי הסכסוך: ג'ניפר אניסטון סוגרת מעגל עם הוריה

לא עוצרת את מחוגי הזמן. ג'ניפר אניסטון | תמונה: gettyimages
לא עוצרת את מחוגי הזמן. ג'ניפר אניסטון | תמונה: gettyimages

ג'ניפר אניסטון חגגה את יום הולדתה ה-54 ושיתפה את למעלה מ-40 מיליון העוקבות והעוקבים שלה בתמונת ילדות נדירה עם הוריה המנוחים, עמם הייתה מסוכסכת לאורך השנים

88 שיתופים | 132 צפיות

ג'ניפר אניסטון חגגה השבוע את יום הולדתה ה-54. כוכבת "תוכנית הבוקר" של Apple TV ולנצח רייצ'ל מ"חברים" ממשיכה לשמר את מעמדה כאחת הנשים המצחיקות, המוכשרות והאהובות בהוליווד. אחרי ההיי של הברכות והאיחולים שהציפו את חשבון האינסטגרם שלה, אניסטון שיתפה את למעלה מ-41 מיליון עוקביה בתמונת ילדות נדירה עם הוריה וברגשות שהציפו אותה.

>> שירי מימון חושפת את שם בתה ואת מסע ההתאוששות אחרי הלידה

"חושבת על שני בני האדם האלה שיצרו אותי בזמן שאני מתענגת על הדמדומים של יום הולדת יפהפה", כתבה אניסטון והודתה לכל המברכים והמאחלים. "הרגשתי כל כך הרבה אהבה וכל זה הולך להמשיך איתי אל השנה הפרועה והלא ידועה שלפניי. אוהבת אתכם".

בצילום נראית אניסטון הקטנה והמתוקה עומדת על סלעים בין שני הוריה המנוחים, השחקנים ג'ון אניסטון וננסי דאו. אביה, כוכב "ימי חיינו" הלך לעולמו לפני שלושה חודשים בגיל 89. אחרי מותו אניסטון הקדישה לו פוסט מרגש במיוחד. אימה של אניסטון הלכה לעולמה ב-2016 בגיל 79. הוריה של אניסטון התגרשו כשהייתה בת 9, ויחסיה של אניסטון עם כל אחד מהם היו סבוכים ומורכבים. יחסיה עם אמה היו טעונים במיוחד. ב-1999 הוציאה אימה ספר אוטוביוגרפי חושפני שעסק במערכת היחסים בין האם והבת. הספר רק גרם להסלמה ביחסים בין השתיים, ואניסטון ניתקה כל קשר עם אימה במשך כעשור ואף לא הזמינה אותה לחתונתה עם בראד פיט. רק לאחר גירושיה של אניסטון מבראד פיט, השתיים חזרו לסוג של קשר אבל היחסים ביניהם המשיכו לדעת עליות ומורדות עד מותה של דאו. לפי הדיווחים, אניסטון ודאו לא היו בקשר בשנותיה האחרונות, והקשר ביניהן התחדש כשבועיים לפני מותה של האם.

>> בראד פיט ממשיך להסתבך, והפעם עם ג'ניפר אניסטון

בריאיון השער שהעניקה אניסטון למגזין Allure בנובמבר האחרון, היא אמרה: "סלחתי לאימא שלי, סלחתי לאבא שלי, סלחתי למשפחה שלי. זה חשוב כי זה רעיל לשמור טינה וכעס כאלה, למדתי את זה מהתבוננות באימא שלי שמעולם לא הרפתה מזה. אני זוכרת שאמרתי לעצמי, תודה שהראית לי איך לא להיות לעולם".